וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט ההנצחה הגיע לסיומו: רשת קפה נמרוד נסגרת

25.6.2020 / 13:50

רשת קפה נמרוד, אשר הוקמה על ידי אוהד שגב, לזכרו של אחיו נמרוד שנהרג במלחמת לבנון השנייה, מודיעה על סגירה בעקבות משבר הקורונה שחיסל את הסיכוי האחרון שלה לשרוד

מנת דג בקפה נמרוד. באדיבות קפה נמרוד,
תפריט של אוכל שנמרוד אהב/באדיבות קפה נמרוד

רשת קפה נמרוד הודיעה אתמול על סגירתה, זאת בעקבות חובות שנקלעה אליהם בתחילת השנה ובעקבות משבר הקורונה שמנע את הסיכוי האחרון להתאוששות של הרשת. הרשת, שמונה 8 סניפים ברחבי הארץ בשיטת הזכיינות, פעלה במהלך השנה בנסיונות לגייס כספים מהציבור וממשקיעים במטרה להוציא את המסעדות מהמשבר, הודיעה השבוע סופית כי לאחר משבר הקורונה, הסיכוי לאושש את הפעילות אפסי וכי הרשת נאלצת להיסגר. חלק מהסניפים הפועלים כאמור בשיטת הזכיינות ימשיכו לפעול במנותק מהרשת.

קפה נמרוד הוקם בשנת 2010 על ידי אהוד שגב, שאחיו נמרוד נהרג במלחת לבנון השנייה כאשר הטנק בו נסע עלה על מטען. נמרוד השאיר אחריו אישה וילד, וזכרון של מי שאוהב את החיים, אוכל טוב ומסעדות. אהוד, אמן חושים שחזר לארץ בעקבות הטרגדיה לאחר שנים ארוכות בחו"ל, החליט להנציח את זכר אחיו בהקמת מסעדה בתל אביב, עיר שנמרוד מאוד אהב לדבריו, שתגיש מאכלים שנמרוד אהב שמקורם והשראתם נטועים בראש פינה, העיר בה נולדו וגדלו. קפה נמרוד הצליח והפך לרשת עם סניפי זכיינות בחיפה, ראשון לציון, באר שבע, חולון וערים נוספות. לפני שנתיים וחצי אף נפתח סניף של קפה נמרוד באגמון מרקט בעמק החולה, 20 ק"מ בלבד מראש פינה.

מצפה נמרוד שגב ראש פינה. אריאלה אפללו,
המצפה שהוקם לזכרו של נמרוד שגב/אריאלה אפללו

רשת קפה נמרוד שייכת לאהוד שגב ולשותפו וחבר ילדותו דוד אייל. כאמור, בשנה האחרונה נקלעה הרשת לחובות כספיים ונערך מבצע גיוס המונים ברשתות החברתיות ובפלטפורמות שונות בנסיון למכור לציבור דיבדנדים. במהלך החודשים האחרונים, כאשר הקשיים התגברו, פנתה הרשת וחיפשה משקיעים חדשים.

משבר הקורונה הגיע בזמן הכי פגיע של קפה נמרוד, החובות נערמו, הסועדים נעדרו, ומשקיעים חדשים לא נמצאו. הצער על הדבר הוא כפול, גם על רשת מזון בישראל שקרסה, ואיתה 150 עובדים שחלקם צפויים לאבד את מקום עבודתם, וגם על פרויקט הנצחה מיוחד שהגיע לסיומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully