וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה בראנצ'ים חדשים שכדאי להכיר

17.1.2019 / 12:30

אולי זה החורף, אולי הרצון לחדש, אבל בתקופה האחרונה תל אביב התמלאה בהמון אופציות נהדרות לארוחות בראנץ' מפנקות בסופ"ש - כאלה שעמוסות בהמון צלחות קטנות וצבעוניות, מאפים על שלל סוגיהם וביצים בצורות עשייה שונות. קבלו 6 אופציות לבראנצ'ים חדשים ששווה לבדוק

בראנץ' מול הים בהולה

בראנץ'. ספיר קוסא,
שולחן מפנק מול הים בהולה/ספיר קוסא

מסעדתו של שף ויקטור גלוגר במלון דן בחלל ענק ומעוצב עם חלונות גדולים שפונים לים, היכן ששכנה מסעדת רפאל כל השנים, והגישה גם היא את אחד הבראנצ'ים שאנחנו הכי מתגעגעים אליהם. כורסאות רכות, חלל רחב ולא צפוף ושלחנות עם הרבה פרטיות, אפילו בשעות העומס של סוף השבוע.

מתי: בימים שישי ושבת בשעות 12:00-18:00.

הדיל: ב-135 שקלים הארוחה כוללת מבחר גדול של מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן ומנה עיקרית לבחירה. על השולחן יעלו ויבואו ראשונות של סלט חצילים קלויים על גחלים עם צ'יפס חציל, האיקרה של ויקטור שנעשית טרייה במקום, אמפנדס זנב שור עם צ'ימיצ'ורי, סלסלת לחמים שנאפים כולם במטבח המסעדה, קבב דגים עם צנוברים וקשקבל ועוד.

בין העיקריות לבחירה יש תמנון על הפלנצ'ה בסגנון ספרדי עם תפוח אדמה וקונפי שום; פיצה מרגז חריפה עם חלפיניו; המבורגר כבד אווז; דג עם ירקות צלויים, או הפאייה המפורסמת של ויקטור מימי קלואליס העליזים. יש תפריט קוקטיילים נחמד ב-38 שקלים לקוקטייל עם בלאדי מרי, שפריץ, סנגרייה ועוד משקאות המתאימים למאורע.

הולה, הירקון 87 תל-אביב, 03-5759060

מלכת הערב משתלטת גם על הבוקר: קפה פופולר

בראנץ'. יעל לאור, מערכת וואלה!
לא צריך לבחור כי מקבלים הכל/מערכת וואלה!, יעל לאור

כשמונה חודשים אחרי הפתיחה הכי מדוברת בעיר, משיק שף אבי ביטון את הבראנץ' של קפה פופולר ומצליח כהרגלו לייצר ארוחה נפלאה, צבעונית ומגוונת, עם שירות נעים וקשוב מול רחוב דיזנגוף התזזיתי, לכל מי שהתגעגע לבראנץ' המיתולוגי של אדורה - יש נחמה.

מתי: כל שישי ושבת, 10:00-14:00 (יורחב בהמשך).

מה הדיל: תמורת 98 שקלים תקבלו לשולחן המון צלחות קטנות ו-3 מנות עיקריות. בין הקטנות יש מנות כמו רוסטביף בשמן זעתר וטחינה, פסטייה תרד עם גבינה מלוחה ויוגורט, לביבת ירק ותפוח אדמה לצד טחינה יוגורט, עדשים שחורות עם פטה ברולה וקרם ציזיקי, קישוא בלדי עם גרמולטה ולימון ועוד.

התפריט ממשיך עם 3 מנות יותר רציניות שגם את שלושתן מקבלים למרכז השולחן (איזה כיף שלא צריך לבחור): מקושקשת עם ראגו פטריות ופרמזן, ביף בורגיניון עם ירקות שורש וביצת עין, וסופריטו חציל עם טחינה וביצה חומה. אם יצא לכם להיות כבר בקפה פופולר אז אתם בטח מנחשים שאת חיבתם לאלכוהול הם תירגמו גם לתפריט קוקטיילים מותאם לבראנץ'.

דיזנגוף 197, ת"א, 03-5552020

עוד אופציות לסופ"ש שמשי

שישי שוק: 5 עצירות חובה בשוק הכרמל

לכתבה המלאה

באווירה צרפתית: הוטל דה ויל

בראנץ'. דן לב,
קרואסון BLT ואווירת פריז/דן לב

הוטל דה וויל, בר-מסעדה צרפתי ברחוב דיזנגוף, נפתח לפני מספר חודשים ע"י איש הקוקטיילים אריאל לייזגולד והשף יוגב ירוס. אז אמנם ירוס עזב את השותפות בדצמבר האחרון, אבל רגע לפני שעזב הוא הספיק להשיק שם, בראנץ' באווירה פריזאית לתפארת, אותו ממשיך לתפעל הסו-שף שלו במקום.

מתי: בימים שישי ושבת בשעות 9:00-17:00.

הדיל: אין דיל, אפשר לבחור מהתפריט מנות ראשונות ועיקריות. בין המנות הראשונות יש פנקייק תפוח אדמה עם קרם פרש וביצי סלמון אטלנטי (42 שקלים), אספרגוס עם איולי פשתן ירוק, פטריות מוחמצות ושמן אגוזי לוז (44 שקלים) ועוד. בין המנות הגדולות יותר יש את גרסת המקום לפרנץ' טוסט - לחם ספוג בקרם אנגלייז, קרמל בלסמי, שאנטי מי זאהר ותותים (56 שקלים) או ביצים רכות, קרם תפוח אדמה, כרישה ותרד תורכי עם גבינת סנט מור לצד חלה ובריוש (58 שקלים) ועוד.

הוטל דה ויל, דיזנגוף 230 תל אביב, 03-9746999

באווירה יפואית: בית קנדינוף

בראנץ'. אפיק גבאי,
פותחים שולחן ביפו/אפיק גבאי

בבית קנדינוף מגישים מזה כמה חודשים בראנץ' נהדר בבניין העתיק בעל הקשתות והתקרות הגבוהות, באווירה יפואית ספוגת תרבות ואמנות, בהתאם לחלל של קנדינוף שמשמש גם כגלריה מקומית.

מתי: שישי ושבת בין השעות 11:00- 16:00.

מה הדיל: פותחים שולחן יפואי עם מגש סלטים, ממרחים ולחמים ומנה עיקרית לבחירה, איתה מקבלים גם שתייה קרה או חמה. על המגש תוכלו לדגום לאבנה, ציזיקי, דג מלוח, טחינה ולימון כבוש, מטבוחה ביתית, סלט חצילים וזעתר, סלט ירקות ועוד.

בין העיקריות לבחירה תמצאו מסבחה לימה עם גרגרים חמים (75 שקלים); בורקס תרד וגבינה, ביצה רכה, בצל סומק ולימון כבוש (75 שקלים); ברבוניות מטוגנות על קרם לאבנה אדום, סלסת פלפלים חריפים, ירוקים טריים (85 שקלים); וגם שקשוקה פירות ים של שרימפס וקלמארי בטמפורה עם מולים ומיקס עלים (95 שקלים) ויש כמובן גם תפריט אלכוהול וקוקטיילים כראוי לבראנץ'.

בית קנדינוף, הצורפים 14 יפו, 03-6502938

מהחווה לבראנץ': קלארו

בראנץ'. שני בריל,
הבראנץ' המתחדש של רן שמואלי/שני בריל

הבראנץ' של קלארו, בחלל הענק והמואר בשרונה, הוא אמנם לא מאוד חדש, וכבר הספיק לזכות בשם טוב ובחיבת הפודי'ס, אבל לאחרונה שף רן שמואלי הוסיף מנות חדשות, כך שגם אם הארוחה מוכרת לכם, תוכלו לחדש ולגוון, ואם לא - אז זה הזמן להכיר.

מתי: שישי שבת בשעות 09:00-12:30

מה הדיל: אין דיל אלא פשוט תפריט בראנץ' ממנו תוכלו להזמין מה שתרצו. מגש ארוחת הבוקר הזוגי הוא אחת המנות הישנות והטובות אבל בין המנות החדשות תוכלו לנסות סטייק אנד אגז על בריוש צרוב על הגריל, נתח של איירון סטייק, ביצי עין, רוטב הולנדייז, מח עצם בעבודת יד עם חסה ערבית עשויה בגריל עם פפריקה מעושנת (86 שקלים); אגז בנדיקט עם חלה קלויה עליה מונח תבשיל תרד תורכי, ביצה עלומה, רוטב הולנדייז קלאסי, עגבניות שרי מיובשות, זיתי טאסוס מיובשים וקצוצים, גבינת כבשים ופלפל שאטה (64 שקלים); מאפה פידה אפוי בטאבון עם מלוחיה וגבינת ג'בנה עם איירן מלפפונים וירקות חיים (62 שקלים) ויש גם גרסה מעניינת לסביח (62 שקלים) פרנץ' טוסט (58 שקלים) ועוד.

קלארו, הארבעה 23 תל אביב, 03-6017777

הגרסה האסיאתית: בראנץ' בניטן תאי

ניטן תאי. דרור עינב,
ניטן תאי/דרור עינב

החל מסוף השבוע הקרוב, גם שחף שבתאי וניטן תאי שלו נכנסים לזירת הבראנצ'ים, עם בראנץ' אסיאתי, שרקח יחד עם הקונדיטור עופר נתן ממאפיית הבק דור הסמוכה.

מתי: החל מהסופ"ש הקרוב, בכל שישי ושבת 09:00-15:00.

מה הדיל: במחיר של 90 שקלים לסועד, מקבלים הסועדים קוקטיילים ללא תחתית, דברי מאפה, לחמים של הבק דור, שפע של צלוחיות קטנות ומנת בראנץ' אישית לבחירה. בין הקטנות יש גרטן הולנדי, רול סייגון צמחוני, לבנה עם זעתר, קיסר עדשים שחורות וחסה, סלמון עירית בכבישת תפוז, סלט צוות קצוץ, ברוסקטה דגים מעושנים ועוד. מתנור האבן של הבק דור מפציעים בריוש חמאת וניל, בריוש זיתים, חלה של שבת, לחמניית בצל שחורה, בורקס 3 גבינות ופנכות של: ריבת תות פטל, חמאת כמהין גבינת שמנת ביתית וטחינה של שוק.

בין המנות העיקריות לבחירה תמצאו מקושקשת עם כמהין ואבוקדו; ביצים תאילנדיות - חביתת עין על אורז מוקפץ, בזיליקום וצ'ילי; GOOD MORNING VIETNAM - שרימפס, אספרגוס, ביצה רכה, חלה, כרישה ונענע; מנת פנקייק עם רוטב סילאן, תותים ושמנת ועוד.

ניטן תאי, הארבעה 21 תל אביב, 077-9977-066

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully