וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמניות היא שם המשחק

16.2.2020 / 11:30

שף עזרא קדם מבליח בתל אביב ומקים מסעדה זמנית למשך שלושה חודשים, ברביבה וסיליה יערכו בשישי הקרוב פופ-אפ פחזניות מטריף, ו-Fifi's בשוק לוינסקי הופכת באופן זמני לבית מאפה לקינוחים אסיאתים ואקזוטיים. שלושה דברים שכדאי להספיק לאכול השבוע, מהר לפני שייגמר

צילומים: אילן נחום, מיכל אשל, רעות סהר

עזרא קרם יורד מההר ומגיע לבשל בתל אביב

עזרא קדם מתארח בויקי כריסטינה. אילן נחום,
מהרי ירושלים לחוף הים בתל אביב/אילן נחום

שף עזרא קדם מבליח בתל אביב ומקים מסעדה זמנית בתוך מסעדת ויקי כריסטינה שם יגיש, יחד עם שף אמיר נאור, תפריט המבוסס על מנות מסטודיו ארקדיה ועל חומרי גלם מאזור הרי ירושלים.

מסעדת ויקי כריסטינה מחולקת לשניים, אזור אחד ובו ישיבה גבוהה והוא מכונה כריסטינה, ואזור שני ובו ישיבה נמוכה ומכונה ויקי. השפים קדם ונאור יתמקמו בחלל המכונה ויקי ויגישו בו במשך שלושה חודשים תפריט המבוסס על מטבח ישראלי ועונתי עם דגש על מנות ירושלמיות וחומרי גלם מגינת הירק של קדם בעין כרם. יהיו שם מנות כמו סלט חיטה ירוקה מעושנת בלאדית עם לימונים כבושים, עשבים ירוקים וסומאק פראי (29 שקלים); ריזוטו דגנים (38 שקלים); דגים כבושים נוסח מאה שערים (49 שקלים); קלמארי יוגורט טחינה של ארקדיה (46 שקלים); שווארמה קלאסיקה מכתף טלה כבושה בתערובת תבלינים ביתית, לחם שטוח, יוגורט טחינה, סלט של עמבה ביתית ועגבניות (54 שקלים); טרטר מבשר עגל עם עלי זעתר מיהודה, צלפים, לימון כבוש ושמן זית בלאדי (37 שקלים); תישפישטיל, עוגת סולת ושקדים (28 שקלים). המסעדה הזמנית תהיה פתוחה בימים שלישי עד שבת, החל מ-18:00 בערב.

ויקי כריסטינה, מתחם התחנה תל אביב, 03-7367272

פופ-אפ הפחזניות של רביבה וסיליה

רביבה וסיליה. מיכל אשל,
פחזניות מכל הסוגים/מיכל אשל

רביבה וסיליה מקדישים את יום שישי הקרוב לפריז עם פופ אפ חד פעמי שיוקדש למאפה הצרפתי המתוק הכי אייקוני - הפחזנית. ביום שישי ה-21 בפברואר (9:00-14:00) לצד כל התפריט הארטיזנלי הרגיל, יוגש תפריט פחזניות מיוחד. אפשר יהיה להציץ מעבר לויטרינת הזכוכית, שם הצוות יהיה אמון על שלל הזילופים והמילויים של הפחזניות, כשבחדר הסדנאות הקונדיטור עופר ברק ירכיב את הקינוח הצרפתי הכי מפואר המבוסס פחזניות הלוא הוא הקרוקומבוש המפורסם. תוכלו לטעום פחזית קלאסית עם פטיסייר וניל; קרמו שוקולד וטמפר שוקולד מריר; פחזנית גנאש פיסטוק, קרנץ פרלינה עם טמפר שוקולד; מוסלין קרמל עם ציפוי קרמל מתפצח; פטיסייר פרלינה (5-7 שקלים).

רביבה וסיליה WORK.SHOP, רחוב הזרם 10 תל אביב, קומה שניה (הכניסה מרחוב הפלך), 03-5610272 (שלוחה 3)

המאפים האסיאתיים של יפעת תבואה ב-Fifi's

fifi's, פיפיז. רעות סהר, רעות סהר
מאפים אסיאתיים של פיפיז/רעות סהר, רעות סהר

יפעת תבואה, הלא היא Fifi's המסעדונת האסיאתית הקטנה משוק לוינסקי בתל אביב, מרימה שוב את פרויקט הקונדיטוריה האסיאתית שלה ומקיימת בימי שישי ה-21 וה-28 בפברואר (מ-9:00 בבוקר ועד שיגמר) פופ-אפ של מגוון מאפים אסיאתים אקזוטים, מתוקים ומלוחים, הכל נעשה בעבודת יד ואפשר גם לקחת הביתה בטייק אווי. יהיו שם פאי ליים תותים ובזיליקום על בצק מיסו מלוח; קראק פאי שוקולד לבן ומיסו; סטיקי באן עם קינמון, סצ'ואן וקרמל מיסו; בצק מיסו מלוח ממולא בשוקולד לבן, שקדים ואפרסמונים מותססים; עוגת ירח יפנית טבעונית - בצק דק ומתקתק עוטף גנאש פיסטוק וחמאת קקאו עטופה בקרם שקדים ומאצ'ה; עוגת ירח יפנית ממולאת אווז קונפי מעושן ומפורק עם חלמון כבוש, רוטב אווז מצומצם וקרם קוקוס; בורקס טבעוני ממולא פטריות ומיסו; קרואסונים ממולאים בשלל דברים כמו קארי ערמונים, ארטישוק ירושלמי וזרעי חרדל שחור; ויהיה גם באבל טי בשני טעמים, האחד ליים עם טארטלט ממולא בקרם ליים וקצפת והשני באבל טי מאצ'ה פיסטוק עם טארטלט ממולא גנאש פיסטוק וקצפת שאפשר לבקש גם טבעוני.

Fifi's, זבולון 5 תל אביב, פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully