וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי בובה: לבוגר משחקי השף יש מסעדה חדשה

עוד בוגר של משחקי השף משתלב בסצנת האוכל התל אביבית, אורן אסידו מי שניצח בעונה השלישית של התכנית ועבד כשף עד לאחרונה בדקל 3 של קבוצת מחניודה, מנסה כעת את מזלו בעיר הגדולה עם PoUPeE המוגדרת כזירת משחק בין המטבח הים תיכוני מודרני לצרפתי

מסעדת פופה. דרור עינב,
ספריבס טלה/דרור עינב

עם כל הביקורות שמושמעת לא אחת כלפי תחרויות הריאלטי-אוכל, צריך להודות, שמדי פעם הן מצמיחות כוכבים שמוכיחים שהם כאן כדי להישאר. אמנם יש לציין כי משחקי השף מגייסת לשורותיה פעמים רבות טבחים שכבר עובדים שנים בתעשייה הקולינרית, אבל אין ספק שהתכנית נותנת מקפצה, שמי שטוב מספיק ומשכיל לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים, יכול רק להרוויח מזה.

השף אורן אסידו, מי שניצח את העונה השלישית של משחקי השף, ויחד עם אסף סרי הוביל בשנים האחרונות את מסעדת הדקל 3 מבית מחניודה, החליט כעת לחזור לתל אביב (בה עבד בעבר אצל השף מאיר אדוני) על מנת לפתוח מסעדה חדשה. אסידו כנראה די מחבב את הקונספט הזוגי, כי גם כאן יסייע לו שף נוסף - יוני סעדה, אשר יגיח מפעם לפעם עבור הפרויקט מפריז, שם הוא עובד כשף במסעדת מיניאטור.

כיאה לשנת 2020, כבר לא מספיק לפתוח סתם מסעדה, כך ש- PoUPeE החדשה שלהם, או אם תרצו, בובה בעברית, מוגדרת על ידי בעליה כפרויקט קולינרי, שמבקש לספק לסועדים "חווית חמשת החושים", אשר לדבריהם שונה מכל בילוי תל אביבי שהכרתם.

מסעדת פופה. דרור עינב, דרור עינב
מסעדת פופה/דרור עינב, דרור עינב

מה זה אומר בפועל? המקום יופעל במתכונת של רסטו-קלאב, כשחוץ מהצד הקולינרי, מבקשים לספק לסועדים בשעות המאוחרות יותר של הערב אווירה מעט יותר מסיבתית. מבחינה קולינרית מגדירים אסידו וסעדה את המטבח כזירת משחק בין המטבח הים תיכוני מודרני לצרפתי, בדגש על עונתיות. אחת לחודש למשך שלושה ימים, יתארח סעדה במסעדה ויעניק את הנגיעות הצרפתיות שלו לפופה.

בין המנות בתפריט ההרצה יש מנות פתיחה כמו בריוש תימני, חמאת מרווה וגרידת עגבניות (32 שקלים), קרפצ'ו קולרבי (47 שקלים), סשימי אינטיאס עם פלחי הדרים יוגורט (62 שקלים), טרטר לוקוס (64 שקלים), טרטר בקר (59 שקלים) ועוד. בהמשך יש מנות כמו אליעזר והגזר - שקדי עגל מעושנים, גזרים צבעוניים, יוגורט ועריסה (67 שקלים), ניוקי פריזאי (87 ₪ שקלים), ספייריבס טלה בגלייז בהרט (94 שקלים), מחבת פירות ים (124 שקלים), פילה עגלה עם פטריות בקרמל ראס אל חנות וקונפי ארטישוק ירושלמי קונפי (158 שקלים) ועוד. החל מהשעה 23:30 יציעו במקום תפריט לילה שונה, אשר מותאם יותר לאלכוהול, וכן יוגש במקום תפריט קוקטיילים ויין.

את המקום עיצב המעצב ניר רן כשהמשימה שהתבקש לעמוד בה היא יצירת חלל מעגלי אשר מצליח לנתק את האורח מהעולם בחוץ, כשגם אזורי הישיבה תוכננו בצורה מעגלית, כמו סביב מדורה, מתוך כוונה לחבר בין אנשים שונים ולגרום לתחושת הביחד.

פופה, יהודה הלוי 46 פינת אלנבי, 077-2302777, שעות פעילות: שני - שבת: 19:00 - לקוח אחרון

עוד בוואלה! אוכל

המסעדה הצמחונית החדשה של אסף גרניט

לכתבה המלאה
מסעדת פופה. אורי אקרמן,
חלל מעגלי/אורי אקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully