וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדות עם הנוף הכי יפה בארץ

יוליה פריליק ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

25.6.2020 / 9:42

הסגר מאחורינו ונקווה שאחד נוסף לא מתקרב. בינתיים מזג האוויר מושלם, כל המסעדות כבר פתוחות ואם יש לכם זמן באמצע השבוע או בסופ'ש, תיהנו מכל העולמות - אוכל משובח ונוף בלתי נשכח

מוזה בהר. שרון דרורי,
מוזה בהר/שרון דרורי

אומרים שלא פחות חשוב מהאוכל זו החברה שלצידה סועדים והלוקיישן. ליקטנו עבורכם מסעדות שבהן לא רק האוכל משובח אלא גם הנוף לא ישאיר אתכם אדישים. אז אם אתם בסופו של טיול שבת עם כל המשפחה או שיצאתם במיוחד לדייט רומנטי בשקיעה, כדאי לכם לקרוא את הכתבה.

מסעדת הדגים בעין גב. גל פלוטניקוב,
מסעדת הדגים בעין גב/גל פלוטניקוב

מסעדת הדגים בנמל עין גב

מול נוף הכנרת פועלת מסעדת הדגים בנמל עין גב, מסעדה ותיקה שהחלה את דרכה כצריף דייגים. לאחרונה מונה מנור זיתוני, בן קיבוץ עין גב, לשף החדש של המסעדה והוא מביא איתו מנות חדשות ומרעננות על בסיס חומרי גלם טריים מחקלאי האזור וכמובן מדייגים מקומיים. בתפריט העדכני אפשר למצוא מנות כמו חציל קלוי, כרובית פריכה עם רוטב שמנת טחינה, מושט שלם מטוגן עם צ'יפס, נתחי פילה מושט ברוטב עגבניות פיקנטי, שווארמה מושט על טחינה עם גרגירי חומוס, לברק שלם מטוגן או אפוי, שניצל דג בציפוי פירורי לחם ועוד. המסעדה ממוקמת לחופה המזרחי של הכנרת, על קו המים, כך שהסועדים יכולים לצפות בדייגים וגם בשקיעות.

מסעדת הדגים עין גב - נמל עין גב, 053-9444101

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לאכול עם ירוק בעיניים: מסעדות מומלצות בקיבוצים

בשיתוף zap rest
לה פמפה. אנטולי מיכאלו,
לה פמפה/אנטולי מיכאלו

לה פמפה

מסעדת לה פמפה היא מסעדת בשרים ביתית במצפה הילה בגליל המערבי. היא ממוקמת במרפסת המשקיפה לנוף הרים ירוק וצפוף. המסעדה הוקמה במטרה להעניק למבקרים אווירה גלילית אותנטית, של טבע לצד מנות בשר שנצלה לאיטו במעשנה. הארוחות הן במסלול מובנה וכוללות, בין היתר, מנות כמו מרק בוקרים מעושן, אמפנדס עם בשר מעושן, צ'וריסוס, מבחר בשרים מהמעשנה ועוד.

לה פמפה - מצפה הילה, 052-2951177

פיצ'ונקה. כפיר חי כהנא,
פיצ'ונקה/כפיר חי כהנא

פיצ'ונקה

פיצ'ונקה היא מסעדה כפרית כשרה הממוקמת בהרי יהודה, על צלע הר שמשקיף לעבר נוף הררי ועשיר בצמחיית יער ונחלים. מול הנוף הדרמטי, בייחוד זה המקיף את המרפסת החיצונית, אפשר לאכול ארוחות בוקר מגוונות, פוקצ'ה ביתית אפויה בטאבון, סלטים טריים, המבורגר, מיני סטייקים, פטה כבד עוף, סינייה, קבב כבש, כריכי בשר מסוגים שונים מוגשים בג'בטה ועוד.

פיצ'ונקה - נס הרים, 053-9385969

>> בא לכם לאכול משהו אחר בסביבה? היכנסו עכשיו לרשימת המסעדות המומלצות בצפון

ברבהר

מסעדת ברבהר שוכנת במרפסת נוף הצופה לשמורת נחל שורק והישיבה היא מגובה 700 מטר. מול הנוף הזה בהרי ירושלים מגישים ארוחות משעות הבוקר ועד הערב בדגש על איכות המוצרים וטריות, לצד פיצות, פסטות, סלטים, מרקים ועוד. המנות מבוססת על המטבח הצמחוני והטבעוני ומשלב מוצרים טריים עם מודעות לסביבה.

ברבהר - פארק עצמאות ארצות הברית, בין מושב נס הרים לבר גיורא, בחניון של נחל קטלב, 053-9438237

מוזה בהר. שרון דרורי,
מוזה בהר/שרון דרורי

מוזה בהר

מסעדת מוזה בהר היא מסעדת ביסטרו שף צרפתית כשרה הממוקמת במושב שורש, בלב הטבע, עם נוף להרי יהודה מכיוון מזרח והים מכיוון מערב. שף המסעדה, קובי קטני, מציע תפריט המורכב ממנות קלאסיות בהן הוא מכניס נגיעות חדשות ומרעננות. בתפריט מככבות מנות קלאסיות כמו סביצ'ה, קרפצ'ו, מניפת חזה ברווז, סלט אנדיב, שווארמה שוק טלה, פילה מיניון, תבשיל בקר, סטייק אנטרקוט ועוד.

מוזה בהר - מושב שורש, 053-7104408

>> עולים לירושלים? כדאי שתשמרו מקום באחת המסעדות בעיר

חצר גולדמן. באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט,
פאייה פירות ים בחצר גולדמן/באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט

חצר גולדמן

מסעדת חצר גולדמן ממוקמת על קו המים של טיילת יפו, על הגבול בין יפו לבין תל אביב. במסעדה, שבעליה מגדירים אותה "ערבוב של מסעדת גורמה לבין מסעדת פועלים" מציעים לא רק נוף יפה לים אלא תפריט המורכב ממנות מהמטבח הישראלי, הערבי והיווני. בין המנות: שקשוקה עגבניות, שקשוקה ירוקה עם גבינת שברה, ספיחה של של בוק, ג'מבו שרימפס, סרדינים מחותנים, פרוסות סינטה, תמנון צרוב, מחבת דייגים, אוסובוקו טלה, תבשיל זנב שור, דגים שלמים ועוד.

חצר גולדמן - נחום גולדמן 6, יפו, 053-9381258

הקומה ה-11. אסף פינצ'וק,
הקומה ה-11/אסף פינצ'וק

מסעדת הקומה ה-11

במגדלי עזריאלי, מול הנוף הכי אורבני שיש, פועלת מסעדת הקומה ה-11 - מסעדת שף כשרה הממוקמת במלון קראון פלזה ומציעה הצצה מלמעלה על החיים הסואנים בעיר. מגישים בה מנות אקלקטיות עם נגיעות איטלקיות וים תיכוניות כמו ניוקי אלה רומנה, סלמון בליני, מוסר ים צלוי בשמן זית, סלט ניסואז, נתח קצבים, פילה בקר ביין, קדרת צלעות טלה וכדומה. הנוף מלמעלה פרייסלס.

הקומה ה-11 - דרך מנחם בגין 132, קניון עזריאלי, תל אביב, 053-9379517

קלמטה. דניאל לילה,
הנוף של קלמטה/דניאל לילה

קלמטה

אחת המסעדות עם הנוף הכי יפה בארץ נמצאת ביפו העתיקה. קלמטה פועלת במבנה אבן בן יותר מ-500 שנה בכיכר קדומים ויש בה חלונות המשקיפים לנמל יפו ולקו החוף של תל אביב יפו. האוכל בקלמטה מבוסס על השפעות יווניות עם נגיעות ים תיכוניות. יש מנות קלאסיות כמו איקרה, צזיקי, ממרח פלפלים וגבינת פטה, עלי גפן ממולאים, מוסקה, גירוס, סופלקי, סלט יווני, קציצות דגים, קלמרי מטוגן, תמנון צרוב, מחבת פירות ים ועוד. האווירה נעימה ומשוחררת, הבריזה נושבת מהים וברקע יש מוזיקה יוונית.

קלמטה - כיכר קדומים 10, יפו העתיקה, 053-9426824

מאנטה ריי. באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט,
מאנטה ריי/באדיבות המסעדה, באישור זאפ רסט

מאנטה ריי

מסעדת מאנטה ריי היא מסעדת דגים ופירות ים ותיקה ויציבה שפועלת בסמוך לחוף עלמה, על קו החוף של תל אביב. לפני או אחרי אפשר ממש להרגיש את החול מבין הבהונות. התפריט במאנטה ריי מתבסס רובו על מה שמעניק הים ואפשר לאכול פה כמעט בכל שעה ביום - מארוחות בוקר ועד ארוחות ערב. זה המקום לשלוק אויסטרים, לאכול דגים טריים שלמים, לנסות סיר ברזל עתיר פירות ים עונתיים, ללגום מרק בויאבס וגם ליהנות מפלטת המאזטים המפורסמת של המסעדה.

מאנטה ריי - יחזקאל קויפמן 7, תל אביב, 053-4247717

יוליה פריליק ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully