וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס הזמנות

אנחנו יודעים שהמצב במסעדות לא קל בלשון המעטה, אבל הקריאה של תומר אגאי, השף של סנטה קתרינה, אחת המסעדות הפופולריות בת"א, הצליחה להפתיע גם אותנו, וקצת לשבור את לבנו

סנטה קתרינה/צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

בוידאו: סנטה קתרינה בשבוע הפתיחה שלה

אחת המסעדות האהובות ביותר בתל אביב היא מסעדת סנטה קתרינה. תמיד מלא שם, תמיד כיף שם, תמיד טעים שם, מדובר בקונצנזוס. לא בכדי את ערב פתיחת המסעדות מחדש בחרנו להעביר בה, מדובר באחת המסעדות שמסמלת מבחינתנו יותר מכל את סצנת הקולינריה בתל אביב.

למרות שאנחנו יודעים שהמצב של המסעדות בתקופה האחרונה קשה מאוד, שסועדים מפחדים וממעטים להגיע, הפוסט שהעלה השף תומר אגאי, הצליח להפתיע אותנו, וקצת לשבור את לבנו.

מסעדת "סנטה קתרינה" בתל אביב, יום חזרת המסעדות לאחר הסרת הגבלות הקורונה. ראובן קסטרו
מסעדת סנטה קתרינה בערב פתיחת המסעדות/ראובן קסטרו

"היום בסנטה יש 0 הזמנות" הוא פותח וכותב בכנות מפתיעה, מבלי לנסות לייפות את המציאות, וממשיך. "ב-25 שנה האחרונות אני קם בבוקר וכל הזמן שלי מוקדש לייצר חוויה שתמלא את הכיסאות האלה, באנשים שמחים שבאים לקנות רגע,זוגות שבאים לשכוח את היום הקשה ולהזכר למה בחרו אחד בשני, משפחות שמגיעות מתוך סיר הלחץ היום יומי ומרגישות שוב ביחד, חברים שנפגשים ומעבירים זמן ששווה מליונים , וסתם ארוחות מקריות שמשמחות אנשים".

"בשבילי זה יותר מכסף, אני מחוייב לשמחה של האנשים האלה ובתמורה היא ממלאת אותי בעוד רצון לארח. כל כוס של יין שנפגשת עם עוד כוס עושה לי באוזן צליל שאני חי ממנו, חיוכים של אנשים שטועמים אוכל שלי מחזיקים אותי שפוי ומאפשרים לי להיות אדם מלא. אני אומר בכנות, היום אני פשוט צריך אתכם, בואו. תודה מראש, תומר"

עוד בוואלה!

ערב הפתיחה מחדש של סטה קתרינה

לכתבה המלאה

הקריאה הנרגשת והדי עצובה של אגאי לקהל הסועדים פשוט לצאת מהבית ולהגיע מצטרפת לזאת של המסעדנית רותי ברודו בשבוע שעבר, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של מסעדת הבראסרי ריקה, וכתבה "צאו לאכול במסעדות אחרת לא נהיה".

שתי הקריאות הללו, ועוד רבות נוספות שנשמעות בימים האחרונים, ממחישות כמה נפגע ענף המסעדנות בישראל, וכמה הוא רחוק מלהתאושש מהמשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully