וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה שיטה יוצאת דופן לקילוף בצל - ללא דמעות אבל עם כאב

2.7.2020 / 0:12

הדרך היעילה ביותר לקילוף בצל בלי לדמוע למוות היא גם הדרך הכואבת ביותר שיכולנו לחשוב עליה - אבל לפעמים עדיף לכאוב מלבכות, אלא אם כן הבכי הוא מכאבים

ככה תחתכו בצל כמו המקצוענים/צילום: יוסי ציפקיס בימוי: גיא גורן

בסרטון - ככה תחתכו בצל כמו מקצוענים

בצל הוא מרכיב חשוב ועיקרי ברבים מהמתכונים האהובים עלינו - אולם קילופו עלול להטריף טבחים חובבים. הקילוף תמיד משאיר אחריו חלקי קליפה שקשה להסירם או שבסופו של דבר אנו מורידים שכבות של בצל על הדרך ואיתן גם ים של דמעות. גבר בשם ג'יימס שיתף את השיטה הפשוטה והיעילה שלו לקילוף בצל, שגם תאפשר לכם על הדרך להוציא את העצבים שלכם על הצורך לקלף בצל מלכתחילה.

משתמש האינסטגרם James_Rembo העלה לרשת סרטון עם הכיתוב: "נראה שאנשים אוהבים את הדרך שבה אני מקלף בצל". בסרטון הוא מציג בצל חצוי המונח על קרש חיתוך. כעבור שניות הוא מטיח בו אגרוף שחוצה את הבצל ומאפשר לקליפה שלו לרדת בלי שום בעיה. הסרטון שותף גם בטיקטוק עם הכיתוב: "זה שינה את חיי!" וצבר שם למעלה מ-185 אלף צפיות.

חלק ממש אהבו את הטריק. "אני אוהב את הדרך שלך", כתב אחד ואחר הוסיף: "מבריק ובלתי צפוי". אדם שלישי כתב: "אני אנסה את זה, תודה. אני מניח שזה עובד כמו עם שום". אחרים פחות התלהבו: "זה נראה כואב וגם ככה יש לבצע חיתוך לפני. נראה מיותר".

ברשת קיימות מגוון שיטות יעילות לעצירת הדמעות, כולל שיטה שמציעה לשים כפית בפה ועד לבישת משקפי מגן. הקפאת בצל הוכיחה את עצמה גם כדרך טובה למניעת נזילה, אך היא דורשת המון טרחה. שיטה נוספת מציעה לחתוך בצל מתחת לקולט אדים ואחרת מציעה לשים את הבצל במים בזמן שאתם חותכים אותו. ספרו לנו בתגובות אם אתם מתכוונים לתת אגרופים לבצלים שלכם - או שזה נראה טוב רק בסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully