וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשר טרי, דגים, ירקות ומוצרי מזווה: המקומות שיספקו לכם משלוחים איכותיים

22.3.2020 / 7:46

המדיח עובד שעות נוספות והורדתם את הזבל כבר פעמיים היום? מזמן לא בילינו במטבח כל כך הרבה זמן, זה בדיוק הזמן לשדרג את המזווה ולהצטייד בחומרי גלם טריים ואיכותיים

שמן זית, יין ודבש: משק פתורה

פתורה. אלעד ברמי,
מוצרי פתורה/אלעד ברמי

רוצים לשדרג את המזווה שלכם במוצרים ייחודיים ואיכותים? במשק פתורה מציעים את כל התוצרת המקומית במשלוח עד הבית לכל חלקי הארץ. יש שם כמובן את שמן הזית המשובח של משפחת תמיר, יש דבש טהור מכל מיני סוגים של פרחים, וגם סילאן ותמרים כמובן, ויש גם ממרחי גורמה, טפנדים, קונפיטורות, חמאת בוטנים וחמאת שקדים טבעיות מצוינות. יש גם מארזי מתנה אם אתם רוצים לפנק מישהו שרחוק מכם ולא תוכלו לראות בזמן הקרוב, ויינות בוטיק ישראלים, כי המצב מחייב.

פתורה, מושב שדה משה, 054-9852860

אספרגוס ושאר ירקות: יוכי אספרגוס

אספרגוס. ShutterStock
אספרגוס/ShutterStock

אם אתם מרעננה ועד מזכרת בתיה, כולל כל מה שבאמצע, אתם יכולים ליהנות ממשלוחי הירקות הנפלאים של יוכי אספרגוס, שם יש כמובן קודם כל כמה סוגים של אפרגוס לחובבי הירק המיוחד הזה. מעבר לזה יש לא מעט ירקות ופירות נוספים כמו מגוון עלים ירוקים, כרוביות, כרובים, פלפלים, ברוקולי וכמה סוגים של תפוחי אדמה. יש את כל סוגי עגבניות השרי, פירות יער, וגם דברים קצת יותר נדירים כמו אפונת שלג, בטטות לבנות וסגולות, וחסה הידרופונית. מהשדה לצלחת כאן זו לא קלישאה.

יוכי אספרגוס, 03-9563620

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בשר טרי: בוצ'ר שופ

עישון בשר. ShutterStock
נתח בשר/ShutterStock

הקצבייה הבוטיקית בוצ'ר שופ בשוק הכרמל מציעה מגוון גדול של בשרים משובחים שמגיעים מחוות הגידול הפרטיות שלה במשקים ישראלים. מתוך המשקים בוצ'ר שופ בוחרת בקפידה את הנתחים המובחרים שעוברים אל מקררי היישון היבש. יש נקניקיות תוצרת בית, מוצרי עוף ועופות שלמים, כל נתחי הבקר שאתם יכולים להעלות על דעתכם, וגם טלה כמובן. בנוסף, קשת רחבה של מוצרי מעדנייה משלימים כמו רטבים מכל העולם, מטבלים, תבלינים לבשר, פסטות בוטיק, שמני זית וכל מה שצריך כדי להכין לעצמכם בבית ארוחת בשר נהדרת.

בוצ'ר שופ, 054-5787092, משלוחים לתל אביב, רמת גן, גבעתיים וחולון

דגים טריים: בטשון

דגי בטשון. רעות סהר, רעות סהר
דגים טריים במגוון ענק/רעות סהר, רעות סהר

אם בגעגועים שלכם לשגרה כלולים גם געגועים לדגים טריים ופירות ים, זה הסוף לייסורים. דגי בשטון, כמו בימי שגרה, ממשיכים בשירות המשלוחים המצוין שלהם, שמגיע תוך שעתיים מרגע ההזמנה לכל מקום בתל אביב, גבעתיים ורמת גן. באתר שלהם מפורטת כל הסחורה שיש באותו היום, ומדובר על מבחר מגוון בהחלט של דגי ים, דגים מחקלאות ימית, פירות ים טריים, ויש גם מבחר של דברים קופאים שקצת יותר קשה להשיג ביום יום. יש גם הרבה מוצרים נילווים מהמטבח האסיאתי למשל, שיסייעו לכם לתפור ארוחה בסגנון, ובכלל הרבה חומצים, רטבים, ושאר שיקויים לטובת ארוחת דגים טובה ומזינה.

דגי בטשון, קרליבך 29 תל אביב, 077-5575315

מזווה, ירקות ובשר: חוות צוק

חוות צוק. אפיק גבאי,
ארגז מלא בכל טוב מחוות צוק/אפיק גבאי

חוות צוק, הקצבייה האיכותית של אסף שנער מציעה בשר מגידול מקומי בלבד - בקר ישראלי, טלה מהחווה שלהם ועוף אורגני ממשק מלמד. הבשר מטופל בהתאם לשימוש בו, החל מבשר לבישול ולטחינה ביישון קצר, ועד לסטייקים המיושנים על העצם בין ארבעה לחמישה שבועות ביישון יבש מקצועי. יש גם קבבים, נקניקיות והמבורגרים שתוכלו להכין בבית. ויש גם הרבה ירקות אורגניים מהחווה, יין ואלכוהול ישראלי מצוין, יוגורט תוצרת החווה, חריף ביתי מעולה, שמן זית, ריבות, מלח ותבלינים, רטבים מחו"ל, ועוד המון מוצרי מזווה, עגבניות משומרות, פסטה, חומץ, מוצרי אורטיז ועוד. יש גם קישים, קרקרים, עוגות ולחמים מהמאפייה, וגבינות ונקניקים שנבחרו בקפידה, והכל משובח ואיכותי ויהפוך את המטבח שלכם למטבח גורמה אמיתי. משלוחים לתל אביב, גבעתיים, הרצליה והשרון.

חוות צוק, 077-5155905

ירקות גורמה: עלה עלה

עלי קולרד. ShutterStock
מגוון עלים הביתה/ShutterStock

בימים כסדרם עלה עלה מספקת עלים ירוקים וירקות מיוחדים למסעדות בכל הארץ, ומסייעת לשפים להגיש תפריט מעניין ומשובח מלא בתוצרת מקומית טרייה, בימים אלו הם מוצפים בסחורה, כיוון שהמסעדות סגורות. השירות שלהם "עלה הביתה" הוא שירות ותיק, עם אינספור סוגים של חסות, עלים, ירקות ירוקים ועשבי תיבול שיעשירו את הבישולים שלכם, שורשים, תפוחי אדמה ומלא סוגים של פטריות, נבטחים, פרחי מאכל, עלי מיקרו וירקות גינה מצוינים. גם קטגוריית הפירות גדולה ויש שם כמה דברים נדירים שלא תמצאו בשום מקום אחר. מכיוון שמדובר בירקות לא שגרתיים כדאי לקחת בחשבון שעלה עלה מספקים את המשלוח רק שבוע לאחר הזמנה, אז לא לבנות על זה לארוחת הערב של מחר.

עלה הביתה, 073-2649299

לחובבי האפייה אבל לא רק: Cook Stock

פעילות במטבח עם הילדים. ShutterStock
כל מה שצריך במטבח/ShutterStock

אם אתם השפים של הבית, ומתעסקים בבישולים מורכבים ולא מפחדים מאפייה, את כל המוצרים שאתם צריכים תוכלו להזמין הביתה מקוקסטוק, אתר שמציע כל מה שתצטרכו למטבח עד הבית. כל חומרי הגלם והמוצרים שתצטרכו לאפייה מקצועית, כולל כלים, אבקות, קישוטים ושוקולדים. יש גם פירות יבשים, אגוזים, זרעים וגרנולה, תבלנים, חליטות, דגנים וקטניות. יש גם שמנים ושימורים, מוצרים מהמטבח האסיאתי ומהמטבח האיטלקי, ואת ההמבורגר הטבעוני של ביונדמיט. בקיצור, כל מה שתצטרכו בשביל לשמור על מעמדכם כשף הבית בתקופה הקרובה, בכפר סבא והאזור או בתל אביב.

Cook Stock, בטלפון 03-5536833 או 09-9671444

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully