וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באווירה כפרית: 5 בתי קפה מומלצים בשרון לבילוי שישי בבוקר

טל שרייבר

16.1.2020 / 12:14

מזג האוויר בתקופה האחרונה הזכיר לנו שאמנם אנחנו חיים במדינת ישראל, אבל גם אצלנו יורד גשם מידי פעם, וכך מצאנו את עצמנו מחליפים את הים של שישי בבוקר - בבית קפה באווירה כפרית, קבלו חמש אופציות לבילוי שישי פסטורלי וטעים באיזור השרון

שבועות. הדס ניצן,
אגדת לחם של משק יעקבס/הדס ניצן

אגדת לחם, כפר הרא"ה

בגבינות (המצוינות!) של משק יעקבס סביר להניח שנתקלתם על מדפי הסופרמרקט, אז בטח תשמחו לדעת שליד חנות הגבינות והלחמים שלהן בכפר הרא"ה, נמצא בית הקפה של גבינות משק יעקבס - אגדת לחם. בית הקפה מציע כמובן מגוון של גבינות משובחות, כריכים מעולים מלחמי מחמצת שונים הנעשים בעבודת יד, ממרחים, סלטים ומאפים מלוחים ומתוקים.

בית הקפה הכפרי עובד במתכונת של הזמנה בקופה והגשה עצמית, ובכל זאת, אם אתם מתכננים להגיע ביום שישי כדאי שתגיעו מוקדם מאוד, המקום פופולארי במיוחד בקרב תושבי האיזור.

מומלץ במיוחד: פלטת גבינות זוגית המוגשת עם לחם הבית ומספר סוגי ממרחים, כריך הקפרזה הכולל פסטו, מוצרלה ועגבנייה ובפינת המתוקים- דייניש השוקולד המעולה.

אגדת לחם, יש לרשום בוויז גבינות משק יעקבס - מושב כפר הרא"ה, 04-6251266 שעות פעילות: ראשון - חמישי: 7:00-15:00, שישי: 7:00-14:00

מסעדות קונספט הגלריה של אלמוג. אלמוג רוקח,
הגלריה של אלמוג/אלמוג רוקח

הגלריה של אלמוג, נווה ימין

במושב נווה ימין (ליד איזור התעשייה של כפר סבא) נמצא אחד מבתי הקפה הכי יפים ומיוחדים בארץ. אם תמיד רציתם להרגיש כמו אליסה בארוחה המפורסמת שלה בארץ הפלאות, המקום הזה הוא בשבילכם. אלמוג רוקח, בעלת המקום, הפכה את הגלריה שלה לבית קפה קסום רווי פרחים, שטיחים, כלי חרסינה מפוארים, נברשות וענתיקות, וכולם מוצעים למכירה. הגלריה עובדת במתכונת של בופה עשיר במיוחד, עם מגוון של סלטים לא סטנדרטים, גבינות, מאפים מלוחים ומתוקים, פשטידות שונות, לחמים ואפילו עלי גפן.

הגלריה של אלמוג, הגפן 3 נווה ימין, 077-883-8890, שעות פעילות: ראשון - שישי: 09:00-15:00

עוד באותו נושא

יש ארוחת בוקר חדשה (ושווה!) בעיר

לכתבה המלאה
חנן הגבן מושב חרות. צילום: שירן שמואל,
חנן הגבן/צילום: שירן שמואל

חנן הגבן, מושב חירות

מגבנת "חנן הגבן" של חנן סופר, ממוקמת בלב מטע אבוקדו במושב חרות ומבטיחה חווית טעמים מהכפר, אותה תוכלו לחוות במלואה אם תבחרו לשבת בבית הקפה הפועל במקום (בנוסף למחלבה ולחנות מוצרים מקומיים). בבית הקפה הפסטורלי תוכלו ליהנות מארוחת בוקר על טהרת הגבינות המיוצרות במקום (ללא חומרים משמרים) וירקות טריים הגדלים בגינת הירק הצמודה למגבנה. חוץ מפלטות של גבינות וירקות, מוגשים במקום גם כריכים שונים, עלי גפן ממולאים, מעדני דגים, מיצים טבעיים, מבחר יינות מרשים וכמובן קפה איטלקי איכותי.

חנן הגבן, דרך המייסדים, מושב חירות, 053-5335444, שעות פעילות: ראשון: 09:00-15:00, שני: 08:00-15:00, שלישי - חמישי: 08:00-19:00, שישי: 08:00-14:00

קרואסון אלה פטיסרי. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
אלה פטיסרי/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

אלה פטיסרי, עמק חפר

במיקום מפתיע- תחנת הדלק באיזור התעשייה של עמק חפר נמצא בית הקפה והמאפייה אלה פטיסרי המציע בין היתר ארוחות בוקר בסגנון בופה איכותי ומגוון, כזה שלא רק שתרצו לטעום מהכל, גם תרצו לקנות לכם הביתה מספר מאפים. אלה בוימל גורן הקימה את המקום המקסים שהפך למוכר בקרב המקומיים בעיקר בזכות המאפים המיוחדים והטעימים שלו, ביניהם בריוש שוקולד מצויין, בריוש פטסייר מרנג ואוכמניות טריות, טארט אגסים וקרם שקדים, פוקצ'ות סלק, בצל ירוק ופטה, קישים שונים ועוד.

אלה פטיסרי, דרך נחל אלכסנדר 5, איזור התעשייה עמק חפר, 04-654-6155, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 7:30-16:00, שישי: 7:30-15:00.

הרואה בקפה

בית הקפה הוותיק "הרואה בקפה" נמצא במשק של משפחת שיקלר בכפר הרא"ה שבעמק חפר. בית הקפה הפסטורלי מנוהל על ידי המשפחה וכולל בתוכו גם מאפייה מצויינת שהפכה למוכרת באיזור בשם "העוגות של שושנה" - אם המשפחה. האווירה כפרית ונעימה במיוחד בזכות עצי ההדר והחצר המטופחת. בתפריט תמצאו אוכל איטלקי, צמחוני, ארוחות בוקר ודגים.

מומלץ במיוחד: ארוחת בוקר כנענית עם חציל ועגבניות צלויים על האש, פוקאצ'ה עם ביצת עין, סלט קצוץ ושתיה חמה וקרה, רביולי ערמונים וסלט רועים מפנק.

הרואה בקפה, משק שיקלר, כפר הרא"ה, 04-6251451, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 9:00-23:30, שישי: 8:00-14:00, שבת: החל מצאת השבת ועד 23:30.


לאינסטגרם של טל שרייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully