וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנזקי הקורונה: שתי מסעדות חיפאיות נסגרות

1.6.2020 / 10:00

משבר הקורונה לא פוסח גם על העיר חיפה, ומסעדת ג'קו מאכלי ים נאלצת לסגור דלתות אחרי כמעט 50 שנות פעילות, והיא לא היחידה

ג'קו מאכלי ים חיפה. נמרוד סונדרס
מוסד חיפאי שהגיע לסוף דרכו - ג'קו מאכלי ים/נמרוד סונדרס

נגיף הקורונה מפיל מסעדה נוספת, הפעם בחיפה. אתמול התקבלה הידיעה שלאחר כ-50 שנות פעילות מסעדת ג'קו הוותיקה בחיפה סוגרת את שעריה. בהודעה, שנשלחה בקבוצת הווטסאפ הפעילה של המסעדה בה חברים הרבה מהלקוחות הקבועים שליוו אותה לאורך השנים, נמסר "לקוחות יקרים, לאחר 50 שנות פעילות, מסעדת ג'קו מאכלי ים סוגרת את שעריה, תודה על היותכם לקוחות נאמנים. שמחנו לשרת ולהאכיל מאות אלפי לקוחות במהלך כל השנים. סוגרים בכאב מפעל חיים, כנראה הגיע הזמן לפרוש. תודה על היותכם לקוחותינו".

ג'קו מאכלי ים חיפה. נמרוד סונדרס
הסלטים המפורסמים של ג'קו/נמרוד סונדרס

מסעדת ג'קו מאכלי ים היא מוסד חיפאי שהקימו ב-1976 בני הזוג יעקב (ג'קו) ושמחה אללוף שהגיעו לחיפה מאיזמיר, כמו רבים מבעלי העסקים בשוק הטורקי בעיר התחתית בחיפה, בתקופה שבה השוק היה מרכז עירוני פעיל ולפני שהפך הרחוב למדרחוב. המקום נודע בדגים הטריים שאפשר לאכול בו וגם לקנות הביתה. המסעדה היא מסעדה משפחתית אמיתית, בני הזוג אללוף הפעילו את המסעדה במשך שנים כאשר ילדי המשפחה מסייעים להם. מאוחר יותר עמוס אוסטרייך, בעלה של אילנה בתם של ג'קו ושמחה, לקח על עצמו את הובלת המטבח והנכדים של המשפחה היו לעיתים קרובות מסייעים בעסק. אבל במשך שנים, ג'קו, שהיום כבר מבוגר מאוד, היה באופן קבוע שף הדגים של המסעדה ומי שתמיד ניצב בעמדת הטיגון והאפייה.

עוד בוואלה! אוכל

נשבר לנו הלב: מסעדת האנוי נסגרת

לכתבה המלאה
מוזלי של קפה לואיז. דרור עינב
המוזלי של קפה לואיז/דרור עינב

אל סגירתה של מסעדת ג'קו מצטרפת מסעדת חיפאית נוספת, אתמול פורסמה הודעת סגירה בפייסבוק של מסעדת קפה לואיז בעיר. "לקוחות, משפחה וחברים יקרים, לפני 14 שנה הקמנו את מפעל חיינו קפה לואיז בשכונת כרמליה שבחיפה, חזון לקפה שכונתי בקונספט ייחודי, אתם הייתם הראשונים שהצבעתם ברגליים ובאתם לחוות את החוויה של אוכל בריא אהבה ונתינה, אתם אלו שעזרתם להפיץ את הבשורה של תזונה ואורח חיים בריא, אתם אלו שחיבקנו וחיבקו אותנו, עברנו שנים נפלאות ביחד וכמו כל דבר טוב גם זה נגמר". בקפה לואיז לא מפחדים לומר שהסגירה מגיעה בעקבות המצב הקשה בארץ, "מצב המסעדות בארץ היה לא פשוט עוד לפני משבר הקורונה אך מהמשבר הזה כבר לא הצלחנו להתאושש ונאלצנו לסגור את בית הקפה. שנדע ימים נפלאים בריאים ומאושרים גם בהמשך, קפה לואיז מוריה- אילנית ודפנה ".

קפה לואיז נפתח לפני 14 שנה על ידי אלי הכהן ומי שהיתה אשתו אז דפנה, דנה ברק ושי חמצני, כשהמקום הפך במהירות למסעדה לשוחרי בריאות עם תפריט המבוסס על מוצרים טבעיים ואורגניים ומעדנייה שהפכה לכותל המערבי החיפאי של סוכרתיים ורגישים לגלוטן. ההודעה על הסגירה הגיעה לאחר שהמקום נותר סגור בימים האחרונים ולקוחות המקום הקבועים החלו לתהות ולדאוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully