וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הכי ורוד בתל אביב

4.6.2020 / 11:03

כוכבת הרשת אור שפיץ חיכתה בסבלנות שהקורונה תיגמר כדי לפתוח את הקונדיטוריה החדשה שלה, והנה זה קרה. תמצאו כאן תפריט קינוחים שמפלרטט בין פריז לתל אביב, ועמדת צילומים לאינסטוש, ורודה, אלא מה?

אור שפיץ. רעות סהר, רעות סהר
תפריט תל אביב ותפריט פריז/רעות סהר, רעות סהר

כבר שנים שאור שפיץ, רק בת 23, מוכרת עוגות מעוצבות, מקושטות ומרשימות, שעל חלקן אפילו מתנוססת הכתובת "הנה קיבלת אור שפיץ" בשוקולד לבן, לבקשת הלקוחות כמובן, עדות לעוגת יום הולדת של אור שמישהו כנראה חלם עליה הרבה זמן והנה החלום מתגשם. היא פרצה לתודעה הלאומית לפני שנתיים כשהיתה המתמודדת הצעירה ביותר בתוכנית בייק-אוף שם הגיעה למקום החמישי והמכובד. אבל לתוכנית הטלוויזיה הזאת היא כבר הגיעה עם רזומה של חמש שנים במטבח, עוגות שמפורסמות בכל אזור המרכז, וחשבון אינסטגרם עם מעל 40 אלף עוקבים שמרעיפים עליה אהבה בכל פוסט שהיא מעלה.

העוגות המפורסמות של אור שפיץ

היום, למרות כל המכשולים שהיו בדרך, היא פותחת קונדיטוריה משלה בתל אביב. "חשבתי שזה יהיה יותר פשוט ומהיר", היא סיפרה אתמול, רגע לפני שהתריסים במקום החדש התרוממו וחשפו את ההיכל הוורוד של החנות שעיצבה בעצמה, "אבל זה לקח הרבה זמן לאתר את המקום המתאים, ואז גם הקורונה הגיעה, זה היה מתיש אבל הנה אנחנו פה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אור שפיץ. רעות סהר, רעות סהר
בפינת הצילומים של החנות/רעות סהר, רעות סהר

מסביבה מתרוצצת אמא שלה מירי, "שהיא גם אמא שלי וגם הסוכנת שלי", דואגת להרחיק מבתה כל התעסקות שולית ולא חשובה. ובכל זאת, אור רואה בזווית העין כל מה שעוד דורש טיפול, רצפה שצריך לנקות, עוגות שצריך לישר בוויטרינה, ולמרות שהביאה איתה צי של חברות ועובדות שיעזרו לה להרים את אירוע ההשקה המרגש, היא לא מפחדת לקחת מגב וסמרטוט, ובשמלת סאטן ורודה שנתפרה במיוחד לאירוע לעשות ספונג'ה אחרונה לפני שהאורחים מגיעים.

אור שפיץ. רעות סהר, רעות סהר
פאי לימון אישי/רעות סהר, רעות סהר

הקונדיטוריה הקטנה שלה, שבהמשך תתרחב גם לחלל סדנאות שנמצא עדיין בעבודה, עוצבה בהשראת מקומות שהיא אוהבת בלונדון, ניו יורק, פראג ופריז, הקירות ורודים כאמור, על הקיר תלויים מיקסרים זהובים של קנווד מלאים בפרחים, ובפינת הכניסה, כיאה לאינסטגרמית עם מעל 180 אלף עוקבים בימינו, יש ספה ורודה עם קיר עמוס פרחים ושלט ניאון באור ורוד כמובן שנושא את שמה, "כאן מצטלמים לאינסטגרם", מסבירים כל הנוכחים.

אור שפיץ. רעות סהר, רעות סהר
קינוחים מיוחדים באריזות ממותגות/רעות סהר, רעות סהר

את כל הקינוחים היא הוגה ויוצרת בעצמה, "רציתי שיהיה כאן שילוב של פריז ותל אביב", היא אומרת, "מצד אחד יש כאן פטיסרי צרפתי קלאסי, עם כל הקינוחים הקלאסיים האהובים והמוכרים, ומצד שני יש כאן קינוחים שלי, מיוחדים יותר, תל אביביים יותר, וגם היה לי חשוב שהכל יהיה כשר".

הניגוד שאור מדברת עליו ניכר מהתפריט - מצד אחד תל אביב עם דונאטס בציפויים שונים, בראוניז עם תוספות מושחתות, קאפקייקס ועוגיות שוקולד צ'יפ ענקיות (15-35 שקלים), ומהצד השני פריז - עם קינוחים כמו מקרונים, פבלובה ענקית, מילפיי קלאסי, טארט לימון, מוסים למיניהם ועוד (30-38 שקלים).

אז עד שנוכל לטוס לפריז, בדרך אל הים, אתם מוזמנים לעבור במקום הכי ורוד בתל אביב, לקינוח וסלפי.

אור שפיץ, בוגרשוב 3 תל אביב, פרטים נוספים בחשבון האינסטגרם של אור

אור שפיץ. רעות סהר, רעות סהר
עוגיות שוקולד צ'יפ/רעות סהר, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully