וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הגלידה: מה קר, מתוק וחדש בגזרה

20.6.2020 / 8:50

באופן רשמי, מחר יחול היום הראשון של קיץ 2020 ומיטב הגלידריות נערכו עם תשובה הולמת, וטעמי קיץ חדשים ומרעננים שינסו להילחם בשרב הצפוי. ליקקנו ובדקנו מה חדש בגזרה

צילום: עידו חם, עריכה: רעות סהר

בוידאו: ביקור בסניף קרמרי דה לה אקלייר

אנונו עוד בתחילת הקיץ, שלב בעונה שעוד אוכלים בו את הגלידה בנחת, בלי להילחץ ולהיאבק בחום הגדול ובשינוי הצבירה המהיר שהוא מביא איתו. וכמו כל שנה בתחילת הקיץ, יש לא מעט חידושים בתחום הקר והמתוק, אם אלו טעמים חדשים של גלידות, אם אלו ארטיקים מקוריים שעוד לא ניסינו, ועוד שלל הפתעות שיחכו לנו בגלידריות או בפריזרים בפיצוציות, בבריכה או בים. הכנו לכם רשימה של כמה דברים חדשים שכדאי לכם לדעת, זה יעזור לכם להתקרר ולהירגע.

הגלידות הבריאות של אניטה

אניטה. דרור עינב,
במקום מנת חלבונים/דרור עינב

רשת גלידריות ANITA משיקה קולקציית גלידות בריאות ומועשרות בפרוטאין, מופחתות סוכר ושומן, שעשויות אפילו, לדבריהם, להחליף את משקאות החלבון של הספורטאים בשל ערכים תזונתיים גבוהים ועשירים. אז מה בעצם תמצאו בוויטרינה? גלידת שמנת המשלבת פירות טריים: פסיפלורה, מנגו, תות, ספירולינה ירוקה. ויש גם טעם אחד שיתבסס על קפה ואמור לעורר את הגוף. לדברי אנשי אניטה, את הגלידות אפשר לאכול לפני או אחרי האימון לבניית השריר ובכל שלב במהלך היום על מנת לקבל את מנת החלבון הדרושה ביום כי מדובר ב-10.5 גרם פרוטאין ו-4 גרם שומן ל-100 גרם. לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו תמיד טענו שגלידה זה בריא. (17 שקלים למנה, 50 שקלים לחצי קילו).

להשיג בסניפי רשת אניטה

הארטיקים הטבעיים של פלאטאס

פלאטאס. נעמי זיסבלט,
ויש מהדורה מיוחדת לחודש הגאווה/נעמי זיסבלט

פאלטאס הוא מותג בוטיק של קרטיבים טבעיים בעבודת יד בהשראת השיטה המקסיקנית לפיה קרטיבים מכינים מפירות טריים ללא חומרים משמרים וללא תוספות לא טבעיות. יש למותג כ-30 טעמים מיוחדים כמו מלבי פיסטוק, קפה ויאטנמי, פירות יער, מאצ'ה, תותים בשמנת, מנגו לאסי, שוקולד מקסיקני, שוקולד חמאת בוטנים, חלבה, ועוד. יש גם מלא טעמים טבעוניים מגניבים כמו מרציפן שוקולד מריר, פיסטוק, קוקוס קלוי טבעוני, פסיפלורה- מנגו, אסאי ועוד. לכבוד חודש הגאווה יצרו בפאלטאס מהדורה מוגבלת של קרטיב מיוחד בצבעי דגל הגאווה ובטעמים משגעים (10-12 שקלים).

ניתן להשיג את כל מגוון הטעמים במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ, בחנות פאלטאס בשרונה מרקט וברשת ניצת הדובדבן.

טעמים חדשים (וגם גביע שחור) באוטלו

אוטלו. סער נווה,
הגלידה הכי יפה בעיר/סער נווה

גם לגלידריית אוטלו יש טעמים חדשים לקיץ, ולא רק זה, היא מציעה אותם בגביע שחור חדש שעשוי מוופל שחור מיובא מאיטליה ומבוסס על פחם פעיל ומצופה בסוכריות זהב. איזה טעמי גלידות חדשים יסובבו לכם על הגביע יפה יפה כמו שעושים באוטלו? גלידה שחורה משחור בטעם קוקוס ג'מייקני שהצבע השחור שלה מתקבל מקוקוס ששורפים אותו. יש גם ברולה אננס או ברולה בננה, תלוי באיזה יום תבואו ולאיזה סניף. יש פנקוטה ריבת חלב ופקאן מקורמל מריבת חלב ספרדית אמיתית שמייבאים במיוחד (17-24 שקלים).

להשיג בסניפי אוטלו וגם במשלוחים בוולט

בקרמרי דה לה אקלייר שוב עושים דברים משוגעים

קוקיכנאפה קרמרי דה לה אקלייר. תומר לוי,
קוקיכנאפה/תומר לוי

זה ידוע שבקרמרי דה לה אקלייר קורים כל הזמן דברים משוגעים אבל הנה אחד שאהבנו במיוחד: הרשת משיקה את הקוקיכנאפה, שתי עוגיות קדאיף חמאה מחבקות גלידת שמנת איטלקית מצופה בשבבי פיסטוק קלוי וציפוי קרמינו שוקולד ספלנדיד מריר עליו מזוגג קרם פיסטוק. חוץ מזה השיקו בקרמרי גם גלידה הפוכה שזה בעצם גביע וופל הפוך (מה שאתם שומעים) כשכולו מצופה בקרמים הידועים של הקרמרי וממולא בגלידה כמובן והמון קישוטים ורטבים. ויש גם טעמים חדשים של קוקילידה כמו רד וולווט או באונטי.

להשיג בסניפי קרמרי דה לה אקלייר

קולקצית הקיץ של גולדה

גלידות גולדה. דרור עינב,
פירות קיץ בשמנת או בסורבה/דרור עינב

רשת הגלידריות גולדה, מלבד ארבעה סניפים חדשים שהיא פותחת בתל אביב וירושלים, מציעה גם היא טעמי קיץ חדשים בדגש על טעמי פירות בגרסאות של שמנת וסורבה כמו גלידת שמנת קראנץ' פטל עם שבבי שוקולד, גלידת צ'אנקי לימון, גלידת קרייזי אננס, גלידת בננה עם פצפוצי שוקולד, גלידת קראק פאי, אבטיח נענע ,פסיפלורה אננס ועוד (12-20 שקלים).

להשיג בסניפי רשת גולדה

הגלידרייה היוונית של גרקו

גלידת גרקו. אורי עשת,
טעמים מהבלקן/אורי עשת

במסעדת גרקו הממוקמת באזורי חן בתל אביב משיקים קולקציית טעמי גלידות חדשים במהדורה מוגבלת לקיץ המבוססים על חומרי הגלם המזוהים עם חבל הבלקן החל מגלידת קאיימקי על בסיס יוגורט עזים עם פירות יער ושקדים ועד שילובים של קפה יווני ואפילו תפוז וזעפרן. יש גלידת גלידת חלב וקראנץ' דבש יווני, גלידת קרם עוגיות יווניות עם הל, ציפורן וקינמון, גלידת שוקולד לבן עם פיסטוק קלוי וחלבה סולת ועוד (17-27 שקלים).

להשיג במעדנייה של גרקו, אורי צבי גרינברג 25 תל אביב

טעמים מזרח תיכוניים בבוזה

בוזה. חיים יוסף,
גלידת בוזה/חיים יוסף

גלידת בוזה האהובה משיקה גם היא את קולקציית הקיץ שלה עם כמה טעמים מקוריים במיוחד, בגוון מזרח תיכוני, שסביר להניח שלא תמצאו בשום מקום אחר. יש למשל באחתי - פודינג אורז של המזרח התיכון, קפה שחור עם הל על בסיס שמנת, אום עלי - ברד פודינג מצרי, ויש גם שני טעמים טבעוניים - של קרם קרמל קינמון וגרדת תפוז, ויוגורט טבעוני עם פירות יער. אם אתם חובבים של טעמים הרפתקניים - זה בהחלט משהו שאתם צריכים לסמן לעצמכם לבדוק הקיץ.

להשיג בסניפי בוזה

מעל המצופה: ארטיק מצופה הדור החדש

גלידות פלדמן מעל המצופה. רעות סהר, רעות סהר
בהחלט מעל הציפיות/רעות סהר, רעות סהר

ארטיק מצופה הוא בדרך כלל בחירה טריוויאלית אבל בואו נודה, הוא אחד המשעממים במקפיא הגלידות בפיצוציה. גלידות פלדמן לקחו את העניין הזה צעד אחד קדימה והם משיקים שני ארטיקים מצופים חדשים תחת המיתוג המגניב "מעל המצופה" בטעמים גנאש שוקולד ובננה ספליט בציפוי שוקולד לבן. אז הגנאש שוקולד הוא בעצם בטעם שוקולד, והבננה ספליט זה בעצם בטעם בננה, אבל השילוב עם השוקולד הלבן מקורי וטוב ומדובר בגרסה חדשה לארטיק פשוט וטעים ששווה לנסות (5-7 שקלים ברשתות השיווק).

  • עוד באותו נושא:
  • גלידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully