וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלה תסמין חדש: דחף בלתי נשלט להזמין סושי

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

19.5.2020 / 7:45

כמעט בלי שהרגשנו, הסושי הביס את רוב המתחרים ובימים אלה מערער אפילו את מעמדו של מגש הפיצה כאלוף המשלוחים. קבלו שישה מקומות עם סושי חלומי שאתם עדיין לא מכירים ונראה שהגיע הזמן

סושידי. שירה בראל,
מגש סושי של סושידי/שירה בראל

ערכת ההישרדות הבסיסית בימי הקורונה כוללת בקבוקון של אלכוג'ל, מסכה מעוצבת, כפפות לטקס ומספר טלפון של מסעדת סושי שעושה משלוחים. אמנם טרם נערך מחקר מקיף בנושא, אבל אין ספק שיש משהו בשילוב של אורז מתקתק, אצת נורי, ירק ודג, שמצליח להדוף את אחת ההשפעות השכיחות ביותר של המגפה: הפגיעה הקשה במצב הרוח. כי די בצלצול פעמון הדלת ובידיעה שבצדה השני ממתינים לנו כמה רולים מושקעים, כדי להעלות חיוך ענק על השפתיים.

מהסושי הכשר למהדרין של מסעדת וואסבי בבת ים ועד לאורז הסגול של סושידי בחשמונאים, אלו המקומות שישמחו לשגר אליכם רולים ייחודיים וטעימים בצורה יוצאת דופן. משיאגרה!

ווסאבי. באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט,
וואסבי/באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט

וואסבי - בת ים

וואסבי היא מסעדת הסושי הכשרה למהדרין הראשונה בבת ים. למעשה בכל רחבי הארץ ישנן מעט מאוד סושיות שפועלות בהשגחת בד"ץ בית יוסף. המסעדה המדליקה והצבעונית נפתחה על ידי תושב העיר, שבילה במשך עשור וחצי בלונדון, שם עבד בתחום המסעדנות. כששב לישראל, היה לו ברור שיפתח מסעדה בעיר וכיוון שהוא מעריץ מושבע של המטבח היפני, החליט להעניק למנות הסושי, מקום של כבוד בתפריט.

וואסבי נפתחה לפני שמונה חודשים ותוך זמן קצר הפכה מסוד של יודעי דבר לאחת המסעדות העסוקות בסביבה. המוניטין שצברה בחודשי הפעילות הראשונים, סייעו לה לבלוט גם בתקופת הקורונה, כשבימים אלה השליחים של וואסבי עסוקים מאי פעם.

מעבר לרולים יצירתיים כמו רד וולווט (טונה אדומה, אבוקדו ומלפפון במעטפת של בצל ירוק, ספייסי מיונז, איולי וואסבי סלק ושומשום קלוי - 48 שקלים) או ספייסי אקאמי רול (מלפפון, שיטאקה, ספייסי טונה במעטפת של בצל ירוק וקריספי שאלוטס - 46 שקלים), תמצאו בתפריט העשיר של וואסבי גם מגוון מנות נודלס ומנות אוכל רחוב אסיאתי. אם מתחשק לכם ללוות את הסושי במנה טעימה במיוחד, לכו על אדום אדום, הכוללת צלעות בקר בבישול ארוך שמפורקות לתוך רוטב קארי אדום ומוגשות על אורז עם בצל מטוגן, איולי קארי אדום ובצל ירוק (36 שקלים).

וואסבי, קרן היסוד 20, בת ים. 053-4363314

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מאיפה מזמינים בשר?

בשיתוף zap rest
אנאמרו. דרור ורשבסקי,
אנאמרו/דרור ורשבסקי

אנאמרו - בית יצחק

אנאמרו היא מהמסעדות היותר ותיקות באזור עמק חפר. היא נפתחה בשנת 2003 בלב חצר פסטורלית במושב ובמקום לבחור במטבח אחד, החליטה לשלב בין המטבח האסייאתי למטבח האיטלקי. הודות לכך בתפריט העשיר של המקום הוותיק מככבות לצד מנות כמו פאד תאי (58 שקלים) וסלט עוף בטריאקי (63 שקלים), מנות כמו לינגוויני פירות ים (89 שקלים) וטורטליני גבינות בשמנת פסטו (68 שקלים).

בנוסף לכל אלה, תמצאו בתפריט של אנאמרו מבחר מסנוור של מנות סושי מיוחדות במינן. שימו לב למשל לרול העונה לשם טונה אננס, המורכב מספייסי טונה, אבוקדו, מלפפון ובטטה סגולה במעטפת של טונה, סלט אננס, כוסברה וצ'ילי אדום חריף (58 שקלים). תודו שרול משוגע שכזה, לא פגשתם בחלומות הכי פרועים שלכם.

הרולים של אנאמרו לא רק יפים למראה אלא גם בעלי טעם משובח. אנו חיבבנו במיוחד את זה שנקרא סלמון ברולה: רול המורכב מאבוקדו, מלפפון, עירית וגבינת שמנת במעטפת של סלמון מקורמל, טריאקי ושקדים קלויים. בנוסף יש לציין שתפריט הילדים של אנאמרו כולל ארוחות משתלמות ביותר כמו המבורגר עם צ'יפס ושתייה (42 שקלים) ושניצל עם צ'יפס ושתייה (42 שקלים). ואם אתם מתכננים לארח בקרוב, נעדכן כי ניתן להזמין מאנאמרו מגשי סושי מפנקים הכוללים 80 או 108 יח' (80 יח' - 360 שקלים, 108 יח' - 460 שקלים, בתיאום טלפוני בלבד).

אנאמרו, רחבת הבנים, בית יצחק-שער חפר. 053-7103828

יומי סושי ליין. גיא דהן,
יומי סושי און ליין/גיא דהן

יומי סושי ליין - הרצליה

המעריצים המושבעים של הסדרה היפנית המצליחה, ודאי יקלטו די מהר שכל המנות בתפריט של יומי סושי ליין, קיבלו שמות של פוקימונים. הנטר למשל, הוא רול סלמון, מלפפון ואבוקדו במעטפת של סלמון, שבבי טמפורה ועירית (34 שקלים) ואילו גלום הוא רול של אבוקדו, קנפיו וטמאגו במעטפת בטטה (25 שקלים).

יומי סושי ליין היא הבייבי החדש של יומי (יום טוב) בוסי, שיותר מכל מזוהה עם מסעדת מאי פלייס, שהחלה את דרכה בתאילנד ועלתה לישראל בתחילת העשור. לפני כשמונה חודשים בחר בוסי לקחת הפסקה מעסקי המזון התובעניים ויצא לחופשה של מספר חודשים עם האישה והילדים בתאילנד. כשחזר, הקים לחיים את מאי פלייס ובמקביל החל לעבוד על מיזם חדש של משלוחי סושי. יומי סושי ליין, היא למעשה האחות הקטנה והיפנית של מאי פלייס התאילנדית.

העובדה שיומי סושי ליין עובדת במתכונת של משלוחים וטייק אווי בלבד, מאפשרת לה לשמור על מחירים הוגנים וזמני הכנה קצרים במיוחד. כך לדוגמה קומבינציית MIX הכוללת 18 יח' סושי, עולה 78 שקלים וקומבינציית אפטר פארטי הכוללת 51 יח', עולה 200 שקלים בלבד. כמו כן בתקופת הקורונה מציעים ביומי סושי ליין מבצע מיוחד: בהזמנה של מעל 100 שקלים, תקבלו רול מתנה מתפריט המומלצים. ההמלצה שלנו היא רול העונה לשם סנדשרו: ספייסי טונה, אבוקדו וקנפיו בציפוי שבבי טמפורה, טבעות צ'ילי חריף ועירית (32 שקלים).

יומי סושי ליין, בן גוריון 14, הרצליה. 053-9415045

HONO. באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט,
HONO/באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט

HONO - גבעת שמואל

באסיאתית החדשה של גבעת שמואל, מציעים מגוון עצום של מנות סושי, כשחלק לא מבוטל מהן ייחודיות למקום. כך לדוגמה, נסו להיזכר אם אי פעם יצא לכם לפגוש בצלחת רול הכולל סלמון אפוי בטריאקי, בטטה בציפוי שבבי טמפורה, חמאת בוטנים ובננות מטוגנות (SKIPPY סלמון - 42 שקלים) או רול שמגיע בליווי של גוואקמולי עם צ'ילי חריף ושומשום קלוי (מקסיקנה - 44 שקלים).

הרולים המרהיבים של HONO כאילו נולדו עבור האינסטגרם, בדגש על רולים צבעוניים כמו פרפר BEET, המורכב מסלמון נא, גבינת שמנת צמחית ובטטה במעטפת של סלק, סרירצ'ה ומיונז יפני (42 שקלים) או Green to Red המורכב מטונה אדומה, אבוקדו, בצל ירוק ומלפפון במעטפת של טונה אדומה ועירית קצוצה (42 שקלים). בנוסף למנות הסושי, כולל התפריט העשיר של HONO גם מבחר סלטים אסיאתיים, מרקים, ראשונות, עיקריות וקינוחים. אחד המיוחדים ביותר שבהם הוא באו שוקולד וחלבה (4 יח' מטוגנות - 24 שקלים).

מדי יום בין השעות 17:00-12:00 ניתן ליהנות ב-HONO מארוחות עסקיות במשלוחים הכוללות מנה ראשונה, עיקרית ושתייה במחירים אטרקטיביים במיוחד ועוד נציין כיHONO מציעים גם תפריט ילדים איכותי הכולל מנות כמו פיש אנד קידס עם טבעות בצל (אצבעות סלמון בטמפורה וטבעות בצל - 38 שקלים) ונודלס ילדים (נתחי עוף ואטריות ביצים בטריאקי - 42 שקלים).

HONO, אורנים 1, גבעת שמואל. 053-9366735

טום סאם. דוד אונח,
סום טאם/דוד אונח

סום טאם - רמת גן

סום טאם היא מסעדה צעירה נוספת שהתברגה לרשימה המכובדת שלנו. היא נפתחה באוגוסט 2019 ברחוב ביאליק המתחדש, על ידי אחד מהשפים האסיאתיים היותר מוערכים בישראל. הכוונה היא לשף יום (נטצ'נון טיפלי), שעלה לישראל מתאילנד ב-2004 ומאז הספיק להכשיר טבחים ושפים לא מעטים. יום למד את אמנות הסושי ממאסטרים של סושי בזמן שחי ביפן ובקוריאה ובמהלך השנים שלו בתחום, הצליח לפתח סגנון ייחודי ויכולות מרשימות ביותר. אחרי שנים ארוכות שבמהלכן עזר לפתח רשתות סושי מצליחות, החליט לצאת לדרך עצמאית יחד עם אשתו ג'סיקה, שעלתה לישראל מהפיליפינים בשנת 1987.

בסום טאם הוא מציע תפריט עשיר הכולל שפע רב של מנות סושי ומנות תאילנדיות מוקפדות. בימים כתיקונם ניתן לשבת על הבר של סום טאם מול המטבח הפתוח ולבהות ביום מגלגל רולים ביד אמן. בימים אלה, תיאלצו להסתפק בשירות המשלוחים של המקום ולהשתמש בדמיון.

אחת המנות המיוחדות ביותר בתפריט היא מנת הסושי המפורק (פוקי בון) הכוללת אבוקדו, מלפפון, גזר, בצל ירוק, אורז, טוביקו ורוטב פונסו עם דג נא לבחירה (סלמון, טונה או לוקוס - 40 שקלים) ובנוסף נמליץ לכם גם על רול מושלם העונה לשם קריספי סלמון (ספייסי סלמון, בטטה ואבוקדו במעטפת של סלמון צרוב עם קריספי בטטה ובצל, בצל ירוק, טריאקי וספייסי מיונז - 40 שקלים).

סום טאם, ביאליק 7, רמת גן. 053-9349568

סושידי. שירה בראל,
סושידי/שירה בראל

SushiD - חשמונאים

את המסע הקולינרי שלנו בחרנו לחתום במפעל חייו של השף דידי בראל, שנטש את תחום ההוראה לטובת עולם הסושי לפני כעשור וחצי. נראה כי הניסיון שרכש כמורה בתיכון, משרת אותו היטב בקריירה הנוכחית שכן במקביל לעבודתו כשף, בראל מעביר גם סדנאות בישול לילדים ומבוגרים. בנוסף להיותו מורה מצוין, בראל ידוע כשף קפדן במיוחד והדבר בא לידי ביטוי בכל אלמנט ואלמנט במנות שהוא מוציא תחת ידיו מדי יום ביומו: החל מאופן ההכנה של האורז וכלה בעיצוב הוואסבי. למעשה תלוליות הוואסבי המפוסלות בדמות פרפרים, קונכיות, כוכבי ים או פרחים, הפכו לחתימה האישית ולסימן ההיכר של השף היצירתי.

SushiD תחגוג השנה את שנתה ה-13. הישג מרשים בהחלט,במיוחד לאור העובדה שמדובר במקום שפועל במתכונת של משלוחים וטייק אווי בלבד. יתכן שתרמה לכך העובדה שאת חלק מהמנות היצירתיות של בראל, לא תפגשו בשום מקום אחר. כך לדוגמה תמצאו בתפריט של SushiD, רול ענק בשם פסיפס, שכשמו כן הוא - פסיפס ססגוני של אורז סגלגל ואורז לבן עם נגיעות של מלפפון, אבוקדו וסלמון (60 שקלים).

ב-SushiD, בראל מתמקד בעיקר במנות סושי. אך בנוסף כולל התפריט מספר מנות פתיחה טעימות כמו סלט ויאטנמי של עוף ופומלה (50 שקלים), חמוצים אסיאתיים (15 שקלים) וסלט יפני של אצות וואקמה ומלפפונים (30 שקלים).

סושידי, התירוש 41, חשמונאים. 053-9348778

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully