וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעמנו את הגלידות החדשות לקיץ

מרגישים את זה? הקיץ רשמית כאן, ונסטלה השיקו מגוון גלידות חדשות ומעניינות, אז יצאנו החוצה, חמושים במשקפי שמש, טעמנו את כל המרעננים הרשמיים לקיץ הקרוב, וחזרנו עם רשמים, הנה הם לפניכם

עריכה: נועה לוי

אפשר להכריז שהקיץ כבר רשמית כאן, ליתר דיוק האביב, אבל בכל מקרה, מה שחשוב - עונת הגלידות נפתחת. נסטלה היו הראשונים לפתוח לנו את העונה החמה, עם שלל גלידות חדשות ומסקרנות, ואנחנו לא בזבזנו זמן וניגשנו לטעום.

קוקילידה שוקו-צ'יפ. יח"צ,
קוקילידה שוקו צ'יפ/יח"צ

קוקילידה שוקו צ'יפ

המותג קוקילידה מתרחב, עם סנדוויץ' שעשוי מעוגיות בהירות בתוספת שוקולד צ'יפס במילוי גלידה בטעם שוקולד (בשונה מהקוקילידה הקלאסית עם עוגיות שוקולד וגלידת וניל).

מה חשבנו: ראשית, בשונה מעוגיית השוקולד של הקוקילידה הקלאסית, אשר משובצת צימוקים, כאן העוגייה הבהירה משודרגת עם שוקולד צ'יפס, כך שלשונאי הצימוקים יש כאן בשורה די רצינית. כך כו כך, העוגייה נהדרת, עובדת מעולה עם הגלידה, שומרת על פריכות ומפנקת במיוחד. הגלידה לעומת זאת בעינינו פחות עבדה מגלידת הווניל, טעם השוקולד הרגיש מעט זול. ועדיין, למי שמעדיף גלידת שוקולד על פני וניל (משום מה), מדובר בבשורה די רצינית. בשורה התחתונה זה עובד, מדובר בקוקילידה טעימה, למרות שכנראה נשמור על נאמנות לזאת המקורית.

עוד בוואלה! אוכל

נוסטלגיה במהדורה מחודשת: ערגליות תפוז וקרמוגית שוקו-בננה

לכתבה המלאה
אוריאו בייטס. יח"צ,
מיני בייטס אוראו/יח"צ

מיני אוראו בייטס

עוד מוצר חדש שהצליח להלהיב אותנו היה אוראו בייטס, חטיפי גלידה בטעם ובמראה של אוראו.

מה חשבנו: מדובר במוצר שמזכיר מאוד בנראות שלו גלידוניות, אך בצורה עגולה. הטעם מזכיר קצת אוראו, אך לא אחד לאחד. בשורה התחתונה, זה נהדר, השוקולד וגם הגלידה עובדים מעולה ביחד. יש תחושה איכותית יחסית, שסוגרת יופי של פינה מתוקה.

מילקה לבבות. יח"צ,
מילקה מיני בייטס לבבות/יח"צ

מילקה מיני בייטס

מילקה לבבות גם היא טייק אוף לאותן גלידוניות נוסטלגיות.

מה חשבנו: בהשוואה לאוראו הן היו פחות טובות, הגלידה הרגישה פחות איכותית, ומשהו במעטפת השוקולד פחות עבד לנו. זה הרבה יותר הזכיר את הגלידוניות הקלאסיות (והקצת פחות איכותיות, יש להודות). עם זאת, חובבי שוקולד המילקה החלבי יש מצב שייהנו מזה, וצורת הלבבות בהחלט מלהיבה ועושה את שלה.

אקסטרים מסקרפונה תות. יח"צ,
Extreme מסקרפונה תות/יח"צ

טילון Extreme מסקרפונה תות

מה חשבנו: מדובר בטילון מאוד מוצלח. רוטב התות מעט תעשייתי, אבל לנו זה דווקא עשה טעם נוסטלגי, של גלידה ברוטב תות של פעם. המסקרפונה עבדה לנו מעולה. הגביע, כמיטב הגביעים של טילוני אקסטרים, טרי, פריך ומעולה. לא נשבר, ולא נרטב מהגלידה. יופי של טילון.

טילון מיניונים. יח"צ,
טילון מיניונים/יח"צ

טילון מיניונים

מה חשבנו: טילון המיניונים, עם אריזת מיניונים וגלידה בצבעים צהוב וכחול בטעמי מסטיק ומרשמלו תכבוש ככל הנראה את לבבות הילדים. הגלידה עצמה טעימה, אם כי ילדותית כמובן, הגביע איכותי, עם השוקולד הטוב והמוכר בקצהו. נראה אתכם אומרים לילדים שלכם לא על זה.

שלגון מילקה. יח"צ,
שלגון מילקה/יח"צ

שלגון Milka

גלידת שוקו-וניל בציפוי שוקולד עם פצפוצי אורז.

מה חשבנו: בשונה מחטיפי הבייטס, כאן דווקא ציפוי השוקולד וכן גלידת הוניל (ועיגול השוקולד שהתחבא בתוכה), עבדו טוב ביחד. פצפוצי האורז נהדרים והופכים את השוקולד לקראנצ'י וכיפי, אחלה שלגון.

ארטיק יום הולדת. יח"צ,
ארטיק יום הולדת/יח"צ

ארטיק יום הולדת

שלגון יום הולדת עם גלידה בטעם וניל בציפוי שוקולד וסוכריות צבעוניות, ממש כמו עוגת יום ההולדת הקלאסית שכולנו אוהבים.

מה חשבנו: עוד שלגון שאמור לדבר אל הילדים. הגלידה כמובן עשויה שומן צמחי, כך שמי שמחפש איכות בארטיק שלו לא בטוח שזה בשבילו. המראה כמובן מאוד מרשים. וציפוי השוקולד מקבל אקסטרה קראנצ'יות בזכות הסוכריות. גימיק חביב, לא יותר.

לה פרוטה אסאי וקוקוס. יח"צ,
לה פרוטה אסאי קוקוס/יח"צ

מותג הפרי La Frutta השיק טעם חדש בשילוב של פרי האסאי וקוקוס.

מה חשבנו: אחנו מודים שהארטיק הזה יצר חילוקי דעות במערכת. היו מי שמצאו אותו חביב ומרענן, פיתרון כיפי ביחסית מעט קלוריות (68 קלוריות), ו-50 אחוז פרי. מצד שני, היו שמצאו דמיון לסוכריות מציצה לגרון. הסכמנו שלא להסכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully