וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה זה לא אירופה: בלאגן ב-KFC בנצרת בסוף השבוע

בהתרגשות רבה סיפרנו לכם בשבוע שעבר על פתיחת הסניף הראשון של KFC בישראל, אבל בסוף השבוע האחרון הדברים קצת יצאו משליטה עם דיווחים על תורים של שעה וחצי, אנשים שהזמינו ולא קיבלו אוכל ודיווחים על התפרעויות

פתיחת סניף KFC, קנטקי פרייד צ'יקן/צילום: יעל לאור

בוידאו: יום הפתיחה של סניף KFC בנצרת

לפני שבוע נפתח סניף נצרת של רשת המזון האמריקאית KFC והישראלים נהרו לשם בהמוניהם, כשרבים ככל הנראה חיכו ליום שבת כדי לחנוך את המקום. רק שלפי עדויות של מי שנכחו במקום, המצב יצא משליטה בסוף השבוע האחרון כשתורים של שעה וחצי נרשמו בכניסה, והמתנה נוספת של שעה וחצי עד קבלת האוכל, כשהיו אפילו דיווחים שונים על התפרעויות בתורים ומאבטחים שנאלצו להפעיל כוח.

ברשתות החברתיות בעיקר נשמעו טענות על כך שהסניף לא ערוך לשרת כמות כזו של סועדים. מי שהצליח להגיע למקום בסוף השבוע האחרון גילה שרק שתי מכונות שירות עצמי פועלות ובדלפק ההזמנות יש רק עובד אחד שלוקח הזמנות, זה גרם לעיכובים חמורים, ועל אף שאנשים המתינו מעל לשעה וחצי לאוכל שלהם, עדיין נלקחו הזמנות חדשות, והתור שבחוץ הלך והתארך.

התנפלות ב-KFC נצרת. צילום מסך מפייסבוק, צילום מסך
דיווח על אלימות/צילום מסך, צילום מסך מפייסבוק

הרבה ממי שצלחו את התור ועשו הזמנה נאלצו בשלב מסוים לוותר ולבטל את ההזמנה שלהם, מכיוון שזו פשוט לא יצאה מהמטבח. למרות העומס ולמרות המתיחות, בפוסטים השונים נכתב שצוות המקום היה אדיב ועשה כל שביכולתו לעמוד בעומס ולתת שירות נעים, אך מנהלי הסניף פשוט לא היו ערוכים לזה.

"אחרי שעה וחצי של המתנה בתור, ועוד שעה וחצי של המתנה בקופה, החלטנו לעשות ביטול עסקה וללכת", נכתב באחד הפוסטים שנכתבו בנושא, "אנשים מתנפלים על המאבטחים, נפצעים, והזמנות פשוט לא יוצאות". רשת KFC יצרה קשר עם חלק מהמתלוננים וניסתה להבין מה קרה שם ואיך אפשר לפצות את מי שקיבלו חוויה לא טובה.

תגובת רשת KFC ישראל: "אנו שמחים על ההתלהבות הרבה בקרב הציבור הישראלי עם כניסת רשת KFC לישראל. מיום הפתיחה הגיעו אלפי מבקרים נלהבים מכל רחבי הארץ לטעום את הטעם המקורי של המותג בפעם הראשונה בישראל. הסניף הראשון של הרשת אשר נפתח בנצרת מהווה מוקד עליה לרגל והתורים ארוכים בזכות הסקרנות הרבה והכמיהה להרגיש לרגע אחד כמו בחו"ל. אנו עושים הכל כדי שלקוחותינו יחוו את החוויה הטובה והמהירה ביותר ושמחים שהקהל הישראלי מחבק את המותג. נשמח להמשיך ולראות את הקהל מגיע אלינו בהמוניו".

ואיך האוכל?

העוף המטוגן של KFC חזר לארץ ואנחנו התייצבנו לטעום

לכתבה המלאה
התנפלות ב-KFC נצרת. צילום מסך מפייסבוק, צילום מסך
"שעה וחצי והדלת לא נפתחה פעם אחת"/צילום מסך, צילום מסך מפייסבוק
התנפלות ב-KFC נצרת. צילום מסך מפייסבוק, צילום מסך
למרות העומס- השירות היה אדיב ונעים/צילום מסך, צילום מסך מפייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • KFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully