וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 משלוחים שיעשו לכם את הסגר השני

22.9.2020 / 13:00

אז שוב אנחנו בבית, והמסעדות סגורות להושבה, אבל המשלוחים עובדים גם עובדים. קבלו 10 אופציות למשלוחים שאולי לא הכרתם ואנחנו ממש חושבים שכדאי

המשלוחים של בית תאילנדי

פאד פאק- ירקות ירוקים מוקפצים קאב קאם. דרור עינב
פד פאק ירקות ירוקים בבית תאילנדי/דרור עינב

היו ימים שהתגודדות מחוץ למסעדת בית תאילנדי בתל אביב היתה סימן להרבה אנשים רעבים שלא הזמינו שולחן, אבל הימים השמחים האלה התחלפו בסגר ובסגירת המסעדות. עכשיו את האוכל האהוב של בית תאילנדי אפשר להשיג במשלוחים שמגיעים גם עד רמת גן וגבעתיים. היתרון הגדול של התקופה הנוכחית הוא 25 אחוז הנחה על כל התפריט הקבוע של המסעדה בשעות הצהריים ו-15 אחוז הנחה על תפריט הערב. בתפריטים תמצאו את כל המנות הוותיקות והאהובות של בית תאילנדי, מנות דגים, מנות קארי, סוגים שונים של איטריות, מנות המבוססות על פירות ים או בשר, סלטים קרים, ביניהם סלט העוף הקצוץ, וכמובן גם קינוחים.

בית תאילנדי, הזמנות דרך האתר או בטלפון 03-5178568

משלוחי המאפים של עוז פטיסרי

עוז פטיסרי. רעות סהר, רעות סהר
מארז מאפים של עוז/רעות סהר, רעות סהר

עוז פטיסרי, המאפייה האהובה מהצפון הרחוק ממתיקה לכם את הסגר עם משלוחים שיגיעו בכל יום בשבוע לאזור אחר בארץ. היום למשל כבר מאוחר להזמין אבל המשלוחים מגיעים לעמק יזרעאל, כפר תבור ועפולה, מחר, יום רביעי, יגיעו לאיזור השרון ולתל אביב כולל נתניה, חדרה, הוד השרון, חולון, הרצליה, גבעתיים ורמת גן. וביום חמישי לחיפה, קריות, משגב, כרמיאל וגליל מערבי. כל העידכונים לגבי זמני המשלוח, מחירים ותפריטים אפשר למצוא בחשבון האינסטגרם של עוז פטיסרי. התפריט ענק וכולל מאפים, לחמים, קישים, טארטים ועוגות.

עוז פטיסרי, הזמנות בטלפון 0546-666405

עוד בוואלה!

השאלה הכי חשובה בימים אלה: מאיפה מזמינים משלוח?

לכתבה המלאה

מארזי דגים טריים של פישופ

פישופ שרונה. יהונתן בן חיים,
מארז סלמון של פישופ/יהונתן בן חיים

אם גם אתם מתגעגעים למנות דגים טריות, החנות ובר הדגים פישופ מציעה בעקבות החגים והסגר מארזי דגים להכנה עצמית של כמה מנות דגים מוכרות ואהובות במשלוחים לכל חלקי תל אביב. המארז הוא בעצם פתרון למי שפחות חזק במנות דגים ואולי קצת פחות בטוח בעצמו במטבח, אבל גם לבשלנים העצלים שרוצים שמישהו פשוט ישלח להם את כל מה שצריך בשביל המנה המוצלחת. בין המארזים יש למשל מארז חריימה עם 4 יחידות פילה בורי אליהן מצורף רוטב חריימה, כוסברה קצוצה וציר דגים (99 שקלים), או מארז סלמון ביין לבן חמאה ושום עם כל המצרכים שצריך (79 שקלים), או מארז פיש & צ'יפס עם צ'יפס בלגי, טמפורה לדג וחתיכות דג מוכנות לטיגון (160 שקלים) ועוד כמה אפשרויות. אפשר אפילו להזמין עד השעה 17:00 ולקבל את ההזמנה באותו היום, והנה לכם ארוחת ערב נהדרת.

פישופ, הזמנות באתר האינטרנט

חדשה במשלוחים: אמורה מיו

פסטה במסעדת אמורה מיו. באדיבות המקום,
פסטה במסעדת אמורה מיו/באדיבות המקום

מסעדת אמורה מיו הוותיקה מצטרפת אל עולם המשלוחים באיחור קל אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. המסעדה האיטלקית, שהפכה לסמל מאבק המסעדנים בתל אביב עם שביתת הרעב של המסעדן שלומי סלומון, בנתה מערך משלוחים חדש ונוח באתר שלה משם אפשר לעשות הזמנות לכל רחבי תל אביב. במשלוח תוכלו להזמין את כל התפריט האיטלקי הוותיק והאהוב של המסעדה עם כמה ממנות הדגל הידועות שלה כמו הצ'ו בבי,פיצה עם ארטישוק וביצה קשה, או צ'ה פיורלה, ניוקי בשמנת עם גבינת רוקפור ואגוזי מלך ועוד.

אמורה מיו, פרטים נוספים בטלפון 03-5244040

שאראק מביאים לכם את הים הביתה

במסעדת הדגים שאראק בתל אביב מבינים שאל הים לא תגיעו בקרוב, אז מביאים את הים אליכם הביתה, ולא סתם - בתוך לחם פראנה. ממש היום הם השיקו תפריט משלוחים קטן דרך וולט ובו יש למשל אקמק בליק- פילה דג צרוב על הפלאנצ'ה בתערובת דגים סודית, עם איולי פיקנטי חסה ועגבניה (88 שקלים), שרימפס ברוטב עגבניות פיקנטי (88 שקלים), קבב דג ים על גחלים עם ציזיקי, בצל בסומק ועשבים בלחם פראנה (88 שקלים), ויש אפילו לברק שלם בתנור (98 שקלים), המחירים של כל המנות כוללים תוספת של תפו"א קריספי עם שום ופטרוזוזיליה. יש גם כל מיני סלטים קטנים ונהדרים כמו סלט טורקי, מטבוחה או חומוס (29 שקלים). המשלוחים פועלים כרגע רק בשעות הערב.

שאראק, משלוחים דרך וולט

ההמבורגרים של מינימנגס עד הבית

מינימנגס. גיל אבירם,
המבורגרים משוגעים/גיל אבירם

לאור הסגר מסעדת הפופ אפ Minimongous, השלוחה התל-אביבית של יומנגס, מתחילה גם היא להפעיל מערך משלוחים של ההמבורגרים המשוגעים בלחמניות בטעמים וטופינגס מענייינים. במינימגס רוצים להביא לכם עד הבית את החוויה במלואה: ההמבורגר מוצע כשלצדו תוספות ייחודיות כדוגמת ברי בציפוי קורנפלקס, סינטה עטופה בבייקון, קרוקט לחי בקר, שרימפס בחמאה, אסאדו בבישול ארוך של 12 שעות ועוד. בנוסף, מלבד לחמניית הבריוש הקלאסית יש מגוון של לחמניות בטעמים וטופינגים שישתנו מדי שבוע, ביניהן לחמניית עגבניות מיובשות עם בצק בזיליקום, לחמניית תירס עם פולנטה מעל, לחמניית במבה עם חמאת בוטנים עם בוטנים מסוכרים מעל ולחמניית פרעצל עם גאודה וצ'ילי ועוד. גם התוספות בצד מעניינות כמו למשל פוטטו ג'ק - תפוח אדמה אפויים בסגנון מדורה עם חמאת קייג'ון וגרידת לימון ורוטב שמנת פטריות ערמונים.

מינימנגס, הזמנות באתר האינטרנט

קבוצת המסעדות פו עם מערך משלוחים ענק

מוקפץ שרימפס במסעדת קיסו. בן יוסטר,
מוקפץ שרימפס במסעדת קיסו בקריית אונו/בן יוסטר

קבוצת המסעדות הכוללת את סטודיו החדשה במתחם צמרת, פו סושי הותיקה בתל אביב, באזאר 32 התל-אביבית גם היא, יחד עם קיסו בקריית אונו, נישי בנתניה ונוצ' ברמת השרון תמשיך בפעילות המשלוחים לאורך כל תקופת הסגר. המסעדות, שהתבססו כל אחת כמוסד מקומי, מפעילות מערך משלוחים עצמאי ששולח עד פתח הבית מנות סושי, מנות ווק, סלטים, קינוחים ואפילו קוקטיילים. במקרה של מסעדת סטודיו החדשה ניתן למצוא גם מנות ביסטרו קלאסיות, ומבזאר 32 אפשר להתנחם בהמבורגר מושחת. לכל אחת מהמסעדות יש אתר ובו מערך משלוחים משופשף.

להזמנות אפשר להיכנס לאתרי המסעדות: סטודיו, פו סושי, באזאר 32, קיסו קריית אונו, נישי נתניה, נוצ' רמת השרון

משלוחי האוכל והאלכוהל של ה-6 במאי

מסעדת 6 במאי. אסף קרלה,
6 במאי/אסף קרלה

בית האוכל 6 במאי מכיכר דיזנגוף בתל אביב הפך בשנים האחרונות מבר להנגגאוט כיפי של כל היום ועושה משלוחים של המנות מהתפריט שלהם שנחשב לשילוב בין מושחת לבריא, עם טופו אורגני, עוף וביצים ממשק מלמד, ירקות שמגיעים ישירות מהחקלאים, בשר בקר מהגולן, והכל בכלים מתכלים וידידותי גם לטבעונים. יש מגשי בוקר, סלטים וכריכים, מנות ביתיות כמו מוסקה ותבשילים וגם שווארמה והמבורגר. יש מתוקים כמו טארט נקטרינה ופיסטוק, מוס שוקולד מריר אפוי עם שמן זית או עוגת גבינה טבעונית על קראסט שקדים וגם קוקטיילים וקפה אורגני של BEANZ.

6 במאי, משלוחים בוולט, תן ביס או באתר

משלוחים של ההמבורגר והבשרים של צוציק

צוציק של חוות צוק. נתנאל ישראל,
ההמבורגר של צוציק/נתנאל ישראל

מסעדת חוות צוק שהפכה לאחרונה ל"צוציק"- מזללת המבורגרים מצוינת בצפון תל אביב, מציעה את ההמבורגרים החדשים יחסית שלה במשלוחים דרך וולט. גולת הכותרת של המקום היא ההמבורגר מבשר בקר (48 שקלים), וואגיו (67 שקלים) או טלה (46 שקלים), המסופק מהקצביה של החווה ומתובל בעדינות במלח ופלפל, כך שחומר הגלם מדבר בעד עצמו. אל ההמבורגר ניתן לשדך תוספות כמו ריבת בצל במלאכת יד (4 שקלים), סלסת תירס (3 שקלים), לימון כבוש ושום (3 שקלים), גאודה בקר (5 שקלים) וחזה אווז מעושן (12 שקלים). לצידו, מוצעות מנות נוספות כגון מינוט סטייק פילה עם ירקות מהחווה, בצל מקורמל, ביצת עין ומיונז (72 שקלים), ונתחים על העצם - ניו-יורק (37 שקלים ל-100 גרם), טיבון (46 שקלים ל-100 גרם) ואנטריקוט (49 שקלים ל-100 גרם).

צוציק, הזמנות דרך וולט

המשלוחים של מסעדת שיינע

קלמארי על הגריל. אפיק גבאי,
תפריט דגים ופרות ים בשיינע/אפיק גבאי

מסדעת שיינע התל אביבית של שף אסף גבאי המתמחה בפירות ים ודגים מציעה את התפריט הנפלא שלה במשלוחים עד הבית. מחבתות עמוסות שרימפס ויין לבן (95 שקלים), או ספגטי וונגולי קלאסי (124 שקלים), מולים וסרטנים (88 שקלים), יש פיש בורגר עם צ'יפס ואיולי שום (64 שקלים), או פילטים של דגים בגרסאות שונות (105-118 שקלים), יש גם כמה מנות של דגים נאים לפתיחה, כשהכל עשוי ביד שף ומוגש במשלוח הכי קרוב לאיך שזה מוגש במסעדה.

שיינע, הזמנות בטלפון 03-5627143

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully