וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"משחקי השף" לסמטאות שוק הכרמל: "הוא ראה את המקום ונדלק בשנייה"

זה התחיל בתור בר שמח ואופטימי במיוחד שמנסה לעשות ברצלונה בתל אביב. עכשיו העניינים הפכו להיות טעימים יותר ושמחים לא פחות

מיטש, מסעדה רומנית בשוק הכרמל בתל אביב/באדיבות מסעדת מיטש

לשבוע אחד זה דווקא הצליח להם. החלום על ברצלונה באמצע תל אביב, הבוקריה בסמטאות שוק הכרמל וכרם התימנים, קם על הרגליים והתחיל ללכת. מה זה ללכת, לרקוד. האנשים של "בכרם" הספיקו לראות את כל זה מתרחש באמת. לא תוכניות על הנייר, לא "מה אם", לא "איך שתיגמר הקורונה", אלא ממש מקום עובד, ופורים, ומסיבות, וחיוכים.

חודשים ספורים לאחר מכן, כשהנגיף עדיין מערבל את האוויר והממשלה עדיין מערבבת את בעלי העסקים, "בכרם" עדיין כאן. קצת אחרת, טיפה יותר מיושב, אבל לא מוותר. יש לו שאיפות קאמבק לגיטימיות, תוכניות גדולות ולא מעט אוכל. אה, ויש לו גם כוכב במטבח.

"בכרם", בר אוכל בשוק הכרמל, תל אביב. אוראל סברן,
ברצלונה בסמטאות כרם התימנים. "בכרם"/אוראל סברן

"התחלנו עם בר, וקצת אוכל ליד, וכשראינו שהכול הולך לכיוון של משלוחים וטייק-אווי, כשהיה ברור שאי אפשר לשבת ולהתקהל, החלטנו לשנות את היחס בתפריט, להביא משהו שאפשר להזמין הביתה", סיפר שי שוורץ, אחד השותפים במקום, לוואלה! NEWS. היכרות משותפת עם קרלוס סלמון, אחד המתמודדים הבולטים ב"משחקי השף", הובילה לפגישה בחלל הקטן, ולאהבה ממבט ראשון.

"הוא כבר היה בשלבי פרישה מהעולם הזה. נמאס לו להיות במטבחים ולעשות אוכל-שף", סיפר שוורץ על חברו מריאליטי הבישול הפופולרי, "אבל איך שהוא נכנס לפה משהו אצלו נדלק. הוא אמר לנו שזה היה החלום שלו. לבוא כל בוקר, לעשות סיבוב בשוק, לקנות ירקות ופירות, בשר ודגים, וללכת לבנות תפריט יומי מהדברים הכי טריים שיש".

הלוקש, הטייקונים ו"כ******ו המדינה!!!!!"

הפוסט שעוד ירים את כל שוק הכרמל

לכתבה המלאה
"בכרם", בר אוכל בשוק הכרמל, תל אביב. אוראל סברן,
כאן כדי להישאר. "בכרם"/אוראל סברן

התוצאה של אותו חלום היא תפריט ים תיכוני-מקסיקני שמח, צבעוני וטעים. נאצ'וס (28 שקלים) וסלט סלקים (36), "הפולנטה של קרלוס" (33) וסלט דג קריספי (44), שני המבורגרים מפתים (אנטריקוט או דג, 58 ו-61 שקלים, בהתאמה) ובוריטו (49), עראייס (כמובן) בקר (52) וגם שיפוד שווארמה חדש ושמנמן עם טאץ' לטיני, יווני או מקומי (47 שקלים). בצד אפשר לקבל צ'יפס, ריבת חלפיניו, לחוח, סלוף או מיני פיתה, ואז לשטוף הכול בבירה. כור ההיתוך הישראלי מעולם לא היה גועש יותר.

"לפני כמה שנים טיילתי בברצלונה, הסתובבתי בשוק ועפתי מאיך הכול שם כל כך פשוט. יש דוכן, ואנשים, ושתייה וקצת אוכל ליד, וזאת מסיבה אבל בלי לעשות עניין", תיאר שוורץ, "הייתי חייב לעשות כזה גם כאן. לפתוח מקום בתוך הסמטאות הקטנות של השוק, שזולג לתוכן אחרי שהכול נסגר, בלי להפריע לאף אחד, וחוגג".

חודשי "ההרצה" הכפויים הללו חידדו אצל השותפים כמה נקודות, והם כבר מתכננים שיופים קלים בקצוות, בלי לפגוע באנרגיה. "זה החלום שלנו", סיפר שוורץ, "אנחנו לא מתכוונים ללכת".

"בכרם", תרמ"ב 40, שוק הכרמל, הזמנות בוולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully