וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חותרים לאפס מגע: הסניף האוטומטי החדש של גו נודלס

גו נודלס מתאימה את עצמה למצב ופותחת סניף אוטומטי עם מסוף הזמנות ממוחשב ולוקרים עם קוד לאיסוף האוכל, האם זה באמת מה שהיינו צריכים עכשיו?

הסניף האוטומטי של גו נודלס/צילום: רעות סהר

עולם המסעדנות עבר טרנספורמציה זריזה בשבועות הראשונים של הקורונה, ומאז אנחנו קצת מסתגלים לעולם חדש שבו יש משלוחים ואפילו לא צריך לפגוש את השליח, טייק אאוט זה בסיסי גם במסעדות יקרות, תשלום אפשר להעביר בכל מיני דרכים ללא מגע, ובכלל נקודות ההשקה בינינו לבין המסעדות הולכות ומתמעטות. בגו נודלס לקחו את הקונספט של "ללא מגע" צעד אחד קדימה ופתחו השבוע את הסניף האוטומטי הראשון שלהם, מטבח עם מסוף הזמנות ואיסוף ממוחשבים. מצד אחד זה נהדר, אנחנו רוצים בתקופה כזאת כמה שפחות אנשים שמתעסקים לנו באוכל, מצד שני, ממי מבקשים עוד רוטב? או קשית? עם מי מדברים כשנתקלים בבעיה בהזמנה?

הסניף החדש של גו נודלס באבן גבירול בתל אביב הוא כוך מעוצב עם שני מסופים להזמנות, וקיר של לוקרים קטנים שמתפקדים מצד אחד כלוקרים, ומצד שני הם שקופים, רואים דרכם את המטבח, ובזכותם קל יותר להבין שלא מדובר בסניף דואר חדשני או משהו כזה. הגענו לשם ביום השני לפעילות של המקום והיו לא מעט תקלות וחבלי לידה. רוב הזמן הקידמה היא דבר נפלא, אבל כשנדמה שהיא מערימה קשיים מיותרים, כל העסק מתחיל להיות מפוקפק. בגו נודלס עשו בסך הכל עבודת השקה טובה, אבל כשמדובר באוטומציה, תקלות הן חלק מהעניין לפחות בהרצה. בסניף החדש ניתן לעשות הזמנת במסוף המוצב במקום, אבל גם דרך האפליקציה המושקעת של גו נודלס, וכמו הצרה האיומה של פנצ'ר כפול באוטו, שתי האלטרנטיבות לא עבדו כשהגענו. לבסוף הצלחנו להעביר הזמנה בדרך המסורתית (רשמו את ההזמנה שלנו על דף נייר) ונותר לנו להמתין לאוכל.

גו נודלס. דניאל לילה,
הנודלס תוצרת בית של גו נודלס/דניאל לילה

לא כל המנות בתפריט של גו נודלס היו זמינות, אפילו רוב המנות לא היו זמינות, לא היו מנות ראשונות קטנות בכלל ולא היו מנות קרות בכלל, אבל נאמר לנו שזה זמני ובסופו של דבר הכל יהיה זמין. לסניף החדש אין מקומות ישיבה גם ברחוב, זהו עידן הקורונה והרחבה הקטנה שמול המסעדה היא בעצם חנייה לקטנועים של שליחי וולט, אז התיישבנו על ספסל ברחוב (אלוהים שישמור עלינו) וחיכינו להודעה שהאוכל מוכן, וזו הגיעה ממש בזריזות. אל הטלפון הנייד שלנו הגיע מספר לוקר וקוד באמצעותו פתחנו את הדלת השקופה של התא ולקחנו את שקיות המזון שהוכנו עבורנו. הכל ארוז יפה ומושקע והשתייה מצורפת בנפרד.

עוד בוואלה! אוכל

זה הזמן לבקר ביקבים ברחבי הארץ

לכתבה המלאה
גו נודלס. דניאל לילה,
אסיאתי זול ונגיש/דניאל לילה

הזמנו שתי מנות וחמוצים, להזכירכם לא היו מנות ראשונות זמינות. החמוצים לא היו חמוצים מספיק ושחו ביותר מדי מים חסרי טעם. הזמנו גם מנת אטריות נחמדה עם בקר, PA TONG GANG, אטריות בשרניות מעט ועשויות טוב אבל ברוטב לא מאוזן עם יותר מדי חלב קוקוס ומתיקות קצת מוגזמת, אבל עם ירקות שהיו עשויים טוב כמו גזר ובטטה, כרוב ושעועית ירוקה ועוד (59 שקלים), לגמרי מנה שעוברת משלוח. הזמנו גם צ'יקן קאטסו, נתחי פרגית בציפוי פריך על שעועית ירוקה וברוקולי מאודים ורוטב טריאקי ספייסי חם (59 שקלים). הכל היה טוב ויפה אבל הרוטב היה סתם כמה טיפות רטובות על העוף ולא בצד לטבילה כפי שאמור להיות. הרגישו מאוד בחסרונו של הרוטב והכי גרוע - אין עם מי לדבר, אתם כבר יושבים על ספסל באמצע הרחוב, רחוק מהמטבח האוטומטי שם גם ככה אין אוזן אנושית שתשמע את הצרכים שלכם.

אין ספק שגו נודלס היא רשת יצירתית וקו המחשבה שלה נכון ומתאים לתקופה. האוכל נותר כשהיה, אסיאתי זול ונגיש במנות נדיבות ואריזות נוחות. כל הקונספט האוטומטי אולי עובד מצוין למסעדה, חוסך בכוח אדם, ולזה יש יתרונות בכל מיני מובנים. אבל ללקוח הרעב יכול להיות שזה פחות משנה ואולי היה לו אפילו יותר נוח לדבר עם מישהו, לבקש ממנו משהו, להסביר משהו, דברים שמול המסוף הממוחשב או באפליקציה המגניבה פחות זורמים. העיקר שיש לוקר וקוד ואנחנו מרגישים קצת בעתיד, כי מי רוצה בכלל להיות כאן ועכשיו.

גו נודלס, אבן גבירול 54 תל אביב, שעות פעילות הסניף בימים א'-ה' בשעות 12:30-22:00 ובקרוב יוארכו עד חצות.

  • עוד באותו נושא:
  • גו נודלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully