וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 כוכבים של אוכל: ארוחות בוקר ובראנצ'ים בבתי מלון

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

6.7.2020 / 9:11

מנות שמוגשות ישר לשולחן, מזנוני בופה ערוכים בהתאם לכללים וחללים מעוצבים לארוחה עם אופי. בתי המלון בישראל חוזרים לפעילות ואיתם ארוחות הבוקר העשירות והמוקפדות - שמרו על ההנחיות ובואו לאכול בסטייל

ארוחת בוקר ברמדה אוליביה נצרת. אפיק גבאי,
בהתאם להנחיות. ארוחת בוקר במלון רמדה אוליביה נצרת/אפיק גבאי

לאט לאט ובזהירות חוזרים גם בתי המלון לפעילות וחלקם מציעים גם לאורחים מבחוץ ארוחת בוקר או בראנץ' שווה. במרחקים מדודים עם אמצעי חיטוי וריחוק חברתי אפשר ליהנות מארוחה מפנקת באחד מבתי המלון בארץ מבלי לישון שם. מצעד ארוחות בוקר שוות בבתי מלון ברחבי הארץ.

ארוחת בוקר בג'ורג' וג'ון. שרית גופן,
ארוחת בוקר של ג'ורג' וג'ון/שרית גופן

ג'ורג' וג'ון, דה דריסקו, תל אביב

במסעדת השף של מלון דה דריסקו המחודש במושבה הגרמנית-אמריקאית בין יפו לבין תל אביב אפשר לאכול ארוחת בוקר שווה ומפנקת בחלל עתיר קשתות ואופי היסטורי. בארוחת הבוקר אפשר ליהנות ממבחר מזטים, סלטים, שתייה קלה וחמה ולחם הבית למרכז שולחן ולבחור בעיקרית ממגוון של חביתה בתוספת ירוקים, בצל, מוצרלה או פטה; מקושקשת קלאסית; שקשוקה דריסקו קלאסית; שקשוקה ירוקה עם גבינת עיזים; בנדיקט סלמון על בריוש; בנדיקט אנטריקוט על בריוש; פרנץ' טוסט, ריבת פירות יער או תותים או מוזלי עם פירות טריים ויוגורט.

מחיר: 145 שקלים לסועד.

ג'ורג' וג'ון - אוארבך 6, מלון דה דריסקו, תל אביב-יפו, 053-9381936

sheen-shitof

עוד בוואלה! אוכל

לאכול עם ירוק בעיניים: מסעדות מומלצות בקיבוצים

בשיתוף zap rest
מלון דן ת"א. יורם אשהיים,
מלון דן ת"א/יורם אשהיים

מלון דן תל אביב

ארוחת הבוקר במלון דן תל אביב היוקרתי מוגשת על ידי מלצרים בבופה חלבי עשיר עם נוף לים. בבופה יש מגוון גבינות בוטיק, דגים מלוחים, שלל ירקות ופירות בצורות הגשה שונות, מאפים מלוחים, מאפים מתוקים, קישים, פנקייקים ובלינצ'סים שמכינים במקום. בנוסף מוגשות מנות חמות ותבשילים שקשוקה, פינת מתוקים וקינוחים עם עוגות ועוגיות הנאפות במקום (כולל עוגות ללא גלוטן \ ללא סוכר \ ללא לקטוז), עמדת מיני קורנפלקס, גרנולה ופירות יבשים. בנוסף, בשולחנות מוצב תפריט עם סוגי ביצים לפי בקשה (כולל אגס בנדיקט מיוחד) המוגשות לשולחן וכמובן הגשה של כל סוגי השתייה.

מחיר: 120 שקלים למבוגר, 90 שקלים לילד בימים ראשון-שישי; 180 שקלים למבוגר, 112 שקלים לילד בשבת

מלון דן - הירקון 99, תל אביב, 03-5202424

>> 10 מסעדות שעיצבו את התרבות הקולינרית של תל אביב

נורדיניו. אנטולי מיכאלו,
נורדיניו/אנטולי מיכאלו

נורדיניו ליד מלון נורדוי, תל אביב

בית הקפה נורדיניו פועל בקומפלקס של מלון נורדוי המהודר. נורדיניו הוא בית קפה-מעדנייה הממוקם בשטח שבין קפה נורדוי למלון נורדוי והכניסה אליו מרחוב נחלת בנימין. הוויטרינה המקוררת עמוסה בעוגות, כריכים ושאר מטעמים מעוררי תיאבון מושכת אליה עוברי אורח.

בבית הקפה אפשר ללגום קפה איכותי בשיטות הכנה מגוונות כמו אספרסו בלחץ, חליטות קפה, קפה נייטרו, קפה קר עם מראה של בירת גינס שמופק כמוה מחביות, בלנדר קפה מאובק בהררי קקאו ועוד. הלקוחות יכולים לבחור בין שלושה בלנדים שונים של קפה שנרקחו ונבחרו עבור המקום על ידי חברת בינס. יש גם ארבעה סוגי תה קר ומשקאות נוספים.

מבחינת אוכל מציעים במקום שלל כריכים, עוגות, סלטים ושאר מאכלים שאפשר לאכול על הדלפק במקום, באחד השולחנות בחוץ או לקחת לדרך. את התפריט של נורדינוי יצר השף עינב אזגורי ובין המנות: כריכי בוקר (כריך מיני קראסון אנשובי, מוצרלה, חלפיניו כבוש, פלפל קלוי ורוקט; כריך לחמניית דוחן - פסטו טבעוני, מלפפון, ברוקולי, אפונה ועשבי תבלין; כריך ביס חמאת בוטנים וטאלאג'יו - ריבת פטל, פרי העונה ואגוזי מלך, קסטן סלט ביצים ועוד); כריכי צהריים (כריך פרעצל חמוצים - פסטו טבעוני, חציל, ירקות מוחמצים ובצל ירוק; בגט מורטדלה - עגבנייה, בצל מוחמץ, רוקט, מוצרלה, חרדל וקורנישון ועוד), סלטים (סלט עדשים שחורות ובטטה - סלרי, פטרוזיליה, בצל סגול, ארוגולה, סלט ניסואז, סלט קיסר ועוד) ומתוקים משתנים (מדלן, עוגיות שחור לבן, ריינבו קוקיז, עוגת גבינה המפורסמת של קפה נורדוי, עוגיות מרשמלו ועוד).

נורדינוי - נחלת בנימין 27, תל אביב, 053-9386235

>> מטיילים במרכז? לכל המסעדות באזור תל אביב

ארוחת בוקר באברטו. אפיק גבאי,
ארוחות הבוקר החדשות של אברטו/אפיק גבאי

אברטו, מלון ליר סנס, גדרה

מסעדת הביסטרו אברטו במתחם מלון ליר סנס בגדרה חזרה לפעילות. במסגרת החזרה יורחבו שעות פעילותה ומעתה יוגשו בה גם ארוחות בוקר עשירות וחדשות גם לאורחים שאינם לנים במלון ולאורך כל השבוע.

במקום הבראנץ' המפורסם של המקום, שהוגש בסופי שבוע, יוגשו עכשיו המנות ישירות לכל שולחן. ארוחת הבוקר כוללת שלל פתיחים, לחמים, מטבלים, סלטים למרכז השולחן, שתייה ומנה עיקרית לבחירה. בין המנות המוגשות: סלט סלקים; סלט טאבולה עם שקדים פרוסים וחמוציות; סלט עגבניות שרי עם בזיליקום ובלסמי; סלט עדשים שחורות ובטטה; סלט פסטו; קרם חצילים; צזיקי; טחינה; סלט כרובית וטחינה; סלט שוק ועוד. למנה עיקרית אפשר לבחור ביצים בשיטות הכנה שונות; בנדיקט - ביצים עלומות, פרנץ' טוסט, פונדו תרד פרמזן ורוטב הולנדז; שקשוקה ים תיכונית או טבעונית; לביבות כרישה על יוגורט; קרוק מדאם עם גבינת צ'דר, דוקסל פטריות, ביצת עין ורוטב הולנד.

מחיר: ארוחת הבוקר עם ביצים לבחירה 89 שקלים לסועד; ארוחת הבוקר עם ביצים "אברטו סטייל" 105 שקלים לסועד; יש מנות ילדים ב-45 שקלים לילד.

אברטו - שכביץ 5, גדרה, 053-9374768

>> לכל המסעדות באזור גדרה

מלון נוף גינוסר. סטודיו A,
מלון נוף גינוסר/סטודיו A

מלון נוף גינוסר

במלון נוף גינוסר, המלון הקיבוצי הראשון, ערכו שיפוץ גדול ושדרגו את כל עמדות ההגשה והבופה בחדר האוכל הצופה לעבר מרחבי המלון ולעבר הכנרת המלאה השנה. במלון מגישים את ארוחת הבוקר לשולחנות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות עם תפריט שכולל לחמים ומאפים טריים הנאפים במקום, דגים כבושים ומעושנים, פשטידות, אנטי-פסטי, מזנון גבינות, עמדת בריאות, מגוון של מעדני בוקר, עמדה ללא גלוטן, מבחר בורקסים, סוגי קורנפלקס שונים, עמדת הכנת ביצים, מזנון סלטים טריים וירקות להרכבה עצמית, סלטים משתנים, זיתים, רטבים, עמדות שתייה קלה וחמה ובה מיצים, קפה בהכנה עצמית / מכונות קפה עם פולים הנטחנים במקום, קפה פילטר הולנדי, סוגי תה, שוקו ועוד.

מחיר: 95 שקלים לסועד.

מלון חוף גינוסר, 04-6700300

מטיילים בכנרת ומחפשים מסעדה? כל ההמלצות
אוכלים על הדרך: מסע קולינרי על כביש 6

ארוחת בוקר ברמדה אוליביה נצרת. אפיק גבאי,
רמדה אוליביה נצרת/אפיק גבאי

רמדה אוליבייה, נצרת

במלון רמדה אוליבייה נצרת מחדשים פעילות ממש בימים אלו ומשיקים קונספט חדש - חוויה קולינרית אותנטית עילית ומוקפדת. המלון מעוצב בסגנון אוריינטלי-מודרני, הממוקם בקו הרכס של נצרת וצופה לעיר העתיקה, והוא מציע שילוב של מזרח ומערב גם בזירה הקולינרית. במלון רמדה אוליבייה פועלות מגוון מסעדות כמו מסעדת לוקנדה, מסעדת זעפרן, מתחם האירוע זינא, בר רופטופ וכמובן בופה ארוחת בוקר עשיר לפי הכללים הנדרשים ובהגשת צוות המלצרים של המסעדה. אם אתם מעדיפים לשבת ולהזמין ישר לשולחן, אפשר בהחלט.

את ארוחות הבוקר של המלון הרכיב השף רמי אבו סאלם האחראי על הקולינריה במלון ועל ארוחת הבוקר. במזנונים מגישים מיני ביצים, אומלטים, מאפי בוקר, גרנולה מסוגים שונים חומוס עבודת יד, פלאפל שנעשה במקום, גבינות ערביות, לאבנה, חלוות מקומיות מנצרת, סלטים ערביים ועוד הרבה אטרקציות. גולת הכותרת בארוחה - כנאפה מלוח עם עשבי תיבול. בנוסף מגישים מגוון משקאות ומיצים לצד קפה ערבי משובח. מסעדת זעפרן בה מוגשת ארוחת הבוקר כמו המלון ומסעדותיו אינם כשרים כך שתוכלו לפגוש בהן מאכלי פירות ים, גבינות לצד בשר וכדומה.
את החוויה הקולינרית האותנטית אפשר לחזק בסיורים קולינריים, סדנאות בישול, אירועי טעימות, סופ"שים קולינריים ועוד פעילויות סביב אוכל אותנטי.

מחיר: 75 שקלים לסועד; כרגע רק בימי שישי-שבת (בהמשך ייפתח בהדרגה גם לאמצע השבוע).

מלון רמדה אוליבייה - דרך הציונות 29, נצרת, 04-8878888

מסיירים באזור? לכל המסעדות של נצרת
למה רק לאכול? מסעדות עם נוף מיוחד

ארוחת בוקר בממילא. אפיק גבאי,
ארוחת בוקר בממילא/אפיק גבאי

מלון ממילא, ירושלים

במלון ממילא הירושלמי מציעים לא רק שתי מסעדות שף איכותיות אלא גם מענה קולינרי לבוקר, גם למי שלא לן במלון. בחדר האוכל המרווח והמעוצב במלון ממילא היוקרתי הרכיב השף אושרי זעפרני תפריט בופה עשיר ומותאם להנחיות הכולל חמש מנות חמות (משתנות מידי יום אך בעלות קונספט זהה בהן שקשוקה, ביצים בסגנון פלורנטין, קרואסון ממולא, סופלה גבינות ופאי ירקות), עמדת אומלטים הנעשים במקום, צלחות בריאות וירקות, שישה סלטים משתנים, דגים כבושים ומעושנים שמכינים במקום, מרקים קרים בסגנון גספצ'ו, אזור גבינות בהן הגבינות הקשות של עין כמונים, עמדות דגנים, לחמים ומאפים, קינוחים ועוד. אפשר לאכול בחלל הפנימי המואר והמרווח או בחצר מעוצבת עם מפל, ריהוט גן ומוזיקת רקע.

מחיר: 140 שקלים לסועד.

מלון ממילא - המלך שלמה 11, ירושלים, 053-6130223

לא רק מלונות - כל המסעדות של ירושלים

מלון דן אילת. אורי אקרמן,
מלון דן אילת/אורי אקרמן

מלון דן אילת

למלון דן אילת היוקרתי אפשר להגיע רק לארוחת בוקר, ללא לינה, בכל ימות השבוע. במלון מגישים ארוחת בוקר עשירה ומגוונת הכוללת מגוון סלטים בהם גם סלטים בהרכבה אישית, עמדת פירות העונה, מבחר דגים מעושנים, עמדת אנטי פסטי, מבחר גבינות טריות וגבינות בוטיק מיוחדות, ריבות, מגוון רחב של סוגי קורנפלקס, מעדנים, חביתות בהכנה אישית, מבחר בורקסים ופנקייקים ועוד. בנוסף פועלת במקום פינה עם מגוון חליטות תה מפנקות, עמדת פיצות המציעה פיצות אישיות עם מגוון תוספות ומגוון מנות מותאמות לילדים כמו מאפינס, וופל בלגי, בלינצ'ס וגלידות.
מחיר: 120 שקלים לסועד.

דן אילת, טיילת צפונית, 08-6362220

יורדים לאילת? רשימת המסעדות המלאה

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully