וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בכל מצב: ט"ו באב בטייק אווי

גלי יחיעם בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

2.8.2020 / 13:35

צאו לחגוג אהבה, זה אפשרי ואף רצוי. במיוחד לט"ו באב שנחגג השנה בצל הנגיף, אספנו עבורכם המלצות TA ממסעדות נבחרות הממוקמות באזורים הכי רומנטיים בארץ. שבו לצד הבנאדם האהוב עליכם עם אוכל ויין, מול שקיעה מושלמת או נוף ירוק ואינסופי. חג שמח

כרמא. בן יוסטר,
מסעדת כרמא/בן יוסטר

חג האהבה ממש כאן וגם הקורונה מתעקשת להישאר. אבל אנחנו לא נוותר על החופש שלנו, במיוחד לא כשמדובר באהבה. נחגוג את אהבתינו בכל הצורות ונהפוך לימונים ללימונדה בתוספת קרח ומשקה אלכוהולי. השנה לא חייבים לשבת במסעדה מוקפים במסכות ואזהרות. בתכל'ס מה אנחנו צריכים חוץ מאוכל טוב, אווירה רומנטית ואת האהבה שלנו לצדנו?

הכנו לכם, חוגגי האהבה, רשימת מסעדות בכל הארץ שנמצאות במרחק של כמה דקות הליכה מאזורים רומנטיים ושלווים כדי שתוכלו לקחת אתכם אוכל מפנק ולצפות ביחד בשקיעה, להביט אל האופק ולהיזכר ברגעים היפים שלכם ביחד. לחיים.

כרמא. בן יוסטר,
כרמא/בן יוסטר

עין כרם ירושלים: מתצפתים עם מסקרפונה

במרכזו של הכפר הכי קסום ופסטורלי באזור ירושלים תפגשו את מסעדת כרמא. המסעדה מעוצבת בסגנון טירה עתיקה עם טאץ' עתיק וכפרי. המנות המוגשות משלבות את המטבח האיטלקי והישראלי עם טעמים מענגים. תפריט עשיר של בשר וסטייקים, קדירות שונות, דגים ופירות ים, פסטות וסלטים מפתיעים.

המלצת טייק אווי: המבורגר קצבים - 200 גרם של נתח קצבים מובחר, מוגש על לחמנייה עם בצל מקורמל ועלי רוקט, בליווי איולי הבית ולקינוח מאפה שוקולד נוטלה ומסקרפונה, מוגש חם מן הטאבון. ניתן להוסיף בננות ואגוזי מלך.

איפה תשבו: יש הרבה נקודות תצפית רומנטיות בעין כרם, ביניהן יש את התצפית מגינת מנזר האחיות מציון. מהתצפית תוכלו לראות את מבשרת ציון, מעיין סטף ומושב בית זית. ירושלים הרים סביב לה - חשוב שיהיה גם טעים.

כרמא, עין כרם 74, ירושלים. 053-9439229

לעוד מסעדות בעין כרם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מצפון ועד דרום: מסעדות מומלצות ליד חוף הים

בשיתוף zap rest
קורדרו. ולדי סולו,
קורדרו/ולדי סולו

נווה צדק תל אביב: דגים וגבינות מול הגלים

אם בחרתם ללכת על שכונת נווה צדק הציורית והמרשימה בלב תל אביב, תפגשו את מסעדת קורדרו. התפריט כאן מורכב משלושה מטבחים אירופאים - צרפתי, איטלקי וספרדי. המרכיבים עונתיים מתוצרת ישראלית איכותית ובנוסף לכל הכיף הזה יש גם תפריט יינות משובח.

המלצת טייק אווי: מנה מיוחדת היא לה גאטו או פרומאג'דה לה מר - סלמון מעושן עם עוגת גבינה מלוחה, קרם סלק וחזרת, חלמון מגורד, קוויאר קוד. עוד מנות שמתאימות לערב רומנטי הן האסייט דה פרומאז' - פלטת גבינות היסטרית שכדאי להזמין עם ולה פאן - סלסלת לחמים לחם כפרי צרפתי לבן, חום ולחם קינואה עם חמאת קורדורו.

איפה תשבו? כמה דקות הליכה ואתם בחוף הים של תל אביב. פורסים מפה יפה על הדשא מול הגלים ונהנים לכם מכל היופי עם אוכל נהדר וברק בעיניים.

קורדרו, יחיאלי 6, נווה צדק. 053-9368138

לכל המסעדות בשכונת נווה צדק

נמל תל אביב: פרחי כרובית של אהבה

בלב נמל תל אביב שוכנת מסעדת יוליה עם תפריט ים תיכוני מגוון עם בשרים, גבינות, ירקות, פירות ומתמחה בדגים ופירות-ים. אחרי חימום קצר באווירה התוססת של הנמל תקפצו לטייק אווי ליוליה.

המלצת טייק אווי: המבורגר יוליה 200 גרם בלחמנייה עם רוטב צ'יפוטלה טרטר, צ' יפס, כרובית של פעם- פרחי כרובית מטוגנים, מוגש עם טחינה ורוטב סילאן
.
איפה תשבו: כמובן שבטיילת הנמל, קרוב לרחשי הגלים.

יוליה, נמל תל אביב, 053-9439386

תקועים בנמל? תזמינו משלוח מכל תל אביב

אלידאר. גלעד הר שלג,
אלידאר/גלעד הר שלג

המושבה הגרמנית חיפה: על האש בגן הירוק

אין כמו להחיות את הרומנטיקה עם ירוק ברקע ופרחים מלבלבים בכל הצבעים - מסעדת אלדיאר נמצאת בשכונת המושבה הגרמנית בחיפה. הפירוש של שם המסעדה בעברית הוא "הבית" וכך אלדיאר רוצים שתרגישו עם תפריט "על האש", אוכל ים תיכוני ביתי, טעים ומשמח. המסעדה ממוקמת מרחק של כמה דקות מהגנים הבהאים הירוקים שאי אפשר לפספס בכל האזור.

המלצת טייק אווי: לכו על סינייה בטחינה או פילה ברוטב שמנת פטריות עם סלט פטוש עשיר.

איפה תשבו: לאחר טיול קצרצר בגנים הבהאים תוכלו בנסיעה קצרה להגיע לטיילת לואי המהממת המשקיפה על חיפה וממנה ניתן לראות את הנמל, ההרים והים הקסום.

אלדיאר, שד' בן גוריון 55, חיפה. 053-9441195

טייק אווי בחיפה? לכל המסעדות במושבה הגרמנית

פונדק הצלבנים. נמרוד סונדרס,
פונדק הצלבנים/נמרוד סונדרס

נמל קיסריה: יין וסיגרים לאור ירח

בנמל קיסריה מול שובר הגלים העתיק ובין שרידי העיר הצלבנית תגיעו למסעדת פונדק הצלבנים. מסעדה ים תיכונית אותנטית שמציעה תפריט גורמה המורכב ממנות דגים, מגוון סלטים מרעננים, פסטות ממכרות, כריכי חובה ומבחר מנות בשר עם שימוש בחומרי גלם מקומיים וטריים.

המלצת טייק אווי: דניס צלוי בטאבון עם עשבי תיבול, סיגרים מרוקאים משובחים בעבודת יד, סלט עלים ירוק וכמובן שחומוס ביתי. כל מי שמזמין טייק אווי זוכה להנחה שווה במיוחד - אתם מזמינים בקבוק יין שיעיף לכם את הערב לעננים וזוכים ליהנות מ - 10% הנחה ובמתנת אהבה של שתי כוסות יין.

איפה תשבו: תמצאו את הירח המלא של אמצע החודש ואתם מסודרים.

פונדק הצלבנים, קיסריה. 053-9385077

לא חייבים לצאת מהבית: חוגגים טו באב בטוח

אהבה זה שוקולד: המלצות משלוחים מתוקים

גלי יחיעם בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully