וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות במשלוחים: מבול של מבצעים בשבוע של רגעי ההכרעה

נעם הופמן בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

10.8.2020 / 14:00

סוף סוף היא חזרה אחרי פגרת קורונה שנכפתה על כל הליגות בעולם, עכשיו גם ליגת האלופות מגיעה ל"מאני טיים" וכבר בסוף השבוע האחרון שמינית הגמר סיפקה לנו רגעים מרהיבים! מעניין איך ייראה השבוע הקרוב במרתון רבעי הגמר? מה שבטוח שהוא יהיה טעים ומשתלם במיוחד

ג'וני קריספי. עדי דאי,
ג'וני קריספי/עדי דאי

אתר רסט משלוחים מסדר לכם את השבוע עם מבול של מבצעים שווים במיוחד לשלבים המכריעים של ליגת האלופות, כי בינינו, למי יש כוח לבשל ולהכין כל יום ארוחת ערב כשצריך להתכונן לערב של כדורגל עם החבר'ה? מקסימום גרעינים ובירה ואת המנה העיקרית תזמינו במבצע! לכבוד המעמד אספנו את המבצעים השווים באמת ממסעדות ברחבי הארץ, שווה לכם לבדוק אם אחת מהן קרובה אליכם, אם לא - כנסו לעמוד המבצעים שלנו באתר.

אצה סושי בר. דרור ורשבסקי,
ספיישל טמפורה באצה סושי בר/דרור ורשבסקי

לחבורה בסטייל: סושי של אצה, ביג קסטינה

אצה ידועים בתפריט העשיר שלהם שכולל מנות מהמטבח היפני, מאגרולים שמנמנים ועד קומבינציות סושי שונות ומנות מוקפצות. מי שאוהב סושי לא צריך שיתנו לו סיבות, אבל בכל זאת נמנה פה אחת רצינית: מגש אחד גדול פותר את הבלגן של מנות נפרדות. אתם שמים אותו במרכז השולחן, ומחסלים אותו בשיטתיות.

מבצע אליפות: אגרול מתנה בכל הזמנה, רול מהמומלצים במתנה, בהזמנה של 170 שקלים ומעלה, ובהזמנה מעל 250 שקלים בנוסף גם מוקפץ מתנה. וואי וואי.

אצה סושי בר, קסטינה, קריית מלאכי. 053-9370582

מתארגנים על הקרנה ביתית: מגשי סושי במשלוחים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אהבה בכל מצב: טייק אווי רומנטי

בשיתוף zap rest
ג'וני קריספי. עדי דאי,
ג'וני קרסיפי/עדי דאי

לנהנים בלי להסתבך: ג'וני קריספי

ג'וני קריספי מגדירים את עצמם כ"סנדוויץ' הטוב בעולם". לא טעמנו עדיין את כל הסנדוויצ'ים בעולם, והשמיים הסגורים לא עוזרים לנו במשימה, אבל אין ספק, גם בינתיים, שהסנדוויצ'ים שלהם בהחלט מעולים. הג'בטות טריות, הצ'יפסים מגוונים, המבחר ענק, ויש גם המבורגרים וסלטים לאלו שמעדיפים את המנות שלהם קצת אחרת.

מבצע אליפות: המבצע, ממש כמו האוכל, פשוט ומפנק - 10% הנחה על כל התפריט לכבוד השידורים.

להזמנת משלוח ברשת ג'וני קריספי

פרה פרה. דרור ורשבסקי,
הבשרים של פרה פרה/דרור ורשבסקי

שחיתות לבד או שחיתות בחבורה: פרה פרה, גדרה

שחיתות היא ללא ספק אחד המוטיבים המרכזיים בשיח במדינה כרגע, ומה יותר הולם את הסיטואציה מאשר המבורגרים מושחתים כשהחברים באים? המבורגר בקר, אסאדו מפורק ופרוסות צ'וריסוס הם חלק ממה שתמצאו בתפריט ההמבורגרים המושחתים של פרה פרה בגדרה. הכול טעים מאד, ובינינו, גם אם תחוו הפסד על המסך, הכול ירגיש טוב יותר עם ההמבורגרים האלה בבטן.

מבצע אליפות: המבורגר מסדרת המושחתים (המבורגר בקר 220 גר' לבחירה אסאדו/ ספייסי /צ'וריסוס/ פריים בורגר) + צ'יפס + פחית שתייה קלה ב-75 שקלים בלבד.

פרה פרה, הביל"ויים 7, גדרה. 0539415446

לכל מבצעי ליגת האלופות. הזמינו כאן
מה מזמינים למשחק? משלוחים מנצחים
צופים ומנשנשים: המלצות צפייה בטעם טוב

ברור שפיצה: פיצה יהלי, ירושלים

למה להיות כבדים? למה להגזים? ראיתם פעם מישהו רץ על המגרש כשהבטן שלו קורסת מרוב בשר? איזה מן צורה יש לזה? הכי פשוט, הכי כיף, הכי נכון תמיד ובטח ובטח בזמן צפייה: פיצה היא המזון האולטימטיבי לרביצת חברים שיתופית על ספה שממוקמת מול מסך פעיל. את הזינוקים מהספה תצליחו לעשות גם אחרי שלושה משולשים. לאלו שחייבים להישאר מיוחדים - יש גם בורקס עם פינוקים.

מבצע אליפות: פיצה יהלי הירושלמית ראתה את הנולד ויצאה במבצע נהדר למזנקי ספות: 2 מגשי xl עם תוספות ב-100 ש"ח בלבד. מפנק במיוחד, אל תחשבו פעמיים.

פיצה יהלי, דרך חברון 124, ירושלים. 0539431206

לרעבים באמת: גחלים רחובות

לא לבעלי לב חלש. ב'גחלים' רחובות יש את מנות הבשר הרציניות ביותר בסביבה: שיפודים מכל הסוגים, דגים על האש, שומן כבש סתם ככה כי למה לא, שקדי עגל וסטייקים ישר על הגריל. אם אתם בטוחים בעצמכם, אם הקבוצה שלכם ניצחה, זה המקום להתפנק בו ולחגוג כמו שצריך.

מבצע אליפות: אם אתם מוכנים נפשית הם מוכנים גם כן עם מבצע כיפי - על כל הזמנה מעל 150 שקלים, תקבלו בקלאוות ובקבוק שתיה גדול במתנה.

גחלים, המדע 1, רחובות. 0538093318

קצת מקסיקני: רולה טורטיה בר, גבעתיים

לחובבי הטורטיות, שרוצים ליהנות ממנה בשרית אבל לא לשקוע בספה כמו בטון, אלא להישאר חדים לכבוד מה שקורה על המסך: לרולה טורטיה בר יש תפריט מדויק מאד עם מבחר מילויים ותוספות לטורטייה, כשהמושך מבניהם הוא ללא ספק ה'רולה אנטריקוט' שבא עם חסה, עגבנייה, חמוצים, עגבנייה פיקנטית, בצל סגול, גוואקמולי וצ'ימיצ'ורי.

מבצע אליפות: המבצע של רולה טורטיה בר לכבודכם - בכל הזמנה מעל 200 ש"ח מקבלים קינוח פאי נוטלה במתנה. זה טעים כמו שזה נשמע.

רולה טורטיה בר, כצנלסון 46, גבעתיים. 0539346132

לא מצאתם את המנה שאתם אוהבים? לכל המשלוחים

נעם הופמן בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully