וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הזמן לפחמימה: המאפיות שפתוחות לטייק אווי

17.3.2020 / 11:00

אמנם לא ניתן לשבת בבתי קפה, אבל קפה ומאפה לדרך - אפשר גם אפשר, הנה כמה מאפיות שנותרו פתוחות, ויעשו לכם טעים בפה ושמח בלב

מאפיית ברדא, חיפה

ברדא. דניאל אדלר,
מאפיית ברדא/דניאל אדלר

אמנם בית הקפה Breada סגור לקבלת קהל, אבל חנות המאפייה הסמי-מחתרתית של העיר התחתית בחיפה ממשיכה להציע את המאפים והלחמים הנהדרים בגרסת טייק אווי. יש לחמים, קרואסונים, פרעצלים, לחמניות וג'בטות, וכריכים מפנקים שרק מחכים שמישהו יבוא לאסוף אותם. היום החליטו בברדא גם להתחיל לעשות משלוחים להזמנות שייכנסו 24 שעות מראש, אז אם אתם לא יכולים להגיע אל הפחמימות, הפחמימות יגיעו אליכם. אפשר להזמין בווטסאפ או בטלפון 054-5421618.

ברדא, הנמל 6 חיפה

שרויטמן, תל אביב על גבול גבעתיים

פרעצל של שרויטמן. רעות סהר,
הפרעצל המפורסם/רעות סהר

גם המאפייה של ערן שרויטמן בנחלת יצחק בת"א (על גבול גבעתיים) עברה לעבוד במתכונת של טייק אווי שכוללת את כל התוצרת של המאפייה, לחמים, פרעצלים, מאפים מתוקים וכריכים. בעמוד האינסטגרם שלו דיווח ערן על תור מסודר עם מרחק של 2 מטר בין הלקוחות על פי הוראות משרד הבריאות. גם אם אי אפשר לשבת במקום עדיין תוכלו להתענג על הפרעצלים המחודדים המפורסמים, ממולאים בסלמון מעושן, הרינג בשמנת, אבוקדו וצ'יפוטלה, או סלט ביצים, לצד עוגות ואפים מתוקים, קפה ומיץ. ניתן גם להזמין מראש בטלפון ורק לבוא לאסוף.

שרויטמן, נחלת יצחק 30 גבעתיים, 03-6917767

עוד בוואלה! אוכל

השאלה הכי חשובה בימים אלה: מאיפה מזמינים משלוח?

לכתבה המלאה

פיקה, תל אביב

פיקה. דרור עינב, דרור עינב
מאפים נורדיים בפיקה/דרור עינב, דרור עינב

גם המאפייה הסקנדינבית פיקה ממשיכה להגיש את המאפים השוודיים שלה במתכונת טייק אווי בשני הסניפים, זה שברחוב תושיה ושזה שברחוב דיזנגוף. בהודעה שפרסמו באינסטגרם ביקשו בפיקה לא להיכנס יותר משני אנשים יחד לחנות,להמתין בחוץ לתורכם, ולא לגעת בשום דבר בתוך החנות. פיקה מציעה כמו תמיד מבחר מאפים מגרה במיוחד, מלוחים ומתוקים, לחמים סקנדינביים איכותיים שכיף להתפנק עליהם בבית, חלת זעפרן נפלאה, עוגות חגיגיות וגם כאלה פשוטות יותר לקפה, לחמניות הל או קינמון, מזרין, שהוא טארט שקדים שוודי, ועוד המון דברים מיוחדים ולא קונבנציונליים.

FIKA, תושיה 6 תל אביב, דיזנגוף 267 תל אביב, 03-5229505

לחמים, תל אביב

לחמים. דניאל לילה,
הלחמים והעוגות של לחמים/דניאל לילה

גם מאפיית לחמים במיקום שלה ברחוב החשמונאים ממשיכה לפעול אבל במתכונת טייק אווי, הם גם ממליצים להתקשר ולהזמין בטלפון כך שיארזו לכם הכל ותוכלו להיכנס, לקחת, ומיד לצאת. יש גם מגוון ענק של לחמים שיעשו לכם טוב על הלב כשתפתחו את השקיות בבית, והמון מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, עוגיות, וכל מה שצריך לעת משבר. מקלות פרמזן, קרואסונים, בורקסים, קינוחים אישיים ויפים, לחמניות ילדים, ועוד.

לחמים, החשמונאים 103 תל אביב, 03-5618111

לחמנינה, תל אביב, חולון, פתח תקווה

קרואסון פיסטוק לחמנינה. מתן שופן, מערכת וואלה!
קרואסון פיסטוק של לחמנינה/מערכת וואלה!, מתן שופן

גם המאפייה הנפלאה לחמנינה על כל סניפיה פתוחה לטייק אווי ומציעה את מגוון המאפים שלה לקחת וללכת, עם הקפדה על כל ההנחיות כמובן. יש קולקציית לחמים מרהיבה, עוגות בחושות, טארטים עם פירות העונה, גרנולה משובחת שתוכלו להתפנק עליה בבית, כריכים ועוגיות, למשל בראוניז משגעים. יש את לחם הנלסון המפורסם של המאפייה, תוכלו להכין איתו כריכים פתוחים ממש כמו שמגישים בבית הקפה בימים טובים יותר.

לחמים, קרמניצקי 14 ומרמורק 4 תלאביב, האורגים 12 חולון, ומרכז רום אם המושבות פתח תקווה, 03-5414466

אגדת לחם, כפר הרא"ה

שבועות. הדס ניצן,
אגדה של פחמימות/הדס ניצן

חנות המאפייה של משק יעקבס במושב כפר הרא"ה ממשיכה לפעול ומזמינה לבוא ולקחת הביתה לחמים, לחמניות, ואינספור מאפים שנעשים במקום מדי יום, יש חלות ולחמי מחמצת מקמח חיטה, קמח מלא, שיפון וכוסמין, פוקצ'ות ולחמניות. יחד עם הגבינות המצוינות של משק יעקבס מכינים לכם כריכים טריים ומצוינים לקחת לדרך, ובכלל מלא מוצרי חלב תוצרת המקום כמו גבינות חצי קשות וגבינות רכות או יוגורטים וגלידה לקחת הביתה. יש גם גם מאפים מלוחים ומתוקים וקישים מתוצרת בית, יינות, זיתים, דבש וצנצנות עם ממרחים שהולכים מעולה עם כיכר לחם טובה.

אגדת לחם, כפר הרא"ה, 04-6251266

לה מולאן, תל אביב

מאפה אגסים לה מולאן. נמרוד סונדרס
המאפים של לה מולאן/נמרוד סונדרס

מוטי חיימוביץ, האופה המהולל של מאפיית לה מולאן בבוגרשוב, ממשיך לאפות את הקסמים שלו ולהציע אותם במתכונת טייק אווי, כמובן עם כניסה מצומצמת של אנשים בכל פעם תחת כל ההנחיות. בלה מולאן תוכלו להתנחם במגוון המאפים בסגנון הצרפתי קלאסי, ובאווירה שכונתית מיוחדת ששמורה רק למקום הוותיק הזה. תוכלו למצוא שם שלל מאפים ולחמים, בגאטים פריכים ולחם הדגנים, המשמשים להכנת כריכים, למשל כריך גאודה הולנדית, שהוא רב-מכר בלה מולאן.

לה מולאן, בוגרשוב 72 תלאביב, 077-5311110

G-27, רמת גן

G27. תמר ג'וזי'נסקי,
מוצרי המאפייה של G-27/תמר ג'וזי'נסקי

הבייקרי של G-27 ממשיך לפעול במתכונת טייק אווי ומציע את כל קולקציית המאפים והלחמים הטריים הנאפית במקום על פי מסורת האפייה הצרפתית, יש פוקאצ'ות, מאפים מלוחים, בורקסים, כריכים בלחמי מחמצת, קרואסונים, עוגות ועוגיות וכל פחמימה אחרת שתוכלו להעלות על הדעת.

G-27, גולני 27 רמת גן, 03-7391659

ביסקוטי, פתח תקווה ובני ברק

טירמיסו ללא ביצים. דרור עינב, דרור עינב
הטירמיסו של ביסקוטי/דרור עינב, דרור עינב

בשתי חנויות הקונדיטוריה של ביסקוטי- בבני ברק ובפתח תקווה- ניתן יהיה לבצע משלוחים עד הבית או לקבל את ההזמנות ישירות לרכב. תוכלו להזמין קישים עם עגבניות שרי, אנטיפסטי, בטטה, בצל ויין לבן, לזניות, עוגות מוס וגבינה כמו גבינה אפויה, רד וולווט, טופי קראנץ', טירמיסו ומרקיז שוקולד ועוד הרבה מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות בחושות כמו גזר, תפוחים וגרנולה וקוקס תפוז, שמרים חלבה ושוקולד ועוד.

ביסקוטי, הירקון 67 בני ברק, העצמאות 104 פתח תקווה, 03-5704015

לה פרינה, נס ציונה וכפר סבא

לחם קינואה לה פרינה. אסף אמברם,
לחמי מחמצת עבודת יד של לה פרינה/אסף אמברם

בתי המאפה "לה פרינה" (הקמח, באיטלקית) במרכז המסחרי מליבו סנטר בנס ציונה ובדמרי סנטר בכפר סבא הירוקה ממשיכים לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ומזמינים לבוא ולקחת הביתה לחמי מחמצת מסוגים שוניםללא סוכר וללא שמרים, חלות, לחמניות, פוקצ'ות עם ירקות ואינספור מאפים מלוחים ומתוקים שנעשים במקום מדי יום בעבודת יד. ניתן לקחת לדרך קפה משובח לצד מאפה טרי וחם כמו קרואסונים במילויים שונים, בריושים אישיים, לחמניות, בודינו איטלקי במילוי פירות וקרם שקדים ועוד. בסופי שבוע אופים במקום שלל חלות נפלאות.
*סניף הרשת בשרונה מרקט סגור עד להודעה חדשה.

La Farina, מרכז מסחרי מליבו סנטר, רחוב מנחם בגין 10 נס ציונה, 054-9228083
דמרי סנטר, רחוב אנגל 78 כפר סבא, 054-9228080

בליקמח, תל אביב

לחמים ללא גלוטן. אפיק גבאי,
לחמים ללא גלוטן/אפיק גבאי

בליקמח, הפטיסרי בולונז'רי שכולו מאפים, קינוחים ולחמים ללא גלוטן, עובר מוקדם למתכונת פסח כשהחל מהיום, ועד להודעה חדשה, החנות תהיה סגורה לקהל הרחב אך יתקבלו הזמנות מראש באמצעות הזמנה טלפונית. לכל מי שיגיע ברכב על מנת לאסוף את ההזמנה ויתקשר, יצא שליח מיוחד מהמקום להביא לו את ההזמנה אליו לרכב. לבאים ברגל, ניתן יהיה לאסוף את ההזמנה בפתח החנות עם הזדהות לפי שם מלא ומספר טלפון. בתפריט- עשרות רבות של מאפים, עוגות, עוגיות ואפילו לחמים, בגאטים ופיתות לכל מי שצורך פחמימות ללא גלוטן.

בליקמח, רחוב הברזל 32 רמת החיל תל אביב, 03-7448666

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully