וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו נגד אייל שני: הוצאת שם רע לישראל

אייל שני השיק אמש באינסטגרם מנת פיתה חדשה במילוי ספגטי בולונז. זה היה מהלך מספיק מפתיע בפני עצמו, אבל אז הגיעה התגובה של יאיר נתניהו

אייל שני ויאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
הפיתה בולונז של אייל שני, התחילה את כל הבלגאן/צילום מסך, אינסטגרם

נדמה שבימים אלו הכל מתערבב עם הכל, פוליטיקה ואוכל, פיתה ובולונז. אבל להופעת אורח של יאיר נתניהו במדור האוכל גם אנחנו לא ציפינו. אמש חשף שני את המנה החדשה שהוא עתיד להגיש במזנון שלו באבן גבירול החל משבוע הבא - פיתה במילוי ספגטי ברוטב בולונז. אבל עוד לפני שהתאוששנו מהתדהמה שלנו מהמנה הזאת, שטרם הצלחנו להחליט מה אנחנו חושבים עליה, הגיעה התגובה של נתניהו ג'וניור, בנו של ראש הממשלה וגנבה לה את ההצגה.

שני, שלא חוסך בתקופה האחרונה את דעתו על המצב במדינה, ועל העומד בראשה, לא ויתר גם הפעם על ביקורת קשה לעברו של בנימין נתניהו, אפילו מבלי להזכיר את שמו. בפוסט כתב "עד שנגשים את החלום להיות עם חופשי בארצינו, חופשיים מן העריץ הזורה הרס, המשסה איש באחיו, המשעבד את כל יצירתינו, כספינו ועתידנו למען כסות מעלליו. חופשיים מממשלתו ומשטרתו. הנה שמחה אחת קטנה בפיתה, פיתה בולונייז, החל משבוע הבא, במזנון אבן גבירול בתיווכו של וולט".

יאיר נתניהו, שהתראות הגוגל שלו עובדות כנראה שעות נוספות, רק מעניין על איזה מילים, לא נשאר חייב והגיע גם לכאן. "וזה כותב מי שמוכר פיתה עם חומוס ב-50 שקלים" כתב בתגובה לפוסט. בהמשך הוא הוסיף וכתב "אה ואייל נזכרתי בעוד משהו. 24 דולר לעגבניה! במסעדה שלך בניו יורק. מה אתה חושב שהם טמבלים? הוצאת שם רע לישראל".

התגובות לפוסט ולתגובתו של נתניהו התחלקו בין אלו שיצאו נגד נתניהו "כולה 50 שקל אחי, פחות מטיפ לחשפנית, לא?" לבין עוקבים שהתאכזבו מהמילים הקשות של שני "בתור אדם שמעריך אותך מאוד, לאורך המון שנים, אני מאוכזב מהפוסט הזה. עשית סלט בפיתה. אין קשר בין לשון הרע לבין האוכל שלך. מקווה שתשקול בפעם הבאה. תודה וסליחה".

אנחנו בכל אופן מתחילים לחסוך את חמישים השקלים לפיתה בולונז שנזמין בשבוע הבא מהמזנון.

עוד בוואלה! אוכל

בעקבות הביקורת: איומים אנטישמיים על אייל שני בניו יורק

לכתבה המלאה
אייל שני ויאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
יאיר נתניהו, עולה להתקפה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully