וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נקווה שהטעם יהיה טוב יותר מהשם: ההכרזה הדרמטית של מקדונלדס

שנים ארוכות של עמידה בצד הסתיימו באחת עם הכרזת אימפריית המזון המהיר על המבורגר מן הצומח, וכעת לא נותר אלא לצפות בעולם משתנה

סדרת "ביג אסיה" במקדונלדס/יניב גרנות

היא לא התאפקה. היא אכן קראה לו מקפלאנט.

מקדונלדס הכריזה על שני מוצרים חדשים ומסקרנים, שצפויים להצטרף לתפריטיה האמריקנים במהלך 2021, ומשם להתפשט לרחבי העולם.

הראשון - סולידי וצפוי - הוא סנדוויץ' עוף מטוגן חדש, חלק מהיערכות ענקית המזון המהיר למלחמה מחודשת ברשתות המקומיות המתמחות בפלא הקולינרי הזה, דוגמת "Popeyes" ו-"Chick-fil-A". השני היה אולי צפוי באותה מידה, ומעוכב-טרנדים ותהליכים ברמה מעט מביכה, אבל הוא כאן, ובואו מסמן מהפיכה. לא פחות.

"לאחר שטעמנו המבורגר צמחי בכמה שווקים בינלאומיים, יצרנו קציצה טעימה שצפויה להוביל את החלק הזה בתפריט שלנו", הצהיר נשיא הרשת איאן בורדן, תוך שהוא מעריך כי להמבורגר הצמחי יצטרפו במהרה גם סנדוויץ' עוף צמחי, וכן כריכי בוקר. "ההמבורגר הזה מיוצר על ידי מקדונלדס, ובשביל מקדונלדס", הדגיש.

במהלך השנים האחרונות, לא הייתה רשת מזון מהיר שלא שיחררה לשוק מוצר נטול בשר. מצ'יפוטלה ועד KFC, מברגר קינג ועד דל-טאקו - כולן הצטרפו לחגיגה הצמחית, ושינו באיטיות ובעקביות את דעת הקהל האמריקנית. "תוך שנה אחת, בשר צמחי הפך ממשהו שרק מעט אזרחים בכלל שמעו עליו, למשהו שכמעט מחצית מהאוכלוסייה ניסתה", כתבה קלסי פייפר ב-VOX בתחילת 2020. מקדונלדס, עם זאת, התעקשה להישאר בחוץ, עד עכשיו.

חייבים לכתוב את זה בלי מבוכה ובלי בושה:

העוף המטוגן של מקדונלדס הימם אותנו

לכתבה המלאה
מקדונלדס. ShutterStock
הביקוש למוכר ולאהוב. מקדונלדס/ShutterStock

המהלך של אימפריית המזון המהיר, בשיתוף חברת ביונד מיט, מעיד על נהירתה אחר כמה מהטרנדים הבולטים של השנים האחרונות, לרבות 2020 המושמצת.

"הביקוש למוכר ולאהוב בתקופה חסרת ודאות כמו זו שאנחנו נמצאים בה כעת הפך למשמעותי מהרגיל", נכתב בהודעה רשמית של הרשת בארצות הברית, שהדגישה את הפופולריות של מוצרי הליבה שלה שם - הביג מק והצ'יפס כמובן, לצד הקווארטר-פאונדר והנאגטס. אלה, לשון ההודעה, ישודרגו בקרוב עם לחמניות משופרות ו"אפשרויות גריל מתקדמות יותר", מה שזה לא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully