וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש לא לאהוב? כש"חברים" חיסלו שקית שלמה של במבה בלונד

הבייבי הסתווי החדש של אסם התחיל עם וויב פסימי, אבל הסתיים עם ג'ואי טריביאני. ככה זה כשהכול טוב

ביקור במפעל במבה של אסם/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: ליאור נאור

באסם לא מוותרים על השקת סתיו ומוציאים במבה במילוי קרם בטעם שוקולד בלונד. הבלונד הוא שוקולד לבן מקורמל, שהפך בשנים האחרונות לטרנדי במיוחד, ונותן הופעות אורח בלא מעט מהדורות מיוחדות למיניהן. אז מה חשבנו?

ראשית, הגודל של השקית אידיאלי, 60 גרם. לא קטנה מדי ולא גדולה מדי.

במבט ראשון החיבור החדש הוציא מאתנו אנחת "נו באמת" וקצת גרם לנו להרגיש שלמישהו באסם הולכים ונגמרים הרעיונות. וזה הכי לגיטימי, לא פשוט להמציא את עצמך מחדש כל חודשיים-שלושה. השאלה אם בכלל צריך.

במהדורה המיוחדת הקודמת, בה השיקה אסם לכבוד הקיץ במבה גלגלים, התשובה שלנו הייתה חד משמעית - לא. לא צריך. ובכן, הפעם התשובה מורכבת יותר.

במבה במילוי קרם בטעם שוקולד בלונד. סטודיו אסם,
נתקו את הסנטימנטים. במבה בלונד/סטודיו אסם

רע זה לא, זה אפילו די טעים. צריך להודות, שוקולד הבלונד משתלב נהדר בטעם הבמבה, יש לזה טעם של משהו מוכר, כאילו אכלנו משהו דומה בעבר, אולי זה הזכיר לנו את אחת המהדורות הקודמות של במבה? אולי חטיף אחר? רק הניסיון לפצח מה זה הטעם הזה גרם לנו לקחת עוד במבה ועוד אחת.

מה שכן, כשאתם ניגשים לחטיף הזה אתם צריכים לנתק את הסנטימנטים שיש לכם לחטיף המקורי, כן לכולנו יש כאלה, לא משנה בני כמה אתם. כשעושים את זה, זה אשכרה עובד, המליחות העדינה של הבמבה - טוב, טעם חמאת הבוטנים - טוב, והשוקולד הלבן המקורמל - טוב , כמו שאומר ג'ואי טריביאני האגדי מ"חברים" הי"ד - "מה יש לא לאהוב כאן?"

עד החידוש הבא

ומה חשבנו על הבמבה בצורת כדורים ענקיים?

לכתבה המלאה
ג'ואי טריביאני מ"חברים". Giphy
הכול טוב, וג'ואי ידע את זה קודם/Giphy

השורה התחתונה, היא שרצינו רק לטעום, ובסוף מצאנו את עצמנו מחסלים שקית שלמה בקלילות. האם נקנה את זה? אולי במאנץ' הבא, תלוי מה יגיע קודם, הוא או עוד מהדורה חדשה של במבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully