וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף - מהדורת קיץ

באסם לא מוותרים על החידוש הקייצי, בטוויקס משיקים מהדורה חדשה, התה הקר המושלם לעצלנים, ובורקס המים שגרם לנו להרגיש לרגע באיסטנבול. טעמנו את כל מה שחדש על המדף ושרדנו כדי לדווח

במבה כדורים ענקיים. יח"צ,
במבה כדורים ענקיים/יח"צ

במבה כדורים ענקיים

כמו בכל קיץ גם השנה באסם לא ויתרו על החידוש הקייצי. זה ראוי להערכה, שלמרות שיש להם מוצר מנצח ביד, שנמכר בקלות ובהצלחה, הם עדיין לא קופאים על השמרים וכל הזמן מחדשים. הבעיה היא שהמוצר המקורי כל כך מוצלח, שקצת קשה להתעלות על המקור. אין ספק שבמבה כדורים ענקיים היא גימיק שנועד לילדים, אחרי שכבר השיקו בשנה שעברה במבה גלגלים, בהשראת גלגל הים, עכשיו מגיע תורו של כדור הים לקבל במבה משלו. העניין הוא שמי שיש לו ילדים בבית יודע שילדים לא אוהבים שמשנים להם הרגלים. בעיקר כשהבמבה כ"כ גדולה, שהיא אפילו לא נכנסת להם בפה בביס אחד, וזה הרי קסמה של הבמבה. היא פשוט גדולה מדי, צריך לעבוד קשה יותר בללעוס אותה, והיא נדבקת לשיניים הרבה יותר. בקיצור, אנחנו ברשותכם נישאר עם המקור. עד החידוש הבא.

טוויקס קרמל מלוח. יח"צ,
טוויקס קרמל מלוח/יח"צ

טוויקס קרמל מלוח

בטוויקס השיקו בישראל טעם חדש של קרמל מלוח, ואנחנו מודים שהתלהבנו מעצם הקונספט. האריזה התכלכלה עושה חשק, והשילוב של מתוק ומלוח עושה לנו את זה. העניין הוא שהטוויקס הוא גם ככה חטיף קרמל כשחושבים על זה, במבחן הטעימה זה יוצא בסופו של דבר די דומה, כן יש אפקט מליחות קל וחביב, שאפילו קצת מצליח לעדן את המתיקות של המוצר, אבל בשורה התחתונה, יצא קצת דומה מדי למוצר המקורי. ובשורה התחתונה תחתונה - זה עדיין טעים.

עוד באותו נושא

לא לבעלי לב חלש: טעמנו את רוטב הטבסקו החדש

לכתבה המלאה
דובלה. יח"צ,
דובלה, חטיף קרקר מלוח/יח"צ

דובלה - קרקר אפוי עם מלח

יש משהו מאכזב בלפתוח חבילה של בייגלה ולא למצוא בתוכה בייגלה. ציפינו לבייגלה בצורת דובונים וקיבלנו למעשה קרקרים. כקרקרים הטעם שלהם די גנרי, יבשושי, מצמיא, אך ממכר - נו, קרקר. מבטיחים לנו שזה חטיף אפוי ובריא יותר, ואנחנו בוחרים להאמין, ועדיין - זה לא בייגלה.

פומפדור - חליטות תה קר. יח"צ,
חלטות תה קר של פומפדור/יח"צ

חליטות תה קר של פומפדור

מותג התה פומפדור משיק חליטות קרות מפירות וצמחים ללא תוספת סוכר וללא קפאין, בשלושה טעמים: תות שדה תפוז, מוחיטו פירות יער ואפרסק פסיפלורה. החליטות החדשות אינן דורשות מכם יתר מדי, חוץ מלשפוך מים פושרים על החליטה, לחכות 5-8 דקות, ולהוסיף קרח, אפילו להוסיף סוכר לא צריך. מדובר בפיתרון מושלם לעצלנים, לא צריך להרתיח מים, או לערבב סוכר. הטעמים די מוצלחים, יש משהו מעט תעשייתי בטעם, אבל עדיין מדובר בפיתרון קריר, מתקתק, ומרווה ובחום הזה אנחנו בהחלט מאמצים את זה.

ממרח חמאה של מולר. יח"צ,
ממרח חמאה של מולר/יח"צ

ממרח חמאה של מולר

במולר משיקים ממרח חמאה, ובניגוד לממרחי חמאה שתמיד מרגישים קצת כמו פשרה, או לפחות לא כמו הדבר האמיתי, ודווקא הממרח החדש של מולר (שמתהדר ב-73 אחוז חמאה), מצליח להחזיק טוב את הטעם של החמאה האמיתית, זאת שהיינו משתמשים בה אבל קשה נורא למרוח אותה על הלחם. זאת עדיין פשרה, אבל מי שלא מתחשק לו להיאבק עם קוביית החמאה הקשה בבוקר יכול למצוא את עצמו מרוצה עם הממרח הזה.

בורקס מים של ויליפוד. יח"צ,
בורקס מים של ויליפוד/יח"צ

בורקס מים להכנה ביתית של ויליפוד

הבורקס מים הוא מאכל שפרץ לתודעה בארץ בשנים האחרונות, והפך ללהיט. אנחנו לא מכירים הרבה אנשים שיכולים לעמוד בפני המאפה הרטוב והמעולה הזה כשהוא יוצא חם מהתנור. לכן מאוד הופתענו כשהצלחנו לקבל אפקט דומה גם מהגרסה התעשייתית הקפואה. נכון, אין מה להשוות לדילק (המקום שהפך למוקד עלייה לרגל בכל הנוגע לבורקס מים), אבל הכנו את זה לארוחת בוקר מאולתרת בשבת עם ביצים קשות בצד וזה היה מצוין. הבורקס יוצא מהתנור רך מבפנים ופריך מלמעלה וכל השכבות שלו עשויות כמו שצריך, לבצק יש טעם טוב, לא מלוח מדי ובלי טעמי לוואי תעשייתיים.

גרניטה קפוצ'ינו של פלדמן. יח"צ,
גרניטה קפוצ'ינו של פלדמן/יח"צ

שלגוני גרניטה של פלדמן

שלגוני סדרת הגרניטה של פלדמן תמיד היו מעולים לטעמנו, יש בטעמי אפרסק וקוקוס, תות ודובדבן, כולם טעמי סורבה, אבל לאחרונה הוציאה החברה שני טעמים חדשים מעולים ממש שהפעם הם חלביים, אייס ונילה ואייס קפוצ'ינו, תוספת מצוינת לסדרה, הטעמים פשוטים ולא מורכבים, האייס ונילה מזכיר שייק וניל פשוט וטוב, והקפוצ'ינו מצליח ממש להזכיר אייס קפה כמו שאנחנו אוהבים. חובה גם להזכיר את המרקם המושלם של הארטיקים בכל הסדרה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully