וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ גאוני: כיצד לנקות בקלות את הגידים מחזה העוף שלכם

10.6.2020 / 0:15

אתם נגעלים מפעולת הוצאת הגידים מחזה העוף אבל ממש לא בא לכם לבשל אותו יחד איתם? בשלנית חכמה אחת פרסמה טריק די פשוט שיעזור לכם להפטר מהגידים בכמה שניות בעזרת משהו שיש לכל אחד מאיתנו במטבח

raising_krazies

בסרטון - ככה היא עושה את זה

להכין חזה עוף לקראת טיגון, אפייה או בישול יכול להיות חוייה די מגעילה לפעמים, במיוחד לאור הטקסטורה והגידים הלבנים אותם יש להוציא מהבשר- אותם חלקים שדומים במראה לשומן שאפשר למצוא על כל חתיכת בשר, או שנמצאים מתחת לחזה העוף.

זה נכון שאתם לא חייבים להוריד את אותה החתיכה לפני הבישול, אבל אין ספק שהעוף טעים יותר, נקי יותר ולעיס יותר בלעדיהם. הבעיה היא שממש לא פשוט להוריד את כל חלקי הגידים, כך שמזל שאמא מתוחכמת אחת מצאה את הדרך לעשות את כל העבודה באמצעות טריק פשוט מאוד.

המשתמשת raising_krazies שמשתמשת בשם הזה גם בטיקטוק וגם באינסטגרם, חשפה את הטיפ שלה תחת הרותרת: הטריק הכי טוב לבישול אי פעם! והחברים שלה הסכימו וקראו לטריק הזה "משנה חיים", לא פחות.

כל התהליך הוא די פשוט, וכל מה שאתם צריכים זה רק מזלג. בסרטון היא מכניסה את הגיד בין שיני המזלג ומשתמש במגבת נייר כדי לתפוס את הגיד. היא דוחפת את חזה העוף למטה, וכל הגידים יוצאים בחתיכה אחת. "זה משהו שלמדתי לאחרונה, וזה די מגניב, אז חשבתי לשתף. אתם רואים את החתיכה המגעילה הזאת? אני לא יודעת אם אני האחרונה שיודעת את זה, אבל למדתי שבאמצעות מזלג ומגבת נייר אפשר להוציא את הכל".

מסתבר שרבים לא הכירו את הטריק הזה, מאחר והוא קיבל מעל 660 אלף לייקים, ונצפה יותר מ-4 מיליון פעמים. עשרות אלפי אנשים שיבחו אותה על השיטה כשאחד אמר: "לא ידעתי את זה, מדהים. תודה", שני הוסיף: "איך לא ידעתי את זה?".

ככה היא עושה את זה

  • עוד באותו נושא:
  • עוף
  • גידים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully