וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, היא באמת אמרה את זה??? הפרסומת ההיסטורית של ברגר קינג על מקדונלדס

יש מלחמות שלא חשבנו שייגמרו לעולם. יש קרבות שנותנים טעם לעולם. יש מודעות גאוניות שלא נכנעות לקורונה

סדרת "ביג אסיה" במקדונלדס/יניב גרנות

במינימום, מדובר במערכת יחסים "מורכבת". עשרות שנים של מלחמת שוחות בין "ברגר קינג" ל"מקדונלדס" הותירו אחריהן ים של איבה, חשדנות בילט-אין ותחושה מוצדקת שלא מצליחה לשכוח את השורה התחתונה - זהו אולי קרב על המבורגר, אבל אחד ששווה עשרות מיליארדי דולרים, ואינו פוסק לרגע.

עד שהגיעה הפרסומת הזאת

במהלך שיווקי שאין להגדיר אותו אלא כ"גאוני", כזה שגורר עמו סיקור חיובי ומחמאות, אך גם מציב את המתחרה הישיר בעמדה כמעט בלתי אפשרית, קראה "ברגר קינג" ללקוחותיה לאכול ב"מקדונלדס". חוזרים: "ברגר קינג" הרימה מודעה יקרה שבמסגרתה קראה ללקוחות רעבים באנגליה ובצרפת (ולמעשה, בעקבות הוויראליות המטורפת, ברחבי העולם כולו) להיכנס ל"מקדונלדס" ולסייע לתעשיית המזון לשרוד את ההגבלות החדשות שנחתו על המדינות בצל משבר הקורונה.

"מעולם לא חשבנו שנבקש מכם לעשות את זה", הוסבר במודעה שעוצבה בפשטות, "כמו שמעולם לא חשבנו שנעודד אתכם להזמין מ-KFC, דומינוס, סאבווי… או כל רשת מזון אחרת, אבל המסעדות שמעסיקות אלפי עובדים ממש זקוקות לעזרכתם ברגע זה.

"אז אם אתם רוצים לסייע, פשוט המשיכו לפנק את עצמכם בארוחות באמצעות משלוחים, טייק-אווי או איסוף באוטו. הוופר שלנו הוא תמיד האופציה מועדפת כמובן, אבל הזמנת ביג מק גם היא לא כזאת רעה", נכתב.

היציאה האחרונה (והמוצלחת) של מקדונלדס

חייבים לכתוב את זה בלי מבוכה ובלי בושה: העוף המטוגן של מקדונלדס הימם אותנו

לכתבה המלאה

פרסומת בעד מקדונלדס, עד לאולפני הטלוויזיה בצרפת

על אף שכמעט אין צורך לציין זאת, מדובר במודעה חריגה מאוד של "ברגר קינג", אך גם בכזו המתבלטת בקלות מתוך מה שאנו רגילים לקבל בביצה המלוכלכת של קרבות המזון הגדולים. בתמצית - התמקדות טוטלית במוצר שלך, והתייחסות למתחרים במנעד הנע בין התעלמות מוחלטת ובוז ניכר.

"ברגר קינג" עצמה הפגינה חיבה נקודתית כלפי "מקדונלדס" לאורך השנים, לרבות קמפיין גאווה משעשע בפינלנד שהציג רומן לוהט בין המלך ורונלד הליצן, אך את רוב הימים היא מעבירה בהטרלה אינטנסיבית כלפי ענקית ההמבורגרים זהובת הקשתות. קמפיין "The Whopper Detour", למשל, עודד מעריצים רעבים להגיע לסניפי מקדונלדס, להיכנס מהם לאפליקציה המתחרה, ולעזוב. הפרס: וופר חינמי. כעת נותר רק לחכות לתגובה, ולתהות האם המגיפה הארורה הזאת אכן תשנה את העולם כליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully