וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסטרדם מציגה: הדור הבא של המסעדות בעידן הקורונה

המון סימני שאלה מרחפים באוויר על איך ייראה עולם המסעדנות ביום שאחרי הקורונה. מסעדה אחת באמסטרדם כבר מציגה את הפיתרון שלה

medimatic. אתר רשמי, אתר רשמי
הדור הבא של המסעדות/אתר רשמי, אתר רשמי

לא מעט סימני שאלה מרחפים, בעקבות וירוס הקורונה, מעל ענף המסעדנות. איך הוא ייראה ביום שאחרי? מעבר לקושי של מסעדות רבות לשרוד, חלקן כבר נסגרו, נשאלת השאלה מתי בכלל יוכלו לפתוח שוב את דלתותיהן, ותחת אילו מגבלות, האם יצטרכו לשמור על מרחק מסוים בין קהל הסועדים? לרווח את השולחנות במסעדה? והאם בכלל הסועדים ירגישו בטוחים לחזור ולבלות במסעדות הומות אדם?

מקום אחד באמסטרדם, גם עליה כמובן הקורונה לא פסחה, מציג את הפיתרון שלו - ארוחות ערב במעין "חממות" פרטיות. מסעדת Mediamatic, לוקחת את ההוראה לריחוק חברתי של מטר וחצי (כן, רק כאן אצלנו זה שני מטר), והופכת אותו לתמונה ריאלסטית לעתיד, כפי שהם רואים אותו, של עולם המסעדנות.

ב-Mediamatic, מסתכלים כבר צעד קדימה ליום שאחרי, ומבקשים להציע לאורחים העתידיים של המסעדה ארוחות ערב, במבנים פרטיים המדמים חממות, לצד הנהר של אמסטרדם.

medimatic. אתר רשמי, אתר רשמי
ארוחות פרטיןת בחממות/אתר רשמי, אתר רשמי

Mediamatic הוא למעשה מרכז אמנות, אשר קיים מאז 1983 המוקדש לפיתוחים חדשים באמנויות. בדרך כלל משמש המקום לסדנאות שונות, הרצאות ופרויקטים הקשורים באמנות, אשר מתמקדים בטבע, ביו טכנולוגיה, והחיבור של אמנות ומדע.

כעת, החליטו לבחון שם הגדרה לדרך חדשה לסעוד ארוחת צהריים או ערב, מבלי הצורך להמתין לאישור של ממשלת הולנד לפתוח מחדש, את המסעדה של המקום ואת חללי האמנות שלהם. "אצלנו ב-Mediamatic, אנחנו תמיד מחפשים התפתחויות חדשות בחברה" הסבירו באתר שלהם את המהלך.

לקוחות סקרנים, יכולים להזמין מראש כרטיסים, לארוחה המבוססת על הצומח, מתפריט סגור בן ארבע מנות, בחממת הבידוד. נכון לכרגע, ניתן להזמין מקומות זוגיים בלבד. באתר המסעדה, מוצעים כרטיסים לרכישה החל מה-21 במאי ועד ה-27 ביוני, בשני סבבים מדי ערב, כשבינתיים כל הכרטיסים שהוצעו כבר נמכרו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
medimatic. אתר רשמי, אתר רשמי
תודו שזה מצטלם טוב/אתר רשמי, אתר רשמי

התמונות המוצגות כאן, הן מתוך טסטים שערך המקום, והפעלה אמיתית של הדבר תלויה באישור ממשלתי. באתר הבטיחו כי אם לא יינתן אישור, הכסף יוחזר לרוכשי הכרטיסים, אך לפי ההענות, וכמות הארוחות שכבר נמכרו נראה שזה לא מטריד במיוחד את הקהל ההולנדי, שנראה שבדיוק כמונו, מאוד מתגעגע לאכול בחוץ, גם אם זה בתנאי בידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully