וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורו: סושי בוטיק חדש באשדוד

נעם פרל בשיתוף zap rest, כתבה פרסומית

7.9.2020 / 8:48

בזכות הקורונה: השף ירון בן חמו מלהטט כבר שנים בעולמות האוכל והמסעדנות, עכשיו הוא משיק את הבייבי שלו - מסעדת טורו סושי הכשרה באשדוד עם בר אינטימי, תפריט מדויק וקלאסי בנגיעות ים תיכוניות והמון אהבה וחיבור לקהל המקומי. ראיון על הגשמת חלום

טורו סושי אשדוד. אסף אברמוביץ',
טורו סושי/אסף אברמוביץ'

השף ירון בן חמו עם קילומטראז' רציני מאחוריו, והדרך עוד ארוכה וטעימה - בגיל 16 הוא כבר פתח קונדיטוריה ראשונה, תפקד כשף ב"אידי" האשדודית, הקים סניף של ארומה במומבסה בקניה, כיהן כשף במלון ווסט ובאולמות אירועים רבים גם בתור יועץ קולינרי ודווקא הקורונה היא זו שהגישה והגשימה לו את החלום, בגיל 37, לפתוח את הסושי בוטיק שלו, זה שהוא תמיד חלם עליו. קבלו את 'טורו סושי' החדשה באשדוד.

"אני לא רוצה להרחיב יותר מדי על ההיסטוריה הקולינרית שלי" פותח ירון בן חמו ומסביר: "כל מה שעשיתי עד עכשיו מתנקז לחלום שיש לי כבר שנים, לפתוח סושי בוטיק וליצור בו את הטעמים שלי".

טורו סושי אשדוד. אסף אברמוביץ',
ירון בן חמו, מגשים חלום/אסף אברמוביץ'

כל הדרך למעלה

אז בסדר, לא נרחיב על הדרך הקולינרית של בן חמו, לא נספר על כך שהיה בורח מבית הספר כבר בגיל 12 לעבודה שלו בקונדיטוריה באשדוד, על הקונדיטוריה הראשונה שפתח בגיל 16, על כל המסעדות בהן עבד ותפקד כשף וסו שף, על אולמי דולוס באשדוד, מלון ווסט באשדוד, מסה בתל אביב ובפרט על העובדה שהוא מעולם לא עשה את הדרך המקובלת הכוללת לימודים וסטאז'ים בחו''ל. בן חמו הוא הדוגמא הכי טובה לכך שאם באמת רוצים, יכולים לעשות הכול בשתי ידיים. שתי ידיים שיודעות להכין אוכל טוב. מה זה טוב? מצוין.

טעמים מקומיים ומדויקים
אז כן מסתמן שבן חמו הוא בדיוק מה"משוגעים" האלה שבתוך כל הטירוף הזה, חונכים עסק חדש, ולא סתם עסק, בית אוכל. ירון בן חמו לא למד בישול מעולם ויותר מזה, הוא גם מעולם לא היה ביפן. אז איך שף שמעולם לא היה ביפן פותח מסעדת סושי? ובכן, מסתבר שבקלות. "קודם כל יש לי צוות מומחה בסושי. דאגתי להביא את הסושימנים בין הטובים שיש בארץ, אבל הטעמים הם שלי. אני חי את הענף הזה מגיל צעיר, אני נושם אותו, אני מכיר אוכל על בוריו והכי חשוב הוא, שאני יודע בדיוק מה החך הישראלי מחפש. זו הנגיעה המיוחדת שלי, אני יודע להתאים את הטעמים שלי לקהל הישראלי המגוון".

"כשהתחילה הקורונה כל עולם התיירות והאירועים קרסו, אני בטח לא צריך לספר את זה לאף אחד. נכנסתי למעין ואקום, ריק, כולנו בתחום חטפנו נוקאאוט. זה היה הרגע המדויק שבו הבנתי שהגיע הזמן לפתוח את בית הסושי הקטן שתמיד רציתי. לא יודע אם הרבה אנשים יכולים להגיד שהקורונה הגשימה להם חלום, אבל לי לפחות, היא גרמה להבין שהחיים הם כאן ועכשיו, והחלטתי לפתוח".

>> לתפריט המשלוחים של טורו סושי

וכך, סושי טורו עובד כבר תקופה על משלוחים ואירועים פרטיים ובקרוב מאוד גם ייפתח הבר הפיזי, הקטנטן והאינטימי עליו בן חמו חלם. "הבר יגיש סושי קלאסי כמובן, וגם מנות עם נגיעות ים תיכוניות. חשוב לי לציין שהתפריט שלי מצומצם, המנות שלי נבחרו בפינצטה, אין אצלי תפריט של 30 רולים, יש בין 8-9 סוגי רולים שנבחרו בקפידה, כל אחד שונה מהשני בעוצמת הטעמים שלו. אני משתמש ברטבים כמו איולי כמהין, איולי יוזו, אני משלב בין מתיקות, חמיצות, קריספיות, רטבים חמים שנשפכים, או בקיצור - חוויה לחך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

בני הדייג תל אביב: חגיגה קולינרית על הים

בשיתוף zap rest
טורו סושי אשדוד. אסף אברמוביץ',
סושי בוטיק/אסף אברמוביץ'

להזמנות התקשרו: 053-8093160

מה אוכלים בטורו?

אין ספק שבן חמו יודע לתאר אוכל והסקרנות לגבי התפריט גברה. מיד רצנו לבדוק. בסושיה החדשה והנחשקת יוצעו מנות כמו סושי אינסייד אאוט במילוי אבוקדו, סלמון בטמפורה ועירית בעיטור קריספי סלק, ספייסי מיונז ואיולי כמהין (52 שקלים), אינסייד אאוט במילוי טונה ואיולי ספייסי, בטטה בטמפורה, מלפפון, אבוקדו, שבבי בטטה קריספי ועירית (46 שקלים) ואף מנת סושי טבעונית במילוי אבוקדו, בטטה ומלפפון (36 שקלים), אינסיידאאוט קריספי במילוי סלמון, בטטה, בצל ירוק ומלפפון ברוטב טריאקי (48 שקלים) ועוד.

תוכלו להזמין גם ניגירי סושי, אצבעות אורז עם נתח דג סלמון או טונה (10 שקלים) ומנת חמוצים יפנים (12 שקלים). בן חמו מדגיש שוב ושוב שמדובר כאן על מוצר איכותי מאוד, כשר, עם שימוש בחומרי הגלם הכי טובים בשוק, בדגה היומית ושימת לב לכל פרט ופרט.


בר אינטימי ואירועים פרטיים
כאמור, בקרוב ייפתח גם הבר של טורו. הבר הקטן אמור להכיל 9-10 מקומות בלבד, ורק בהזמנה מראש. הבר נמצא בשיפוצים אחרונים וההשקה צפויה בשבועות הקרובים, בין הימים ראשון עד חמישי בערב. בחורף, יפתחו גם במוצאי שבת. "זה הבייבי שלי כרגע. גם כשענף האירועים יחזור לפעילות אני אמשיך לעשות ג'אגלינג ולתפקד בכל החזיתות במקביל. אני עושה גם אירועים פרטיים ושם אני הכי נהנה להתאים את האוכל האסייתי שלי לכל מה שהלקוח מחפש. אני מכין הכול, כולל מנות אסייתיות מודרנית שאני יצרתי לעצמי".

טורו סושי, נחמן סירקין 9, אשדוד. 073-7269605

קולקציית הרולים של שף ירון בן חמו גם באינסטגרם

נעם פרל בשיתוף zap rest, כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully