וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו מקום: שתי פיצריות חדשות

16.6.2020 / 8:45

זאת אולי תקופה לא ממש מוצלחת לפתוח מסעדה חדשה, אבל לפיצריה חדשה תמיד יש לנו מקום, אז קבלו שתיים. אחת בת"א עם כמה מנות מפתיעות (היי, פוקצ'ה עלי גפן עם לאבנה וציזיקי), והשניה בפתח תקווה (פיצה כנאפה, אנחנו באים)

בבקה פיצה, תל אביב

בבקה בייקרי. גיל אבירם,
פיצה חדשה בצפון תל אביב/גיל אבירם

לפני כשלוש שנים פתחו האחיות קורל ושיר גורן את בבקה בייקרי, מאפייה מתוקה בצפון ת"א, שם הוגשו מיני מאפים מלוחים ומתוקים לתושבי האיזור כמו פרעצלים, קישים, עוגות שמרים, טארטים, קראק פאי ועוד, כשהקינוחים הם פיתוחים של שיר שלמדה קונדיטוריה בקורדון בלו בפריז. במשך כל התקופה שמעו האחיות מיני תחינות ובקשות מהלקוחות לגבי פיצות, והנה הבשילה העת וליד בבקה בייקרי נפתחת בבקה פיצה, פיצרייה קטנה ומוקפדת, אבל כזו ששומרת על האווירה השכונתית.

תפריט הפיצות פותח עם הרבה תשומת לב, החל מבצק הפיצה ועד חומרי גלם משובחים הנבחרו בקפידה. בין הפיצות בתפריט יש פיצה עם עלי תרד וקרעי גבינת עיזים; פיצה עם שלושה סוגי בצלים וריבת בצל; פיצה בלאנקה ארטישוק עם ארטישוק צלוי עם סומק, לאבנה, צנובר ונענע; או פיצה חריפה עם זיתי קלמטה, צ'ילי טרי וגבינת מנצ'גו מגורדת (59-79 שקלים).

תפריט הפיצה הורחב לעוד כמה אלטרנטיבות איטלקיות ומציע גם פוקצ'ה עלי גפן עם לאבנה וציזיקי (42 שקלים); סלט אליו אוליו מפסטה טריה, עגבניות שרי מיובשות, שום קונפי, בייבי ארטישוק צרוב, מוצרלה פרסקה, זיתי קלמטה ובלסמי מצומצם (45 שקלים); קורנדביף וארטישוק צרוב עם רוטב קיסר (48 שקלים); וכמה פסטות מענינות כמו פטוצ'יני פונגי או רדיאטורי ארביאטה (49-56 שקלם).

תוכלו לסיים באחד הקינוחים המשגעים של שיר כמו טארט לימון או פקאן (32-39 שקלים), קוקילידה ביתית (38 שקלים); עוגת גבינת שמנת אפויה עם רוטב פירות יער (34 שקלים); קראק פאי (42 שקלים) ועוד.

בבקה פיצה, משה סנה 21 תל אביב, 03-5030221, שעות הפעילות בימים א'-ה'- 11:30-22:00, ו'- 10:00-15:00

פיצרייה רגאצי, פתח תקווה

פיצה רגאצי. לואיס הנדל,
דווקא עכשיו פיצה חדשה בפתח תקווה/לואיס הנדל

הבעלים של הבר Jackie O בפתח תקווה לא סתם פתחו עוד פיצרייה חדשה, מדובר במסעדה של ממש, מושקעת ומעוצבת, שנמצאת ממש בסמוך לבר. בתפריט של המקום יש כ-12 סוגים של פיצה המבוססת על הסגנון הנאפוליטני הגס, שוליים רחבים ופריכים ובצק דק יחסית במרכז. הבצק עצמו מותפח 72 שעות, הגבינה היא קרעי מוצרלה אמיתית כמו באיטליה, ורוטב העגבניות מובסס על חומרי גלם המיובאים גם הם מארץ המגף. כל זה נכנס לטאבון מרשים בחום של 450 מעלות על פי כל כללי הטקס הנאפוליטני.

את השיפוצים של המקום הם התחילו עם פרוץ הקורונה ומסביבם כולם הביעו תמיהה איך זה יתכן שהם עובדים על מסעדה חדשה בתקופה כל כך לא יציבה, אבל הם המשיכו בשלהם והמקום נפתח בשבוע שעבר להרצה. הפיצות המוגשות במקום הן בגודל אישי בינוני בקוטר של 30 ס"מ, ויש בתפריט 12 סוגים החל ממרגריטה קלאסית, פיצה עם ארבעה סוגי בצלים, פיצה כנאפה שנשמעת מבטיחה, פיצה עם שמנת חמוצה ולימון ועוד (החל מ-48 שקלים).

רגאצי פיצרייה, השחם 32 פתח תקווה, 03-5369325, שעות הפעילות בימים א'-ה' 18:00-1:00, בימים ו' ושבת 19:00-1:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully