וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נשתנה הפסח הזה? משלוחים מומלצים לפסח

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

7.4.2020 / 8:33

מנות בשר, תבשילים, סושי ואפילו פיצה ללא גלוטן - אספנו עבורכם מגוון הצעות למנות כשרות וכשרות לייט לפסח שתוכלו לקבל במהלך חול המועד במשלוח עד הבית

קורדרו. ולדי סולו,
מנה של מסעדת קורדרו, אפשר להתפנק עם אוכל של מסעדה גם בבית/ולדי סולו

ברוח התקופה המסעדות נערכות לא רק לפסח ולהלך הרוח שהחג מביא עימו לעולם הקולינריה אלא גם לאפשרות לפעול רק במתכונת של משלוחים (או איסוף בהזמנה מראש בחלק מהמקרים). פסח ומשלוחי אוכל זה שילוב מצוין. זו התקופה להתפנק בחג, פחות ללכלך אחרי שניקינו ובכלל לצאת מעבדות לחירות, אז שמישהו אחר יבשל.

אז מה אפשר להזמין עד הבית בחול המועד פסח 2020? הנה כמה רעיונות מכל קצות הקשת הקולינרית, חלקן מיועדות למי שמקפיד לא לאכול חמץ אך גמיש יותר עם עניין תעודת הכשרות (אפשר להזמין בשר למשל) כי זה הזמן שהעסקים המקומיים זקוקים לנו הכי הרבה. כדאי לוודא מול הסניפים הנבחרים את רף הכשרות ואת סטטוס הפעילות בחג.

נגיסה. בן יוסטר,
סושי של נגיסה/בן יוסטר

רשת נגיסה

במהלך חג הפסח יהיו משלוחים של סושי ומנות אסייתיות כשרות של רשת המסעדות NAGISA. בתפריט הכשר לפסח שהושק במהדורה מיוחדת יהיו משלוחים עד לפתח הבית מסניפי הרשת בתל אביב (צומת הפיל), כפר סבא, רעננה, ראש העין ועפולה. בין המנות בתפריט פסח של נגיסה: דרגון רול סלמון בטמפורה בציפוי שומשום קלוי, אספרגוס, אבוקדו ובצל ירוק במעטפת אבוקדו (51 שקלים); סה קנה לימון סלמון, טמאגו ספייסי מיונז, אבוקדו ובצל ירוק במעטפת טונה ולימון (58 שקלים); פוטומאקי נורי דניס, טונה, סלמון ואספרגוס בציפוי טמפורה ובעיטור ספייסי מיונז וטריאקי (5 יחידות, ללא אורז, 58 שקלים); יאקיסובה - אורז / אטריות אורז מוקפצות עם טופו / עוף / בקר, ירקות ונטיפי ביצה ברוטב טרייאקי (59-54 שקלים) ועוד.

סניפי נגיסה בנתניה, כפר סבא ועפולה

sheen-shitof

בשבוע שעבר

קצת טוב על הלב: משלוחים מתוקים במיוחד

בשיתוף zap rest

לה ואקה לוקה

במסעדת הגריל הארגנטינאי הכשרה בהרצליה פיתוח יהיו זמינים למשלוחים של מנות בשר עסיסי בחול המועד פסח (ואחרי החג וסוף השבוע). אפשר להזמין מנות כמו צ'וריסו (32 שקלים); סלצ'יצ'ה (32 שקלים); כנפיים (מ-43 שקלים); נקניקיית צ'וריפאן (35 שקלים); מנות מהגריל (מ-69 שקלים) ועוד.
אזורי החלוקה כוללים את הרצליה, הרצליה פיתוח וכפר שמריהו, דמי משלוח 10 שקלים וברכישה של 100 שקלים ויותר המשלוח בחינם.

לה ואקה לוקה - 053-9383415

רפאלו. אפיק גבאי,
פיצה מלנזה ברפאלו/אפיק גבאי

רפאלו

במסעדות רפאלו האיטלקיות יפעילו את מערך המשלוחים גם בימי חול המועד פסח עם מיטב הפסטות והפיצות הידועות של המקום. למי שמעוניין להימנע מגלוטן / חמץ - אפשר לקבל גם גרסה של פסטה ללא גלוטן. בין המנות בתפריט המשלוחים בחג פיצה צ'יפולה עם מוצרלה טרייה, פרמז'ן, תרד, עגבניות שמש, בצל סגול צלוי, ארטישוק וקונפי שום (61 שקלים); פיצה שלוש גבינות ופסטו (59 שקלים); דניס ריזוטו ותרד - פילה דניס צלוי בחמאת זעפרן, יין לבן, ריזוטו תרד וגילופי פרמז'ן (109 שקלים); ועוד. כמו כן, אפשר להזמין גם מבחר של בקבוקי יין מיקבים מובילים באיטליה ובישראל.

כדאי לדעת: בסניף רפאלו קסטרא חיפה עורכים משלוחים לאזור חיפה רבתי. דמי משלוח 20-10 שקלים ומינימום הזמנה 100 שקלים. בסניף רפאלו עין שמר עורכים משלוחים לאזור פרדס חנה, אזור תעשייה קיסריה, עירון וחריש. דמי משלוח 20-10 שקלים.

רפאלו - חיפה, 053-9369756, ; רפאלו - עין שמר, 053-9378638

המבורגר הפרופסור. הפרופסור,
ההמבורגר המחתרתי/הפרופסור

הפרופסור - ההמבורגר המחתרתי

בשקט ומתחת לראדר פועל בתל אביב והסביבה מערך משלוחים של ארוחות המבורגר של הפרופסור שנשאר אנונימי ונותן לבשר המעושן שלו לדבר. גם במהלך פסח ימשיך מערך המשלוחים לעבוד עם אפשרות להזמין המבורגר מבשר בקר מעושן במעשנה, בשר כבש מעושן, בשר אסאדו מפורק, המבורגר ביונד מיט טבעוני, המבורגר צלעות כבש מעושן עם אננס, חלפיניו וקונפי שום ועוד באחת הלחמניות רגילה, שחורה, ללא גלוטן או בלי בכלל. לצד ההמבורגר מקבלים ירקות טריים, רטבים וצ'יפס קריספי (65-48 שקלים לארוחה בממוצע). יש גם מנות כמו נאגטס, סלט קיסר ומנות ילדים (35 שקלים).

שירות המשלוחים זמין במרכז וצפון תל אביב, רמת גן, רמת השרון, הרצליה, פתח תקווה וגבעתיים. עלות המשלוח 16 שקלים ומינימום הזמנה 120 שקלים.

הפרופסור ההמבורגר המחתרתי - 053-9380964

גרציא. לילך גל,
גרציא גם במשלוחים/לילך גל

גרציא

מסעדת גרציא קפה ותוצרת בכניסה לקיבוץ העוגן ערוכה למשלוחים במהלך חול המועד פסח עם תבשילים ומנות שוות, גם כאלו שאין בהן שמץ של פחמימה אף שהמסעדה לא כשרה. בתפריט המשלוחים יש מנות כמו מוסקה בקר וכבש (59 שקלים עם תוספת לבחירה); ביף בורגניון (59 שקלים עם תוספת לבחירה); פילה סלמון (63 שקלים עם תוספת); חריימה (59 שקלים עם תוספת); כבד עוף בליווי פירה (59 שקלים עם תוספת), ועוד.

שירות המשלוחים זמין באזור עמק חפר, גוש תל מונד בדרום וקיסריה בצפון.

גרציא - 053-7104652

קלאטה 15. רונן מלחן,
Calata 15/רונן מלחן

Calata 15

מסעדת Calata 15 שנפתחה בהרצליה פיתוח לפני כחצי שנה מציעה בשגרה מנות קלאסיות ועדכניות מהמטבח האיטלקי. לרגל התקופה השיקו במסעדה שירות משלוחים מתפריט המסעדה הרגיל שהרכיבו אנדרה ורייצ'ל מגי, זוג מסעדנים שמביא את הקולינריה האיטלקית המסורתית לסועדים עד הבית. במהלך חול המועד פסח המסעדה לא כשרה אך אפשר להזמין מנות ללא גלוטן (הן מסומנות בתפריט) וליהנות מאביב איטלקי. בין המנות: צ'יקטי די קרנה - רצועות בקר, ברוקומיני וסלקים (68 שקלים); ויטלו טונאטו (69 שקלים); טרטר טונה על מצע בוראטה (78 שקלים); מרקים וסלטים בסגנון איטלקי ועוד.

שירות המשלוחים פעיל בימים ראשון-שבת בשעות 22:00-11:00, דמי משלוח 10 שקלים ואזורי החלוקה כוללים את הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, רשפון, כפר שמריהו, רמת השרון ורעננה.

Calata 15 - 053-4877871

קורדרו. ולדי סולו,
קורדרו/ולדי סולו

קורדרו

במסעדת Cordero (שאינה כשרה) הפועלת בנווה צדק מציעים מנות שף מוקפדות בסגנון אירופאי חם (בעיקר ספרדי, צרפתי ואיטלקי) במשלוחים עד הבית. המנות מתוחכמות, בהן סלמונה לג'רמנטה אפומיקאטו - סלמון בעישון קל עם תפוחי אדמה אפויים (76 שקלים); קורדרו קוטלט - קוטלט בשר בקר חתוך דק ושקדי עגל ברוטב יין אדום ומח עצם מעושן ותפוחי אדמה אפויים (118 שקלים); קויס דה קנאר - שוק ברווז קונפי עם תפוחי אדמה אפוי (86 שקלים) וגם מנות עממיות יותר (בסופי שבוע בלבד) כמו חריימה דג ים (89 שקלים); גולש (79 שקלים); עוף וירקות שורש (62 שקלים) וכן סלטים כמו סלט ביצים (38 שקלים) וסלט תפוחי אדמה (36 שקלים).

המשלוחים פעילים מידי יום בשעות 20:00-12:00, דמי משלוח בהזמנה מ-100 שקלים בחינם, מינימום הזמנה 70 שקלים ואזורי החלוקה הם תל אביב, בת ים, אזור, חולון, רמת גן וגבעתיים.

קורדרו - 053-4264860

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully