וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מסעדת יוקרה נסגרת: הפעם ניטן תאי

לאחר חמש שנות פעילות סוגרת מסעדת ניטן תאי היוקרתית את שעריה, "המשך פעילות המסעדה תהווה חוסר אחריות כלכלית". אבל איך זה שמי שמוצג כשף המסעדה בכלל לא שמע על זה?

דים סאם של שחף שבתאי. תמוז רחמן,
דים סאם של ניטן תאי (צילום: תמוז רחמן)/תמוז רחמן

רק לפני שבוע דיווחנו על סגירתה של מסעדת יא פאן של השף יובל בן נריה, והנה עוד מסעדה נכנסת לסטטיסטיקה המבאסת. לאחר חמש שנות פעילות גם מסעדת ניטן תאי התאילנדית היוקרתית מרחוב הארבעה בתל אביב סוגרת דלתות.

"עקב המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו רוב בעלי העסקים ממגוון תחומים בכל רחבי העולם בעקבות נגיף הקורונה ובשל המתיחות הציבורית והחרדה הרבה, החלטנו בצורה אחראית ומושכלת לסגור את פעילות מסעדת היוקרה "ניטן תאי" הפעילה מזה כ-5 שנים". עוד כתבו "במצב הנתון, המשך פעילות המסעדה תהווה חוסר אחריות כלכלית ולכן הוחלט לסגור את שעריה", ממשיכה המסעדה, "אנו מקווים שממשלת ישראל תעצור את ההדרדרות במשק ותכריז על מצב חירום לאומי לטובת כלל בעלי העסקים. אנחנו מקווים ומייחלים לזמנים טובים יותר ומאחלים בריאות לכל עם ישראל ולעולם כולו".

ניטן תאי. תמיר ישעיהו,
(צילום: תמיר ישעיהו)/תמיר ישעיהו

אז אמנם בהודעה שהוציאה המסעדה אודות הסגירה, מובהר שמדובר בסגירה שמתרחשת בעקבות משבר הקורונה, אבל יש להודות כי ניטן תאי סבלה מחוסר יציבות מאז פתיחתה. שפים התחלפו שם, הבק דור בית המאפה הצמוד למקום נסגר, וקומת המרתף בכלל תוכננה להפוך לספא תאילנדי.

למרות ששבתאי עדיין מוצג כשף המסעדה, הוא עצמו טען שלא ידע על סגירת המסעדה, וכי הוא נמצא מחוץ למסעדה בשנה האחרונה. בתקופה האחרונה הקדיש שבתאי את רוב זמנו לפרויקטים אחרים - המסעדה ומתחם האירועים החדש Pope & Pope של האחים חג'ג' בעיצובו של ארמני ולא אחר, וכן לתפקידו כשף מחלקת עסקים של אל על.

מסעדת ניטן תאי הוקמה ברחוב הארבעה בתל אביב לפני חמש שנים בהשקעה אדירה של כ-10 מיליון שקלים והיתה בבעלותם של נעמי וחיים הורוביץ, ועברה לידייה הבלעדיות של נעמי לאחר גירושי השניים. המסעדה הגישה תפריט תאילנדי יוקרתי ומוקפד, בעיצוב מרהיב וכמעט חסר תקדים למסעדה תאילנדית בישראל.

סגירת מסעדת ניטן תאי היוקרתית מצטרפת לשורה ארוכה של מסעדות יוקרתיות שנסגרו בשנים האחרונות, החל ממסעדת מול ים, רפאל, כתית, גריג ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ניטן תאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully