וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי אפוד ועם צ'יפס מפנק: המונה אוכל פלאפל באריאל

25.2.2020 / 7:30

המונה אף פעם לא מוותר על נסיעה לאריאל, ועכשיו כשהוא לא צריך לעשות את זה במסגרת צבאית, הוא מרשה לעצמו ללכת להתפנק על מנת פלאפל במסעדת הכרם המפורסמת

הכרם. קובי רובין, קובי רובין
פלאפל בכרם/קובי רובין, קובי רובין

לא כל יום מזדמנת לי נסיעה לאריאל, אבל כשיש אחת כזאת - אני אף פעם לא מוותר. יותר מידי פעמים ביקרתי באריאל עם אפוד עליי במהלך סיור באזור, או בהגנה לילית על הישוב, אז להגיע עם המונית בלי אפוד, uרק לחפש מקומות לכתוב עליהם? זה כבר שינוי רציני לטובה.

בכניסה לאריאל אמנם נבנה מרכז מסחרי פתוח, מרושת בחנויות ידועות ולא מפתיעות מדי, אבל אני הייתי דווקא בעניין של מקום בתוך העיר, עליו סיפרו לי כבר לפני כמה שנים.

מסעדת הכרם ותיקה כמו אריאל עצמה, זאת נקודת מפגש ידועה וקבועה של לא מעט תושבים. קודם כל הסתכלתי על התפריט מעל הדלפק, הלכתי על פלאפל (15 שקלים) - המנה הראשונה המופיעה בתפריט, ללכת על בטוח זו לא רק דרך חיים, זה הכרח מתבקש.

לפני ההזמנה הסביר אחד העובדים במסעדה שאפשר לקחת פחית שתייה ולהשלים מנה פלאפל ב-20 ש''חֿ, זה אולי המקום היחיד בארץ שאפשר לאכול פלאפל עם פחית בכזה מחיר.

הכרם. קובי רובין, קובי רובין
הסלטים של הכרם/קובי רובין, קובי רובין

את כדורי הפלאפל הכינו על המקום, אחרי שהזמנתי את המנה. קצת חריף על ההתחלה בנוהל הקבוע, סלט טורקי עם צבע ומרקם מעולה ומתוק בהתאם וממשיכים הלאה לפינת הסלטים שלא מביישת את הפירמה בכלל. מלפפונים חמוצים בפרוסות, סלט צהוב של ירקות מוחמצים, פטרוזיליה קצוצה לחיזוק, כרוב קצוץ מוחמץ קלות בלבד, בצל דקיק עם סומק, זיתים קטנים ורגילים למדי, פיתה מטוגנת לנשנוש בין הביסים.

עם קבלת מנת הפלאפל קיבלתי על הדרך באהבה צלוחית של צ'יפס ביתי אמיתי חם ישר מהשמן, לא בדיוק יכולתי להגיד לא, זה הנוהל של המקום, ואני נהלים מכבד. סידרתי את הסלטים בתוך המנה עצמה, בשביל כל הכבודה ביקשתי וקיבלתי מגש קטן והלכתי לשבת לאכול. הציעו לי לקחת עוד סלט לבחירה, חייכתי לעצמי.

הפלאפל של הכרם ירוק ולא מאוד מתובל. הסוד האמיתי שלו נמצא בסלטים הטריים של המקום, הם מחזקים את המנה ומצדיקים את עצמם בכל ביס. יחד עם הצ'יפס המאוד מפתיע עליו התענגתי לאורך כל הארוחה. זה לא פלאפל לקחת הביתה, צריך להגיע לחלק הכי גבוה של אריאל ולאכול על המקום. מסעדת הכרם היא אריאל בקטנה, עם מנת פלאפל מעולה, סלטים טריים, שירות מהיר ולעניין והמון צ'יפס מעולה על הצד במחיר שווה לכל כיס.

מסעדת הכרם, יהודה 6 אריאל, 052-5925151, שעות פעילות: א'-ה' 09:30-20:00, ו' 09:30-15:00., 052-5925151. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully