וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל"ג בעומר בצל הקורונה: אין מדורות אבל יש עשן והמון בשר מעושן

יעקב גולדברג בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

11.5.2020 / 7:58

השנה נחגוג את ל"ג בעומר ללא מדורות, אבל עשן ואש בהחלט יש ובשפע עם מגוון הסטייקים והבשרים של מיטב המעשנות. חג שמח

משפחת שכטר. אפיק גבאי,
מתכונת PICNIC במשפחת שכטר/אפיק גבאי

טרנד הבשרים המעושנים התפתח רבות בשנים האחרונות. ערבי קונספט, ארוחות שרינג והרבה כבוד לכל נתח ונתח. כולנו תקווה שבקרוב ממש נחזור אל המסעדות עצמן לחגיגה אותנטית של בשר. בינתיים, ובאווירת חג האש והעשן הנה המסעדות שאצלן כל השנה זה ל"ג בעומר.

המעשנה. שחר עוקב,
המעשנה/שחר עוקב

המעשנה, ינוב

בימים כתיקונם, מסעדת המעשנה בלב השרון מארחת סבבים של סעודות משותפות עם שלל נתחים מעושנים, יינות בוטיק וחוויה נינוחה ובעיקר מעושנת למהדרין. בינתיים, עוד אי אפשר לבוא ולהתמסר לאווירה בשטח אבל אפשר להביא את העשן הביתה.

מה מזמינים?
מגוון הנתחים מבלים במשך שעות היום במעשנה של המסעדה ומחולקים למארזים בסוף היום. משם הם יוצאים במשלוחים לרוב חלקי הארץ עם הניחוחות האותנטיים ישר עד הבית. יש אפשרות גם לאסוף במקום, ובכל מקרה, עקב הכמות המוגבלת מומלץ להזמין מראש.

כל מארז של 'המעשנה' כולל 1 קילו של נתחים פרוסים דק דק ממש כמו במסעדה עצמה - חמישה סוגי נתחים המורכבים מ-60 אחוז בקר (בריסקט בעישון ארוך ופיקאניה) ובנוסף, פסטרמה הודו, טלה מפורק ואווז מעושן עם כל התיבולים הקלאסיים.

בנוסף, המארז כולל את סלטי הבית - חמוצים של אבא, חרדל וצ'ימיצ'ורי. כל התענוג ב-200 שקלים. אפשר לשדרג למארז ב-260 שקלים עם תוספות של חצי קילו אורז שום וחצי קילו של הנזיד של המעשנה שכולל שעועית, בשר וברביקיו. החל משבוע הבא אפשר לצרף למשלוח תוספת מתוקה של קינוח מלבי - מנה אישית ב-15 שקלים.

המעשנה - כל הפרטים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

רומנטיקה על גלגלים: משלוחים איטלקיים עד הבית

בשיתוף zap rest
משפחת שכטר. אפיק גבאי,
המבורגרים של משפחת שכטר/אפיק גבאי

הפיקניק של משפחת שכטר, חולון

המסעדה המשפחתית בחולון ידועה בעיקר בזכות תפריט הברביקיו של בשרים מעושנים עם תוספות אותנטיות מהמטבח המזרח אירופי. "משפחת שכטר" היגרה לישראל מארה"ב ועושה כבוד למעדניות היהודיות של ברוקלין עם בשרים מעושנים, נתחי פרמיום וקינוחים.

מה מזמינים?
הסטייקים והנתחים המיושנים ממתינים לחזרה לשגרה. עם זאת, הבר החיצוני של המסעדה פתוח - ה'ביר גארדן' עם תפריט מיוחד של משלוחים וטייק אווי במתכונת "PICNIC". התפריט עבר התאמה למשלוחים והוא מציע בעיקר כריכים עם מגוון המבורגרים ותוספות. משלוחים בחולון, אזור ראשון לציון, בת ים ותל אביב הדרומית.

לצד ההמבורגר הקלאסי תמצאו בתפריט ה'פיקניק' את המבורגר פיקניק סטייל עם רוטב ברביקיו, חלפיניו, בצל קריספי, עלי רוקט וטופינג של אסאדו מפורק. אם כבר אסאדו, יש גם בתפריט כריך אסאדו על העצם המוגש עם צ'יפס וחמוצים. גם המבורגר טבעוני של ביונד מיט יש בתפריט של משפחת שכטר, ולסיום, גם אם לא נטוס בתקופה הקרובה לפחות נוכל לאכול את המבורגר אירופה עם איולי עשבי תיבול, זוקיני, מוצרלה, פלפלים קלויים ועלי רוקט.

להזמנת משלוח מפיקניק

NG. תות אשכנזי,
כריך סינטה ב-NG/תות אשכנזי

NG, תל אביב

מסעדת הבשרים בנווה צדק העבירה את כל הבשרים המיושנים לפורמט קורונה של כריכים. השחיתות נשארה, הקונספט השתנה.

מה מזמינים?
NG המבורגר כולל 250 גרם בורגר מתערובת הבשרים המיושנים של המסעדה עם גבינת צ'דר ובצל סגול מקורמל. משם תוכלו להשתדרג עם ספיישל כריך פילה בקר הכולל פרנה פסים, נתחי פילה בקר צרובים בגריל, תפו"א באטר מעוך עם בצל מטוגן, בצל ירוק וחרדל קולמנס ביתי
.
את כל ההמבורגרים אפשר לשדרג לארוחה עסקית שמגיעה עם תוספת של צ'יפס אפוי מתפו"א באטר או סלט ירוק עם ווינגרט תפוז.

אנג'י - NG - כל הפרטים

מסעדת מי ומי. נמרוד סונדרס
מי ומי/נמרוד סונדרס

מי ומי, תל אביב

סטקיית 'מי ומי' ברחוב דרך מנחם בגין 35 בתל אביב, קיימת כבר 40 שנה ושומרת במשך כל השנים על אותה המומחיות - הכבוד לבשר הטרי הלא מעובד. לפני מספר שנים, עם עבודות הרכבת הקלה סבלה המסעדה מפגיעות קשות בהכנסות. היא שרדה והמשיכה הלאה, וגם הקורונה לא תגרום לה לשנות מסלול.

מה מזמינים?
מסע התענוגות כאן מתחיל בחמוצים המפורסמים והפיתות שום הוותיקות - הכול תמיד אותנטי, טרי ואורגינלי.

התפריט של "מי ומי" פועל גם עכשיו במתכונת מלאה ומציע מנות ראשונות של חומוס הבית וסלטים, מגוון עיקריות של שיפודים, קבבים והמון סטייקים. תוכלו גם להזמין הביתה במשלוח את כל סלטי הבית כמו פטריות חמות, כבד קצוץ ועוד.

בין המנות הפופולריות של "מי ומי" - שישקבב או שיפודי פרגית (64 שקלים), סטייק לבן בפיתה (55 שקלים), ותמיד תוכלו לקנח במתוק של מוס שוקולד (25 שקלים).

מי ומי - כל הפרטים

ביף בר. עידן גור,
המבורגר חזה אווז בביף בר/עידן גור

ביף בר, נתניה

מסעדת beef bar מביאה לנתניה את הקונספט היוקרתי של סטייק האוס אמריקאי עם שיטות יישון קפדניות שאורכות עד כשלושה שבועות. האיכות לא מאפשרת עיגול פינות ולכן תפריט המסעדה צומצם ומציע משלוחים בעיקר של המבורגרים מובחרים.

מה מזמינים?
ההמבורגר הקלאסי של ביף בר מוצע בגודל של 160 או 320 גרם. אפשר גם לשדרג ל'סמוקי בורגר' בגדלים שונים. אוכלי הכשרות יוכלו להזמין מחפוד בורגר או לנדא בורגר. לצד הקציצות הקלאסיות, אי אפשר שלא להמליץ על אנטריקוט פידלוט 200 גרם (99 שקלים) או פילה מדליונים (99 שקלים). בתיאבון!

ביף בר - כל הפרטים
להזמנת משלוח ממסעדת ביף בר

יעקב גולדברג בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully