וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף עד הבית: שני משלוחים חדשים שכדאי להכיר

1.9.2020 / 8:20

המסעדות אמנם פתוחות (ומלאות), ועדיין טרנד המשלוחים בשיאו - קבלו שני מצטרפים חדשים ומסקרנים

ארוחות השבת ששאול בן אדרת יבשל בשבילכם

הסירים של שאול בן אדרת. באדיבות התרנגול הכחול,
סופריטו עוף מעשה ידיו של שאול בן אדרת/באדיבות התרנגול הכחול

שאול בן אדרת, שף מסעדת התרנגול הכחול, מתאים את עצמו לתקופה בה כולנו אוכלים יותר בבית והולך לשדרג את הארוחות המשפחתיות שלכם עם תפריט אוכל ביתי שישלח אליכם הביתה וכולל ממרחים, מטבלים, סלטים וסירי תבשילים מיוחדים לשבת. בן אדרת בנה תפריט המבוסס על תבשילים בסיר המותאם ל-4 סועדים, ולצד הסירים ולהשלמת החוויה מציע התפריט מגוון רחב של ממרחים ומטבלים במארזי חצי ליטר, סלטים באריזות ליטר, מגוון תוספות באריזות ליטר, מנות ילדים, יינות ועוגות לקינוח, כך שאתם לא צריכים בכלל להתעסק עם שום דבר מעבר, הכל במקום אחר.

בין הממרחים והמטבלים (חצי ליטר) תוכלו למצוא כבד קצוץ, חצילים מתוקים ובצל פריך (50 שקלים); טחינה צהובה בקארי ולימון כבוש (30 שקלים); סלט עשבים מפטרוזיליה, נענע, כוסברה, שקדים קלויים, בצל, מיץ לימון וטחינה גולמית (60 שקלים); כרוב לבן בדבש, סויה, שומשום קלוי, חמוציות, נענע, בוטנים ושבבי בצל (55 שקלים) ועוד. בין הסירים (מנה ל-4 סועדים ב-180 שקלים) יש למשל סופריטו בקר ותפוחי אדמה; סיר טבית עוף שלם, אורז, בהרט וקינמון; סיר מפרום עם תפוח אדמה ובשר בסלרי, ציר עוף, קינמון וכורכום; סיר קדירת טלה עם ירקות שורש ושזיפים ועוד.

התפריט המלא באתר התרנגול הכחול, הזמנות בטלפון 03-5443349

פופ-אפ המשלוחים של מאיר אדוני

מאיר אדוני בפופ-אפ משלוחים. יעלי יצחקי וולט ישראל,
מנות ותיקות של אדוני עכשיו עד הבית/יעלי יצחקי וולט ישראל

אם התגעגעתם למאיר אדוני בזמן שסגר כאן את כל מסעדותיו והפליג אל מעבר לים שם נחל הצלחה אדירה עם מסעדת נור, עד שגם עבורו הקורונה קטעה הכל, אז דעו לכם שגם הוא התגעגע אליכם. אדוני לא נכנע למצב ומשיק פופ-אפ משלוחים עם האוכל המיוחד המזוהה עימו, מנות מוכרות ממסעדתיו לאורך השנים וגם כמה מנות כוכבות חדשות ממסעדת נור, או כאלה שרקח במיוחד עבור הפרויקט. הפופ-אפ יפעל באמצעות אפליקציית המשלוחים וולט במהדורה זמנית עד לתאריך ה-17 בספטמבר. יש שם למשל קרפצ'יו חציל נור סטייל - חציל מעושן, טחינה, סילאן, פיסטוקים, ורדים מיובשים, טימין ושמן זית, מוגש עם בייגל ירושלמי (46 שקלים); נמל טריפולי - נתחי דג מטוגנים בבלילת בירה, רוטב חריימה, גרגרי חומוס, לימון כבוש, כוסברה, צ'ילי, שום וטחינה בתוך פרנה ענקית עם סלט אישי (68 שקלים); זכרונות מבית סבתא מסעודה- קציצות בשר, תבשיל מנגולד, ציר עגל, לימון כבוש וזיתים בחלה של שישי עם סלט אישי (72 שקלים) ועוד.

הזמנות לתל אביב, רמת גן וגבעתיים דרך וולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully