וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביח במינונים מדויקים

31.12.2019 / 8:12

יותר מדי אנשים הפצירו במונה להגיע לסביח של דודי ברמת גן, וכשהוא סוף סוף הגיע לשם הוא הבין למה, חשבת שרק במנות גורמה מקפידים על הפרטים הקטנים? קבלו את הסביח הכי מדויק במזה"ת

הסביח של דודי. קובי רובין, קובי רובין
מנת הסביח של דודי/קובי רובין, קובי רובין

תכירו את דוכן הרחוב עם השם הכי ארוך בארץ. שלא תתבלבלו, הדוכן של דודי קיים כבר עשרות שנים, יש המון היסטוריה מאחוריו, עוד לפני המיקום הנוכחי שבו הוא נמצא. קיבלתי יותר מדי המלצות סביבי ללכת לאכול את אותה מנת הסביח - מנה של בריאות, כמו שדודי קורא לה, ואני רק חיכיתי לנסיעה לכיוון רמת גן, ככה שתיפול בדיוק על רעב של שעות הבוקר.

קהל הלקוחות של הדוכן של דודי מורכב מהמון לקוחות שלא יכולים לוותר על מנת הסביח שלהם, אותה מנה שמעוררת זכרון ילדות, חלקם הגדול מתחיל עם מנה אחת של סביח ואחר כך מבקש עוד חצי לדרך, בכל זאת מדובר כאן בהיסטוריה מקומית.

דודי זיהה שאני לקוח חדש ובחן אותי, הוא ידע שאני הולך ליפול לתוך מלכודת של חצילים מטוגנים שאין ממנה דרך חזרה, כשדודי פוגש לקוח בפעם הראשונה הוא יודע שהוא הולך לחזור עוד פעם, אחרי הביס הראשון במנת הסביח של דודי אתה יודע את זה גם ומבין למה כל כך הרבה לקוחות חוזרים שוב ושוב.

אז הגיעה השעה, הדוכן של דודי היה כבר מתוקתק על הבוקר, כמה לקוחות שהיו שם לפני המשיכו עם מנת הסביח שלהם הלאה, הצטרפתי לתור הקצר וחיכיתי לתורי, אחר כך היה רגע קטן לבד מול דודי, הזמנתי לי מנה של סביח (22 שקלים), לא בדיוק הסביח הכי זול.

הסביח של דודי. קובי רובין, קובי רובין
מלכודת של חצילים מטוגנים/קובי רובין, קובי רובין

זה מתחיל עם פיתה לא קטנה, דודי מפרק ביצה קשה בתוך הפיתה ועליה שיכבה לא עבה מידי של חצילים, ופרוסות של תפוח אדמה מבושל. כאן אתם לא יכולים להגזים בכמויות של הדברים, אתם תאכלו בדיוק את מה שדודי יכין לכם. אני ביקשתי הרבה עמבה, קצת פטרוזיליה וממשיכים בפינת הסלטים החיצונית.

ביס ראשון של פיתה ריקה, אחר כך מתחילים לקבל חצילים מתקתקים למדי שמתעטפים בביצה טרייה מאוד, ואז נתקלים במלא חתיכות של תפוח אדמה, שמרפדות את הבטן עד לשובע. תוך כדי אכילה התחלתי להבין את ההקפדה על כל פרט, בזכות העמבה שביקשתי על ההתחלה, חריף לאורך כל הדרך היה גם היה.

חיסלתי את המנה תוך שלוש דקות, רק אז הבנתי באמת שדודי עובד חזק על המינונים של כל מרכיב בתוך הפיתה, לא צריך לשים שום דבר יותר מידי, זאת לא מנה של הגזמות פרועות ולכן אחרי שאוכלים את הסביח של דודי לא מרגישים כבדות או צרבת סביח, כשדודי מגיש לך את המנה אתה יכול לשים לב לקלילות שלה.

במהלך האכילה שמתי לב למכונת הגזוז הגדולה בצד ימין של הדלפק, גזוז בטעמים מתוקים כמו של פעם, עוד 6 שקלים, סגרתם פינה ב-28 שקלים. דודי מחייך וממשיך ללקוח הבא, אתם הרי תחזרו עוד פעם, זה בטוח, הרי זו בדיוק מנה של סביח אורגינלי שנעשה בהקפדה יתרה כבר כמה עשרות שנים, מה כל כך מסובך?

מנה סביח מנה של בריאות, הרא"ה 129 רמת גן, 050-5269003

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully