וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה צריך לאחסן כל פרי בבית? התשובות יפתיעו אתכם

17.6.2020 / 0:00

חשבתם שאתם יודעים איזה פרי צריך להיות במקרר ואיזה לא? שפית בכירה חושפת את הטעויות שאנחנו עושים, ומסבירה שיש פירות שבכל שלב של ההבשלה צריכים בכלל להיות מאוחסנים במקומות שונים

הטרנד הבריאותי המפתיע: אכילת קליפה של בננה/מערכת וואלה! News

בסרטון: למה אנשים התחילו לאכול קליפות של בננות?

כולנו תמיד מחפשים דרכים לנצל טוב יותר את האוכל שאנחנו קונים. מימי מורלי, שפית בכירה בספקית האוכל הלופרש, פרסמה לאחרונה את הטיפים המובילים שלה כיצד יש לאחסן את הפירות והירקות והצליחה להפתיע רבים באבחנות שלה.

הנקודה הראשונה שלה נגעה לאחסון של בננות והטעות הגדולה שאנחנו עושים איתן: "רובנו שומרים את הבננה מחוץ למקרר", היא אומרת, "למעשה צריך לשמור אותן במקום קריר - ברגע שהן הגיעו למידת הבשלות הרצוייה לנו יעזור לשמור על חיי המדף של הבננות. בזמן שהקליפה של הבננה תמשיך להשחים, הפנים ישאר באותו מצב בשלות ואפשר כך להאריך את חיי המדף שלהן בשבוע נוסף". לטענתה של מימי, לא רק בננות מוציאות גז אתלין. גם תפוחים ואבוקדו מאיצים את תהליך ההבשלה כך.

שלבי הבשלת בננה. מערכת וואלה! News, מערכת וואלה! NEWS
ביחרו את מידת הבשלות הרצוייה לכן - והכניסו למקרר/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה! News

לעומת זאת, לטענתה של מומחית האוכל, מלפפונים לא צריכים להשאר בתוך המקרר. היא ממליצה לאחסן אותם במקום קר, אבל לא קר מדי, כיוון ששמלפפונים מגיבים לא טוב לקור נמוך מדי. טיפים נוספים שלה כוללים להשאיר את התפוזים מחוץ למקרר, כדי למנוע מצב של עודף לחות על הקליפה ואיבוד הטעם, ובמקום זאת לשמור אותם בקערת פירות.

בנוסף היא אומרת שפירות יער כמו חמוציות, תותים, אוכמניות ודובדבנים צריכים להיות תמיד בתוך המקרר, אבל יש פירות שונים שצריכים שימור אחר במהלך תהליך ההבשלה."פירות כמו משמשים, קיווי ומנגו יבשילו הכי טוב מחוץ למקרר, אבל ברגע שהגעתם לרמת ההבשלה הרצויה צריך להכניס אותם למקרר כדי להאריך את חיי המדף שלהם ולהאט את ההבשלה", היא מסכמת, "למרות שיש כאלה שמאמינים שיש לשמור את כל הפירות והירקות במקרר כדי לשמור אותם טריים ומלאי טעם, אין כלל אחד שמתאים לכל הפירות, וההחלטה צריכה להיות לפי סוג הפרי והטעם שאנחנו מעדיפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully