וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול עם ירוק בעיניים: מסעדות מומלצות בקיבוצים

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

26.6.2020 / 8:18

לאכול טוב ולשמור על הבריאות - דווקא עכשיו מסעדות בקיבוצים ברחבי הארץ הן פתרון מושלם לבילוי קולינרי וריחוק חברתי

תל יצחק. בן יוסטר,
תל יצחק/בן יוסטר

צאו לטייל ובואו לאכול טוב, תיהנו מן המרחבים הירוקים ותחושת החופש שמסביב, גם אם זה לכמה שעות בלבד, אחרי התקופה הארוכה בבית ועם שובן של המסעדות לפעילות, מסעדות הקיבוצים הן הפתרון הקולינרי המושלם עבור אלו שממש רוצים (ובינינו, גם צריכים) כבר לצאת לבלות ורוצים לעשות זאת ממש אבל ממש בהתאם להנחיות. אספנו עבורכם את המומלצות שבהן:

אדלינה (צילום: אנטולי מיכאלו)

אדלינה. אנטולי מיכאלו,
אדלינה/אנטולי מיכאלו

אדלינה, כברי

מסעדת אדלינה פועלת בתוך קיבוץ כברי בגליל המערבי כבר יותר מ-17 שנים. במטבח מכינים אוכל בסגנון ים תיכוני עם נגיעות ספרדיות והמרפסת שלה היא שם דבר באזור כולו. מהמרפסת היפה רואים גם את מרחבי הקיבוץ וגם את מטע בננות והים באופק. במסעדת השף הקיבוצית הוותיקה מגישים מנות טאפאס בארוחת טעימות מובנית או כמנות בודדות; שרימפס עטוף בקדאיף; סלט עגבניות עם אבוקדו, בצל סגול, עלים ירוקים וגבינת סנט מור; מאפה בשר וחציל אש; סינטה ובייקון צלויים בגריל ברוטב ציר עוף ושמנת; צלע לבן; פילה סלמון בציפוי שקדים פריך; שרימפס מוקפץ בציר ים; ועוד.

אדלינה - קיבוץ כברי, 053-9441321

sheen-shitof

עוד בוואלה!

המסעדות שוב כאן: הגיע הזמן לפתוח שולחן

בשיתוף zap rest
תל יצחק. אנטולי מיכאלו,
פיצה ביאנקה בתל יצחק/אנטולי מיכאלו

תל יצחק, קיבוץ תל יצחק

בכניסה לקיבוץ תל יצחק בשרון פועלת מסעדת תל יצחק. החלל הפנימי המרשים והגדול מוקף בבוסתן עצי פרי ירוק וטבעי. במסעדת השף פועל תנור ג'וספר ענק שמפיק מנות בסגנון וים תיכוני. בין המנות: סלט שרימפס בחמאה; קלמרי על הפלנצ'ה עם טחינת זעתר ויוגורט ומסבחת חומוס; קרואסון חמאה ממולא בשר טלה בבישול ארוך; המבורגר בלחמניית בריוש; פילה בקר על קרם בצל וצימוקים שחורים, פטריות ירדן צלויות, ירקות אנטיפסטי וטורטליני דלעת לבנה ברוטב ציר בקר; לברק שלם פתוח בתנור וקרע בריוש בעגבניות; פיצות; פסטות ועוד. יש גם ארוחות בראנץ'. גם בבייקרי הצמוד למסעדה הושק תפריט חדש של מאפי בוקר, עוגות שמרים, עוגות בחושות, לחמים, עוגיות, קפה, מוזלי ועוד.

תל יצחק - בכניסה לקיבוץ תל יצחק, 053-9381377

גרציא. אפרת לב,
גרציא/אפרת לב

גרציא, קיבוץ העוגן

בבית הקפה-מסעדה גרציא בקיבוץ העוגן בעמק חפר מגישים אוכל המבוסס על תוצרת אזורית ומקומית טרייה. בין המנות המוגשות בחלל הכפרי הפנימי ובגינה הירוקה אפשר למצוא חלת שניצל - חלה שלמה עם שניצל, מטבוחה, חצילים ובצל; חלת בריוש עם אבוקדו, בייקון וביצת עין; פיצה בראנץ' עם בייקון, גאודה, ארטישוק וביצת עין; שרימפס פולנטה; סביצ'ה; מוסקה; חריימה; פסטת ים שחורה עם פירות ים; ועוד.
ביום מדובר במקום מפגש נינוח ללקוחות קבועים ומזדמנים ובערב המקום הופך לביסטרו עדכני.

גרציא - קיבוץ העוגן, 053-8093569

רוטנברג. אפיק גבאי,
מסעדת רוטנברג/אפיק גבאי

רוטנברג, גשר

מסעדת רוטנברג, הסמוכה לקיבוץ גשר, היא מסעדת שף עם אוריינטציה למקום ולתוצרת האזורית. ברוטנברג מגישים מנות בסגנון ים תיכוני, ומאמינים במטבח עונתי, כך שהתפריט עובר שינויים בהתאם לתנובה. בתפריט אפשר למצוא, לפעמים, מנות כמו רוסטביף שייטל בבירה; דלורית צלויה מהגינה; נתח טלה חי בריא; קובה נייה; פילה דניס בסמנה ועוד.

רוטנברג - גשר, 053-9443272

מומה. איתמר גינזבורג,
מומה/איתמר גינזבורג

מומה, קריית ענבים

מומה הוא הכינוי המשפחתי של לאה אבושדיד, אשתו של איתמר בן אב"י, בנו של מחיה השפה העברית, אליעזר בן יהודה, והסבתא של בעלי ה-Muma. וזה השם שנבחר למסעדה בקיבוץ קריית ענבים בהרי ירושלים. אז מה אוכלים במקום עם שם בעל מורשת כה מפוארת? במומה מגישים תפריט פיוז'ן ים-תיכוני המשלב מנות וטעמים ישראליים עם השפעות ממטבחים מהעולם ומנות ביסטרו קלאסיות. במבנה רפת ישנה בקיבוץ תוכלו לאכול מנות כמו קובנה; קציצות גבינת עיזים וריקוטה; שיפוד אנטרקוט; שרימפס ים תיכוני; חריימה מוסר ים פיקנטי; ניוקי סלק ממולא גבינות צאן; ועוד.

מומה - קיבוץ קריית ענבים, 02-6459727

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully