וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה חודש קצר, הנה 3 דברים שאתם צריכים להספיק לאכול בו

2.2.2020 / 12:30

באלנה שבמלון נורמן יש עסקית שבת צהריים בנוסח טוניסאי, בקלארו יש תפריט שורשים מיוחד לחודש זה ובבנדיקט מעלים את ארוחת הבוקר שלכם על הגריל. שלא תלכו לאיבוד - הנה שלושה דברים שאתם צריכים להספיק לאכול החודש

ארוחת שורשים בקלארו/צילומים: קלארו- אפיק גבאי, אלנה- שירן אגמי, בנדיקט- שרית גופן
מסעדת אלנה. שירן אגמי,
קוסקוס דגים ופירות ים באלנה/שירן אגמי

עסקית שבת טוניסאית באלנה, ת"א

ארוחת "שבת המלכה" של שף ברק אהרוני במסעדת אלנה שבמלון הנורמן חוזרת בימים אלה במתכונת חדשה העומדת בסימן מחווה לשורשיו הטוניסאים של אהרוני. הארוחה, המוגשת מדי שבת בצהריים בין השעות 12:30-15:00, מבטאת את פרשנותו של אהרוני למנות עדתיות מסורתיות מטוניס ומטבחים אזוריים סמוכים כאשר מגוון של מנות ראשונות יוגשו למרכז השולחן וכל סועד יבחר מנה עיקרית (149 שקלים לסועד). הארוחה נפתחת במגש הכולל מבחר מנות וסלטים כמו משאוויה - ירקות קלויים בפחם כמו עגבניות, חצילים, פלפלים וצלפים; מרמומה פיקנטית - עגבניות, פלפלים ופלפלים חריפים בבישול ארוך על אש קטנה; בשר טלה עם מרווה, תרד ויוגורט נענע ועוד לצד לחם מסורתי.

בין העיקריות יש קוסקוס דגים ומולים בציר דגים עמוק, לפת צעירה ודגים עונתיים עם קוסקוס בעבודת יד; בריק שרימפס קריסטל עם תפוחי אדמה ואריסה, מנת שוק טוניסאי מוכרת; תבשיל טלה בבישול איטי עם פקיילה, עלי סלק ומנגולד עם שעועית ועוד. לסיום יש מתוקים טוניסאים כמו מרציפן שקדים ופיסטוק בעבודת יד עם עלי ורדים ופטל מיובש (24 שקלים) או ספינג' עם גלידת עלי דפנה ותותים (39 שקלים) ועוד.

אלנה, נחמני 23 תל אביב, 03-5435400

קלארו. אפיק גבאי,
גזרים צבעוניים בקלארו/אפיק גבאי

תפריט שורשים בקלארו, ת"א

עבודת שורשים: במהלך חודש פברואר תביא מסעדת קלארו של שף רן שמואלי לקדמת הבמה את ירקות השורש - סלקים, לפתות, קולרבי, גזרים, צנוניות ועוד - המצויים עתה בשיא עונתם. שמואלי והשף בפועל אייל ניאקן יצרו תפריט מסקרן המציג את השורשים בשלל שיטות בישול, מקוקטיילים דרך מנות קרות וחמות ועד קינוחים מפתיעים.

קלארו, המושתתת על עקרונות ה-Farm to table, נוהגת להתמקד בירק או פרי עונתי אחד, המקבל פוקוס בדמות מנות ספיישל בתפריט המסעדה. הפעם, בתפריט ירקות השורש, יוגשו מנות כמו גזרים צבעוניים בוינגרט גזר, שמן אגוזים ואגוזי לוז מסוכרים (56 שקלים); קולרבי עם תרד תורכי, קרם בצל, שקדים פרוסים ורוטב קיסר (62 שקלים); תמנון צרוב עם כרישה, תפוח אדמה ננסי, שורש סלרי ובייקון (86 שקלים); סלט שורשים מסלקים, גזרים, עלים ארומטים, וינגרט לימון ושום (62 שקלים); ולקינוח - סברינה סלק עם קרם יוגורט ומרקחת סלקים (48 שקלים). יהיו גם קוקטיילים מיוחדים על בסיס ירקות שורש.

קלארו, הארבעה 23 תל אביב, 03-6017777

בנדיקט. שרית גופן,
גריל אמריקאי בבנדיקט/שרית גופן

ארוחות בוקר מהגריל בבנדיקט, רחבי הארץ

בפברואר יחגגו בכל מסעדות בנדיקט את פרויקט פברואר העולמי עם ארוחות בוקר מרחבי העולם והשנה בדגש מיוחד על מנות גריל & אגז עם נקניקיות, סטייקים וירקות צלויים שיתפסו את מקומם על הצלחות לצד הביצים. יש למשל סטייק אנטריקוט עם תפוח אדמה קריספי, אספרגוס, ביצת עיין ורוטב שמנת חרדל (129 שקלים); גריל בווארי - שתי נקניקיות בקר והודו עם גאודה, פלפל לבן ופפריקה מתוקה, רבע כרוב סגול מוחמץ על הגריל, בצל מוחמץ, סלסה ורדה, ביצה עלומה הולנדייז ולחמניות פרעצל (68 שקלים); גריל אמריקאי - ספריבס בשר לבן ברוטב ברביקיו ביתי, לחם תירס תוצרת בית, ביצת עין וטבעות בצל בבלילת בירה ( 109 שרלים); גריל צרפתי - מדליוני כבד אווז צלויים על פרנץ' טוסט פרמזן, אגס מבושל ביין וזעפרן ברוטב מייפל וויסקי (69 שקלים); גריל צמחוני - דלורית צלויה על הגריל ברוטב ברביקיו ביתי, שעועית ירוקה, תפוח אדמה קריספי, ביצת עין, עלי פטרוזיליה, בצל סגול וסומק (64 שקלים) ועוד.

הארוחות יוגשו בכל סניפי בנדיקט החל ממחר, יום שני ה-3 בפברואר ועד סוף החודש.

בכל סניפי בנדיקט ברחבי הארץ, 03-6868657

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully