וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה דברים לאכול השבוע

אחת המסעדות הכי מדוברות מחוץ לת"א מתארחת באריא לערב חד פעמי; חגיגה של הופעות חיות ומרקים מחממים א-לה טברנה יוונית בגרקו; ברשת מוזס מפתיעים עם מנות חדשות שהן הכל חוץ מהמבורגר, ומסעדת הבשרים הכשרה שהתמקמה בנמל ת"א

מסעדת פסקדו מגיעה לתל אביב

פסקדו. יחי זינו,
מנת הסייגון של יחי/יחי זינו

אם גם אתם מהמעריצים המושבעים של מסעדת פסקדו באשדוד, או שהרבה זמן תכננתם לבקר שם - ופשוט לא יצא, אז בטח תשמחו לשמוע שיחי זינו, השף של מסעדת פסקדו, מגיע לתל אביב. שף גיא גמזו ומסעדת אריא מארחים השבוע את מסעדת פסקדו לערב אחד בו יחי יגיש כמה מנות המבוססות על דגים טריים שיגיעו מהים באותו היום. התפריט עוד לא מגובש בגלל הציפייה לראות מה ייצא מהים, אבל יחי כנראה יכין את הסשימי קליפורניה שלו מדג ים, דף אבוקדו וסלט קליפורניה, או את מנת הסייגון - דג נא בתוך עלה חסה. לצד תפריט הספיישלים של זינו יוגש במסעדה גם תפריט נוסף של גמזו המבוסס על דגים טריים. הערב יתקיים ביום שלישי ה-28 בינואר.

אריא, נחלת בנימין 66 תל אביב, 03-5296054

גרקו. אנטולי מיכאלו,
מרק פסולדה מנחם/אנטולי מיכאלו

מסעדת גרקו הופכת לטברנה, ת"א והרצליה

בערבי החורף הקרירים באתונה מתמלאות הטברנות של יוון בחומרי גלם מיוחדים לעונה, באלכוהול, במוזיקה ובהופעות חיות. בהשראת אלו חוגגים את החורף במסעדת גרקו, עם תפריט ספיישלים יצירתי לצד הופעות חיות שיתקיימו מדי ערב ראשון ושלישי (בסניף התל אביבי), וכן בשישי בצהריים בגרקו בהרצליה, בהשתתפות זמרים מאתונה וסלוניקי. יש כמה סוגי מרקים כמו מרק טלה עם כרישה ועלי לשון הפר (82 שקלים); מרק פסולדה (שעועית), מרק תפוח אדמה ופאבה, מרק חומוס וקישואים ועוד (63 שקלים). יש גם קוטופולו - תבשיל עוף יווני עם פסטה טרייה, ציר עוף עשיר וגבינת קפלוטרי (88 שקלים); כיסוני פסטה במילוי גירוס ובצל מטוגן ברוטב חמאת סטקה (88 שקלים); תבשיל סטיפדו בקר ביין לבן עם עגבניות, עלי דפנה וכרישה (88 שקלים); תבשיל פירות ים ודגים עם אורז שחור וגבינת קפלוטירי (98 שקלים) ועוד.

גרקו, אורי צבי גרינברג 25 תל אביב, 072-3929858
גרקו, אבא אבן 9 הרצליה, 072-3727579

עוד בוואלה!

פסקדו: זה הדבר האמיתי

לכתבה המלאה

לוקיישן חדש ומנות חדשות למסעדת MeatKitchen, ת"א

מיט קיטצ'ן, MeatKitchen. נמרוד סונדרס,
מסבחה שקדי עגל/נמרוד סונדרס

מסעדת MeatKitchen הכשרה חונכת את משכנה החדש בנמל תל-אביב, ואל שף נדב נצר המוביל את המסעדה מצטרף עתה שף הראל עמרם (יפו תל-אביב ומסה). המסעדה, שנסגרה באוקטובר האחרון על מנת להיפתח בלוקיישן חדש וגדול יותר, הוקמה על חורבותיו של מועדון TLV המיתולוגי עם לא פחות מ- 350 מקומות ישיבה בפנים המסעדה, סביב הבר במרכז החלל, בחדר הפרטי ובמרפסת המשקיפה אל הים. בתפריט נשארו כמה מהמנות המוצלחות של המסעדה כמו מסבחה שקדי עגל עם גרגירי חומוס, טחינה מטובלת וסיגר מרוקאי (76 שקלים) או סינטה צרובה על קרם ארטישוק ירושלמי עם ביצה שניצל, טורטליני בטטה וברס אגוזי לוז (64 שקלים) ועוד, ואליהן נוספו מנות חדשות כמו פולנטה רכה מתירס טרי, עם פטריות חורף מוקפצות ביין לבן וטימין, צ'יפס בזיליקום, שמן כמהין וערמונים (62 שקלים) או סינטה נברסקה לצד פירה תפוחי אדמה, שום קונפי, גזר בצבעים וארטישוק ירושלמי (155 שקלים) ועוד.

MeatKitchen, יוסף יוקתיאל 4, ביתן 27 נמל תל-אביב (סמוך לטראסק), 03-5364755

מנות חדשות ומפתיעות במוזס, כל הארץ

מוזס. גיל אבירם,
לא רק המבורגר- פטה כבד במוזס/גיל אבירם

ברשת מוזס מפתיעים עם מנות חדשות שהן הכל חוץ מהמבורגר, למשל מין טייק אוף על ארנצ'יני, רק מתפוחי אדמה וגבינה ולא מאורז, מוגשים עם מטבל עגבניות (29 שקלים); קאסדייה, שהיא מין טוסט מקסיקני מטורטייה במילוי גבינת צ'דר, פלפל אדום וחלפיניו בליווי שמנת חמוצה, סלסה עגבניות וגוואקמולי (34 שקלים); פטה כבד עוף לצד צ'אטני חמוציות ועגבניות שרי פיקנטי, מוגש עם לחם קסטן (34 שקלים); שיפודי באטר צ'יקן בסגנון הודי שהם פרגית במרינדת יוגורט, גראם מסאלה, חמאה וכוסברה בטורטייה (59 שקלים) ועוד.

בסניפי מוזס ברחבי הארץ, 9449*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully