וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון בון ג'ובי שוטף כלים במסעדה שלו עבור נזקקים

בניו ג'רזי, שם פועלת המסעדה הקהילתית של ג'ון בון ג'ובי, נגיף הקורונה עדיין משתולל, אבל הנזקקים עדיין זקוקים לאוכל - והזמר המפורסם הוקפץ לעזור

בון ג?ובי. גיא פריבס,
ג'ון בון ג'ובי/גיא פריבס

בשבוע האחרון נפוצה בעיתונות וברשת תמונה של ג'ון בון ג'ובי, הזמר הכוכב בן ה-58 שוטף כלים במטבח המסעדה שלו Soul Kitchen בניו ג'רזי. התמונה, שפורסמה בעמוד האינסטגרם של המסעדה לוותה במשפט "אם אתה לא יכול לעשות את מה שאתה עושה, תעשה מה שאתה יכול". בניו ג'רזי נגיף הקורונה עדיין משתולל ורוב העסקים סגורים או פועלים במתכונת טייקאווי בלבד, אבל המסעדה של בון ג'ובי ממשיכה לפעול בימים קשים אלו אבל בגישה שונה משאר העסקים באזור. המסעדה היא מסעדה קהילתית שאינה למטרת רווח, היא מנוהלת על ידי קרן שהקים ומממן בון ג'ובי שמטרתה להאכיל נזקקים בשלושה מיקומים שונים בניו ג'רזי.

התמונה שהתפרסמה

View this post on Instagram

If you can't do what you do... do what you can!

A post shared by Soul Kitchen (@jbjsoulkitchen) on

המסעדה לא גובה כסף עבור ארוחות, ועל התפריט שלה כתובות המנות ללא ציון של מחירים, כשהמקום פועל על בסיס תרומות קטנות של מי שכן יכול לשלם עבור אלו שלא יכולים. בפני הסועדים במקום גם קיימת האפשרות לשלם עבור הארוחה שלהם בעבודה במסעדה, למרות שבתקופה הנוכחית ובגלל נגיף הקורונה המסעדה לא מעסיקה מתנדבים חדשים. בהודעה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של המסעדה כתוב: אנחנו פתוחים לטייק אאוט בלבד לקהילה הנזקקת שלנו בלבד, ובמסגרת הדרישה יוגש תפריט מצמצם. אם אתם מתקשים להאכיל את עצמכם או את משפחתכם, אנחנו נהיה מקור לאוכל עבורכם". ג'ון בון ג'ובי שיתף את הפוסט בחשבון הפרטי שלו שגרר אינסוף תגובות נרגשות וקריאות תמיכה בפעילות הקהילתית החשובה הזו.

עוד בוואלה!

המסעדנים (שוב) כועסים: מי שפותח יפסיד עשרות אלפי שקלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully