וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת טוב על הלב: משלוחים מתוקים במיוחד

יעקב גולדברג בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

30.3.2020 / 8:09

לרגל הבידוד המתמשך, אספנו עבורכם 5 המלצות מושחתות של סוכר, שוקולד וים של פחמימות שמגיעות אליכם עד הבית

מיכלי'ס. מיכל סאלם,
אי אפשר לטעות, מיכלי'ס/מיכל סאלם

מיכלי'ס, מודיעין

מיכלי'ס היא מסעדה וקונדיטוריית בוטיק שמשלבת פטיסרי בסגנון צרפתי עם מוסים, עוגיות, פאי, קינוחים אישיים לצד בולנז'רי אמיתי שמייצר ואופה לחמים במקום, מאפי שמרים, ועוגות שמרים במגוון מילויים.
חוגגים יום הולדת ביתית? רוצים להתפנק על מתוק לגוף ולנשמה? מיכלי'ס מעניקה בכל משלוח קינוח אישי חינם. זה הזמן להיכנס לאתר, להתגרות משלל המוסים, עוגות הגבינה, והבראוניז, ולא לשכוח שאי אפשר לטעות, אם זה נראה טוב ומרגיש טוב - זה טוב. המשלוח חינם אם אתם גרים במודיעין, ובשאר האזורים בהתאם לכמות ההזמנה.

מיכלי'ס

קלאטה 15. עידן גור,
איטליה עד הבית מקלאטה 15/עידן גור

קלאטה 15, הרצליה

בימים אלו איטליה לא מוזכרת בהקשרים חיוביים במיוחד. אנחנו כאן כדי שלא נשכח את העושר הקולינרי שארץ המגף מעניקה לנו בימים כתיקונם עם פיצות, פסטות וכל השאר. מסעדת קלאטה 15 האיטלקית שבהרצליה נפתחה על ידי זוג איטלקים שהביאו לארץ את הרשת המצליחה שלהם וגם קונדיטורית איטלקייה שאחראית על הקינוחים במקום. יותר אותנטי מזה אין. כמה המלצות מפנקות מתפריט הקינוחים: טירמיסו - תוכלו להזמין בגדלים שונים עוגה או מנה לפי כמות האנשים, קלצונה - פיצה מקופלת עם שוקולד נוטלה, מסקרפונה עם תותים, עוגת גבינה עם דובדבני אמרנה ובננות ועוד עוגות שוות בגדלים שונים לכל מצב. המסעדה מפנקת במשלוחים עם פוקצ'ות ומטבלים בכל הזמנה. המשלוחים מגיעים להרצליה, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, גלילות, רשפון, תל ברוך ורמת השרון.

קלאטה 15

sheen-shitof

עוד באותו נושא

פחמימות OUT ירקות IN: מנות בריאות שכדאי להזמין

בשיתוף zap rest
באבא יאגה. דרור ורשבסקי,
מתוק מבאבא יאגה/דרור ורשבסקי

באבא יאגה, תל אביב

לטוס לחו"ל לא על הפרק כרגע, אבל עדיין תוכלו להתרענן עם ריחות וטעמים מכל העולם עם התפריט של מסעדת באבא יאגה בניצוחה של השפית מריה פיסנץ. התפריט משלב בשרים, פירות ים ודגים טריים בהשראת המטבח הספרדי, הצרפתי, הרוסי וכמובן הישראלי. בימים אלו באבא יאגה מציעה משלוח לכל המשפחה של ארוחת צהריים הכוללת פוקצ'ה, סלט היום, שני מרקים, צלי בקר, סטייק סלמון, שתי מנות ורניקי עם תפוחי אדמה ושתי עוגות בראוניז' במחיר כולל של 199 שקלים.

פינת המתוקים כוללת כמובן מסע חובק עולם עם קינוחים כמו קרם ברולה צרפתי, טירמיסו איטלקי, טארט קרם שקדים עם פטל ומרציפן בליווי שמנת חמוצה ושקדים פריכים ופאי לימון ומרנג איטלקי עם קרמל-תפוז ורוטב פירות יער. כל הקינוחים 42 שקלים. משלוחים בכל אזור גוש דן.

באבא יאגה

עוגת גבינה של פיס אוף קייק. אפיק גבאי
עוגת גבינה של פיס אוף קייק/אפיק גבאי

piece off cake

רשת פיס אוף קייק מונה 7 סניפים באזור המרכז, עם שלל לחמים ומאפים ביתיים, קישים, קינוחים ומגוון רחב של עוגות ועוגיות. בתוך המגוון הרב ניתן למצוא מבחר עשיר של מוצרים טבעוניים ומוצרים ללא תוספת סוכר. לאור המצב, תגברה הרשת את מערך המשלוחים בכל אזור המרכז ומפנקת במשלוח חינם בכל קנייה מעל 99 שקלים.

לרגל החג השיקה הרשת תפריט פסח מעורר תיאבון עם שלל פחמימות כמו בראוניז וכדורי שוקולד (גם טבעוניים), קראמבל נוטלה, אלפחורס, מעמול תמרים ועוד ועוד. התפריט הרגיל מציע אפשרויות לא נגמרות. אין מה להילחץ - מה שלא הזמנתם היום תוכלו להזמין מחר. כמה המלצות: עוגת גבינה לוטוס/אמריקאית (55 שקלים), בריוש גבינה ואוכמניות (45 שקלים), ועוגות יום הולדת מעוצבות כמו קינדר ספיישל מושחת במיוחד (168 שקלים), מוס עוגיות אוריאו (150 שקלים) ועוגת גבינה ואלפחורס (110 שקלים). ולסיום, אי אפשר שלא להתייחס למתוק הכי רלוונטי לתקופה - עוגת פיצי פסק זמן (110 שקלים).

פיס אוף קייק

מארז שוקולדים מקס ברנר. יח"צ,
לפנק את מי שאוהבים, מארזים של מקס ברנר/יח"צ

מקס ברנר, כל הארץ

רשת מקס ברנר מפנקת לכבוד חג הפסח הקרוב עם מארזים מיוחדים במינם שיגיעו אליכם עד הבית, במתכונת כשרה לפסח ויכילו שילובים של שוקולדים מוכרים ואהובים לצד חדשים ומפתיעים. רוצים לשלוח מתנת חג לסבא וסבתא הרחוקים? תוכלו להוסיף ברכה אישית שתצורף למארז באמצעות כרטיס ממותג ומדליק.

קולקציית המארזים כוללת שלושה מארזים מרכזיים בגדלים שונים - Delight Small (104 שקלים), Delight Medium (179 שקלים) ו-Delight Large (299 שקלים). בין היתר תקבלו אוסף ייחודי של פרלינים, שוקולד חלב מעולה עם שבבי קוקוס קלוי, טיפות שוקולד חלב מעולה עם שבבי קרמל מלוח, קוביות שוקולד מריר מוקצף מגולגלות באבקת קקאו, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעמים שונים ושברי פקאן סיני, ועוד ועוד.

כל המארזים כשרים לפסח בהשגחת הרבנות בית שמש וכולם ניתנים להזמנה באתר של מקס ברנר או בהזמנה טלפונית. בנוסף תוכלו להזמין גם מארזי פרלינים, ומארזי Ultimate Chocolate Box המשלבים שוקולד ויין לכבוד חג החירות.

מקס ברנר

יעקב גולדברג בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully