וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ב-10: סמסות בוכריות נהדרות

17.12.2019 / 9:00

מי שאינו בוכרי אולי יחשוב פעמיים לפני שיכניס את ראשו לתוך החלון הקטן של מאפיית טעמים בוכריים, אבל מי שסקרן ורעב מספיק יגלה איך סוגרים פינה טעימה במיוחד בעשרה שקלים בלבד

טעמים בוכריים. קובי רובין, קובי רובין
סמסות/קובי רובין, קובי רובין

לכל מאפייה בוכרית שמכבדת את עצמה יש חלון. הוא יכול להיות בגודל של חלון חדר אמבטיה ממוצע. לפעמים החלון כל כך קטן, כאילו הוא אומר לך, למה באת? לא בוכרי אנוכי, ואם אינך בוכרי, מראה של מאפייה בוכרית עשוי להיראות לא מזמין בהתחלה. צריך להיות קצת סקרן ודי רעב בשביל להתקרב, שתי תכונות שלא היו חסרות לי אף פעם.

הגעתי למאפיית טעמים בוכריים באשקלון. הכנסתי את הראש קצת פנימה דרך החלון הקטן, על מנת להודיע לבעלי המקום על קיומי, העסק מתנהל לו בפנים עם תנורים-תנורים לכל האורך, יש תנור גדול ויש עוד תנורי תבנית רגילים, לפעמים נראה שכל המאפיות הבוכריות אותו הדבר, יש כמו תקן בוכרי פנימי.

בוכרים אוהבים את הלחם שלהם, בדרך כלל לקראת שבת המלכה, או אז המאפיות הבוכריות בכל רחבי הארץ מתהדרות בתורים ארוכים של לקוחות נאמנים שמחכים בתור לקנות לחם לכל המשפחה המורחבת, אין ארוחה בבית בוכרי בלי כיכר לחם עגול ומהודר.

טעמים בוכריים. קובי רובין
שלושה מגשי סמסות/קובי רובין

אבל במהלך שאר ימות השבוע המאפיות עדיין צריכות להתפרנס, יש גם לחם ברוך השם, אבל יש עוד דברים. מה תאמרו על שלוש סמוסות ב-10 שקלים?

מתחת לחלון המאפייה יש שלושה מגשים קטנים עם אותה סמסה למראית עין, אבל עם שלושה מילויים שונים - תפוח אדמה, דלעת ופטריות, לא צריך יותר מזה. לקחתי משלושת הסוגים כמובן, קיבלתי שקית נייר חומה, המאפים עדיין היו חמימים מהתנור, בינתיים הגיע עוד לקוח אחרי ולקח אותו הדבר.

על ההתחלה יצא לי סמסה של תפוח אדמה, הכי לעניין בלי התחכמויות או תבלינים, פשוט הניחו מחית של תפוח אדמה בפנים עם מעט בצל לדעתי ועטפו בדיוק מרשים למשולש שווה צלעות, בצק הסמסה מלא בטעמים בוכריים מעט דק מידי אבל עושה את העבודה, גם ככה נעלם תוך כמה ביסים. קראנצ'י מכל כיוון.

אחר כך יצא לי סמסה פטריות, מילוי מלוח ומעולה. מאפה הסמסה דלעת היה טוב גם ולא מתוק מדי, למרות הדלעת שעשויה לסבול ממתיקות יתר. בכל מאפה הייתה גם כמות קטנה מידי של בצל, אם היה טיפה יותר בצל זה היה יותר מחדד את הטעמים של כל סמסה.

אחרי שלושה מאפי סמסה חמימים מהתנור התחלתי להרגיש שבע, נראה לי שהם תכננו את זה ככה, הרי לא תקנה פחות משלושה. די ברור שאף פעם לא תצא רעב מבית בוכרי, אז כאן בטעמים בוכריים זה בדיוק ככה, זול, ברור ולעניין.

טעמים בוכריים, העבודה 5 אשקלון, שעות פעילות: א'-ה' 07:00-19:00, ו' 07:00-14:00. כשר

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טעמים בוכריים. קובי רובין, קובי רובין
שלוש ב-10/קובי רובין, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully