וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתל אביב: תערוכת חדשנות בקולינריה מן הצומח

לראשונה בתל אביב תיערך מחר תערוכת חדשנות של קולינריה מן הצומח, בין החידושים יוצגו טופו מחומוס, רוסטביף מהצומח וביצה טבעונית, הנה כל הפרטים

ספק 500

בוידאו: כדור הבשר הראשון לא מבשר

שווארמה טבעונית של טבעול. דניאל לילה,
שווארמה טבעונית של טבעול/דניאל לילה

ישראל כבר מזמן נחשבת מעצמה בכל הקשור למענה לקהל הצמחוני והטבעוני. לא פעם נבחרה תל אביב כאחת הערים הטובות בעולם עבור טבעונים. מחר (10בפברואר), תיערך לראשונה בתל אביב תערוכת חדשנות בקולינריה מן הצומח, המיועדת לשוק המקצועי, בהשתתפותם של למעלה מ-1,000 שפים ומנהלי מטבחים מוסדיים. לצד התערוכה, הכוללת הדגמות והשקות של מוצרי המזון החדשניים ביותר בתחום הקולינריה מן הצומח, ייערכו גם הרצאות ופאנלים מיוחדים העוסקים בעתיד המזון ובמגמות החזקות והמעניינות ביותר בשוק המזון.

התערוכה היא פרי של שיתוף פעולה מיוחד בין תנועת Meatless Monday ועמותת ויגן פרנדלי כשהרעיון הוא להציג את המגמות העולמיות של עתיד המזון, לצד כל החידושים והפיתוחים האחרונים בתחום המזון הצמחוני והטבעוני שיוצגו על ידי עשרות חברות מובילות בענף.

במהלך התערוכה ייערכו טעימות למוצרי מזון חדשים וייחשפו מוצרים שטרם נראו בארץ או בעולם. בשטח התערוכה יוצבו כ-40 דוכני מזון מיוחדים, בהם יחשפו מיטב החברות את מוצרי המזון הטעימים והמתקדמים ביותר בתחום. זאת במטרה להעניק לשפים, לחברות ההסעדה, למסעדנים ולחברות בישראל להתרשם מההיצע הנרחב של מזון איכותי וחדשני מן הצומח, ולשלב אותו בתפריטיהם.

בין החברות שיציגו בתערוכה נמצאות 'זוגלוס' מבית זוגלובק, אסם נסטלה, טבעול, משק ויילר, משו משו, משק צוריאל, מרינה, טבע-דלי, nice to meat, the nuts chef, תפוז טרי, חמים וטעים ועוד.

במקביל לתערוכה, ייהנו המשתתפים גם מהרצאות ופאנלים שיעסקו בחידושים האחרונים בתחום הקולינריה, ביתרונות הכלכליים והבריאותיים שבקידום מזון מבוסס צומח ובמגמות הביקוש העולמיות.

התערוכה מיועדת לקהל המקצועי וייקחו בה חלק אלפי שפים, חברות הסעדה, מסעדנים, ספקים, יצרנים, אנשי פוד-טק ויזמים, שיוכלו להתרשם מההיצע הרחב, ליצור היכרויות ושיתופי פעולה בתחום הקולינרי ולהעניק לציבור הרחב- אותו הם מאכילים מדי יום- את ההזדמנות ליהנות ממזון טעים, בריא ומקיים יותר.

עוד בוואלה!

עכשיו זה רשמי: במאפה ניר רימו טבעונים

לכתבה המלאה

הנה כמה מוצרים מעניינים שיוצגו שם:

נאגטס טבעוניים של מחוברים לחיים. יח"צ,
הנאגטס הטבעוניים הראשונים בעולם/יח"צ

טופו מחומוס

משק ויילר יציגו באירוע לראשונה ייצור מיוחד של טופו, שמיוצר מחלבון חומוס ולא מסויה. כמו כן יוצג לראשונה חלב חומוס, אשר מיוצר מגרגירי חומוס.

רוסטביף צמחי

חברת נייס טו מיט תציג את נתח הרוסטביף הטבעוני הראשון שפותח בארץ, ואמור להוות בשורה של ממש לעולם כולו. היתרון של הנתח שהוא מתאים לבישול צלי, ותבשילים ארוכים נוספים. מדובר בתחליף בשר, על בסיס חלבון סויה לא מהונדס. המוצר מסופק קפוא ומוכן לאכילה לאחר חימום. הצלי נראה כמו בשר, בעל סיבים כמו של בשר ומעניק מרקם בשרי וטעמי בשר. למוצר אין חותמות אדומות.

מחוברים לחיים יציגו בחשיפה ראשונה גם את הנאגטס הטבעוניים הראשונים בעולם - לראשונה הצליחה חברה ישראלית לייצר נאגטס טבעוניים, בעלי מראה וטעם הקרובים ביותר לדבר האמיתי.

זירו אג

חידוש נוסף שיוצג בתערוכה הוא זירו אג - הביצה שמטריפה את העולם - מדובר למעשה בביצה טבעונית ראשונה מסוגה אשר אמורה להוות תחליף לביצה המוכרת מן החי, באופן דומה למדי.

אבקת קוקוס של טבעול

אבקת קוקוס טבעונית, שכל קילו שלה מיוצר מ-25 קוקוסים טריים. פתרון קל ונוח לתפעול ולאחסון, והמוצר יכול לשמש להכנת מנות רבות ומגוונות דוגמת מרקים, סלטים, מנות עיקריות וקינוחים.

מלבי של טבעול. דניאל לילה,
מלבי טבעוני של טבעול/דניאל לילה

אור בנימין, העומדת בראש תנועת Meatless Monday: "הביקוש לאוכל טעים ובריא יותר מן הצומח נמצא בצמיחה מטורפת בשנים האחרונות. חברות ההסעדה ומסעדנים שמבחינים בביקוש הגובר מרחיבים ומשפרים את היצע המנות, ויצרניות המזון - וותיקות כמו גם חדשות - מפתחות ומשווקות מגוון הולך וגדל של פתרונות להסעדה מוסדית. החדשנות בתחום הפודטק מביאה מוצרים מן הצומח שממש מדמים את הטעם והמרקם של בשר, ביצים וחלב, והתחום הלוהט כרגע זה בשר מתורבת - שהוא בשר לכל דבר רק בלי בעל החיים. באי הכנס יחשפו לכל זה ועוד, כנס שבו הקולינריה בישראל פוגשת את הפודטק ועולה מדרגה".

הכנס ייערך ביום ב', 10.02, בהאנגר 11, נמל ת"א, בין השעות 11:00-18:00

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים

  • עוד באותו נושא:
  • טבעונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully