וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש ארוחת בוקר חדשה (ושווה!) בעיר

9.1.2020 / 12:17

החיפוש אחר ארוחת בוקר טובה לא מסתיים אף פעם אז קפצנו לבדוק מה קורה במקום החדש מבית רביבה וסיליה, ותשמעו, יש כאן מתחרה רצינית על תואר ארוחת הבוקר השווה בעיר

רביבה וסיליה הקומה השנייה/מיכל אשל. עריכה: ניר חן

בוידאו: הצצה למסעדת רביבה הקומה השנייה

רביבה הקומה השנייה. יעל לאור, יעל לאור
שפע בדיוק במידה הנכונה/יעל לאור, יעל לאור

ארוחות בוקר טובות בתל אביב הן מצרך מבוקש, לא רק בקרב תל אביבים, אלא גם בקרב "תיירים" מחוץ לעיר שבאים לבלות בעיר הגדולה ומחפשים ארוחת בוקר שווה במיוחד לבלות בה את הבוקר. אם בעבר את המענה ניתן היה למצוא בעיקר בארוחות בוקר של מלונות בוטיק או בבתי קפה, כיום גם מסעדות השף זיהו את הפונטציאל והביקוש, וניתן למצוא ברחבי העיר לא מעט אופציות של ארוחות בראנץ' מגניבות ומקוריות.

בין ארוחות הבוקר הבולטות והטובות בתל אביב נמצאת זאת של מסעדת אלנה במלון נורמן, עליה יוצא לנו להמליץ לא פעם כשאנחנו נשאלים על ארוחת בוקר טובה באמת. מדובר בארוחת בוקר לא זולה כלל (145 שקלים לסועד), אך היא ללא ספק מספקת חוויה טובה ואיכותית, הן מבחינת האוכל והן מבחינת האווירה. ארוחת הבוקר של אלנה, מציעה במסגרת המחיר הזה, מנה לבחירה וגישה חופשית לבר הבופה, מיצים טבעיים ושתייה חמה.

והנה יש עוד אופציה בעיר, בקונספט די דומה לזה המוזכר לעיל. היא אמנם לא נמצאת ממש במרכז ת"א (יתרון גדול מבחינת חנייה), היא ממש על הגבול שבין רמת גן לתל אביב, במתחם G צמרת, הדי נובורישי, אבל מרגע שתפתחו את דלת העץ החומה של רביבה second floor, תצליחו להתנתק מכל מה שקורה בחלל החיצון.

עוד בוואלה! אוכל

שישי שוק: 5 עצירות חובה בשוק הכרמל

לכתבה המלאה
רביבה הקומה השנייה. יעל לאור, יעל לאור
ביצים עלומות, גרבלקס בפארי ברסט/יעל לאור, יעל לאור

רביבה הקומה השניה נפתחה לפני כחודש. הקומה השנייה, נקראת כך, כיוון שגם בקומת הקרקע של המתחם יש לרביבה וסיליה מסעדה, אבל חוץ מהשם, צפויה לכם חוויה אחרת לגמרי בין שני המקומות.

רביבה אפל, שהלכה לעולמה לפני כשנתיים, השאירה אחריה מורשת של אסתיקה, טעם משובח, ותשומת לב לפרטים הקטנים. כל אלה באים לידי ביטוי במקום החדש, שנפתח בדמותה, המעוצב כולו בטוב טעם, בצבעים רכים ועדינים, עם צלחות קרמיקה ממותג פריזאי שהיא כה אהבה, ואזות קטנטנות עם עציצים ירוקים על כל שולחן, שולחנות עץ בהירים, כסאות נוחים שמזמינים את היושבים בהם להתרווח לאחור, ומרפסת ירוקה וגדולה, שתשמש בעיקר לאירועים סגורים, אבל כזאת שמכניסה הרבה אור לחלל המסעדה. על התפריט, כמו על כל האוכל המוגש במקום, הופקדה השפית אדית פדידה.

המסעדה החדשה אינטימית ושונה משתי המסעדות האחרות של רביבה וסיליה (ברמה"ש ובתל אביב), כאן יש רק 28 מקומות ישיבה בחלל (לא כולל הבר), האווירה שקטה ונעימה, אתם יכולים לשבת בנחת, להרגע ולהתענג על ארוחת הבוקר שלכם. עד כמה זה בא לידי ביטוי? נסו להיזכר בפעם האחרונה שהזמנתם מקום לאחת המסעדות המבוקשות בעיר, ולא הגבילו אתכם בזמן. כאן זה קורה, אף אחד לא יזרז אתכם ללכת, תוכלו להנות ממילוי חופשי של המיצים הטבעיים שעושים כאן במקום (תפוזים, אשכולית אדומה או רימון-סלק), כמו גם מהקפה והתה, ללכת לדגום עוד קרואסון בבופה של הבר, הכל מתנהל ברוגע ובחיוך, וזה כבר לא מעט.

רביבה הקומה השנייה. יעל לאור, יעל לאור
לא בופה מהסוג שהתרגלתם/יעל לאור, יעל לאור

מה הדיל?

מחיר הארוחה לאדם עומד על 136 שקלים. כשהתוספות היחידות שיהיו לזה זה אם תרצו להשתדרג בקוקטייל או כוס יין, וכן שירות כמובן. המחיר לא זול, אבל במסגרתו מקבלים ארוחה עשירה ומשביעה - הכוללת מנה לבחירה, שתייה קרה וחמה כאמור וגישה חופשית לבופה.

לגבי הבופה. יש מצב שהמילה בופה קצת חוטאת למה שקורה כאן, זה לא בופה מהסוג שעולה בעיני רוחכם, הכל עדין ומדויק יותר, אין שפע בלתי נגמר, אבל מה שיש - איכותי ומספק. האוכל על הבר מתחדש כל הזמן, מה שמבטיח טריות ורעננות. יש אגף של ירקות, אשר כולל עלי אנדיב סגולים, חסה ירוקה, צנוניות, מלפפונים חתוכים, עגבניות ופלפלים. יש אינטיאס כבוש לצד שמנת חמוצה, מאפים מלוחים, שלושה סוגי מאפים מתוקים, תותים, סלט פירות, יוגורט ושניים-שלושה סוגי גבינות, השפע הוא בדיוק במידה הנכונה, לא כזה שגורם לכם להתבלבל יותר מדי או להעמיס אוכל מיותר על הצלחת.

בין המנות "העיקריות" אפשר לבחור בין חמש מנות בוקר: מקושקשת עם גבינת מנצג'ו, בייקון וקרוטונים, אומלט עם סלמי על באגט ושרי; ביצים עלומות בתוך פארי ברסט עם גרבלקס ואספרגוס; ביצים רכות על טוסט, אבוקדו וצפתית עיזים; פרנץ' טוסט עם קרמל, פירות אדומים ובננה, וכן סלט עלים עם פיצוחים וויניגרט משמש. אמנם אף אחת מהסועדות שבינינו לא הייתה טבעונית, אבל כן נציין כי האופצייה הטבעונית היחידה (סלט), קצת מבאסת לטעמנו עבור טבעונים בעיקר ביחס לשאר המנות, ונדמה כי יכלו להשקיע במנה מעט יותר מקורית.

רביבה הקומה השנייה. רעות סהר, רעות סהר
מרפסת המסעדה/רעות סהר, רעות סהר

אנחנו הלכנו על ביצה מקושקשת עם מנצ'גו ושיפוד בייקון, שהגיעה לצד קרוטונים, לא מדובר במנה יוצאת דופן, בסופו של דבר מקושקשת היא מקושקשת, אבל היא הייתה עשויה טוב, התוספות סביבה היו נחמדות, הגבינה לא הייתה מאוד מורגשת, אבל בסך הכל מדובר במנה מהנה. הפארי ברסט היתה מנה מפתיעה ונהדרת, המאפה היה טרי ופריך, השילוב שלו עם הביצים העלומות היה מעולה, רק מהגרבלקס (סלמון כבוש), לא היינו מתנגדים שיהיה קצת יותר. קינחנו בפרנץ' טוסט עם שכבת קרמל באמצע שהוסיפה לו מתיקות נפלאה, למרות שהייתה לנו תחושה שלא נצליח להשתלט עליו עקב ריבוי הפחמימות בארוחה, אי אפשר היה להפסיק לאכול ממנו, והוא ללא ספק חתם את הארוחה בחיוך וטעם טוב.

בפעם הבאה שאתם מחפשים ארוחת בוקר איכותית באווירה מפנקת, דעו שיש לכם עוד אופציה חדשה שבהחלט כדאי לקחת בחשבון. אין ספק שמדובר באחת מארוחות הבוקר השוות ביותר המוגשות בעיר היום. המחיר כאמור לא זול, אבל בהחלט מדובר בחוויה מיוחדת, נעימה ומשביעה. עוד צריך לקחת בחשבון כי המקום פתוח בימים ראשון עד חמישי בלבד כרגע, שכן סופי השבוע שמורים עבור אירועים, כך שתצטרכו לקחת יום חופש על מנת ליהנות מארוחה הבוקר זאת, או לחכות לחופשה הבאה.

רביבה הקומה השנייה, ניסים אלוני 10, קומה 2, תל אביב, 050-900-6402, ארוחת הבוקר מוגשת בימים ראשון עד חמישי 08:00-11:30, ארוחות צהריים 12:30-16:00

רביבה הקומה השנייה. רעות סהר, רעות סהר
צבעים עדינים והרבה אור/רעות סהר, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully