וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנדוויץ' של רחל והמבורגר מפלצתי: החדשות הכי טעימות של ישראל

איך מכניסים מטר של קציצה ומטר של צ'יפס לאותו משלוח, וכמה מרכיבים אפשר להעמיס בין שני צדדים של לחמניה? תשובות לשאלות הבוערות ביותר כרגע

שווארמה "אבו אדם", קלנסווה/שווארמה "אבו אדם"

זה נכון, רוב כותרות האוכל שמגיעות אלינו בחודשים האחרונים הן קצת עגמומיות, אבל פה ושם בכל זאת אפשר לזהות אנרגיה, התחדשות ועקשנות מבורכת.

והשבוע: המבורגר שלא פוחד להגזים, סנדוויץ' מפורסם במיוחד שהחליט לעבור דירה דווקא עכשיו וגם שוק אוכל אחד שעושה קאמבק. וזה לא הכול. קבלו את החדשות הכי טעימות בישראל.

כובנא דג בחימר, רחל בשדרה, שרונה מרקט. אסף קרלה,
האקס פקטור. כובנא דג בחימר, סנדביץ' רחל, שרונה מרקט/אסף קרלה

"רחל בשדרה", מוסד הסנדוויצ'ים הירושלמי של רחל בן אלול, עושה עלייה לתל אביב ומתמקם בשרונה מרקט.

הבשלנית שהגיעה עד המקום השני בעונה 5 של "מאסטר שף" השיקה את דוכן הסנדוויצ'ים שלה בירושלים לפני כשלוש שנים, והציעה בו כריכים עמוסי מרכיבים וביס מושלם.

כעת, היא יורדת לתל אביב ומציעה בה את כל מה שהפך את הדוכן לפופולרי, עם אקס פקטור אחד - "כובנא דג בחימר" - לחם בריוש תימני עם דג, 22 עשבי תיבול, איולי ספרדי, שערות חלבה וזה לא עוצר שם.

לבד מהסנדוויצ'ים יימכרו ב"רחל" גם סלטים, מתוקים וצנצנות של דברים טובים לקחת הביתה.

השמועות מוצדקות, התור עדיין קצר יחסית

שימו וויז, השווארמה הזאת שווה את זה

לכתבה המלאה
המבורגר של רשת "הגראז'". דודי אייזנטל,
סושיאל דיסטנסינג. "הגראז'"/דודי אייזנטל

מסעדת "הגראז'" (סניפים בתל אביב ובראשון לציון) לקחה את הנחיות הקורונה ברצינות ויצרה משלוח שכולל מטר שלם של המבורגר (במשקל 1.8 קילוגרם) ומטר שלם של צ'יפס.

את המשלוח יהיה ניתן להזמין בשתי גירסאות. אחת כשרה ללא תוספות, ואחת מושחתת במיוחד, שתכלול גבינת צ'דר, גבינת אמנטל ובייקון טלה על הקציצה, וגם שלל טופינגס על הצ'יפס כמו גבינה בולגרית, רוטב טופי מלוח ופפרוני שמנוני ברוטב עגבניות ומוצרלה.

"הגראז'", 03-6499600

ערכת בראנץ' של יקב הרי גליל. סבטלנה שולגה,
מול נופי הצפון. הבראנץ' של יקב הרי גליל/סבטלנה שולגה

יקב הרי גליל חוזר להציע בימי שישי בראנץ' גלילי מפנק במיוחד, בגירסת טייק-אווי (ובהזמנה מראש).

היקב מציע למבקרים לאסוף ערכה זוגית עשירה עם מיטב התוצרת המקומית. בין היתר, תכלול הערכה מגוון מנות מלוחות (כיסוני גבינה וגליליות חציל, למשל), מתבלים, לחמים וכן מתוקים כמו בראוניז שוקולד עשיר ומוזלי. כל הטוב הזה נשטף כמובן עם בקבוק יין וזוג כוסות להשלמת החוויה. מחיר הערכה: 250 שקלים.

אגב, בסמוך ליקב קיימות מספר פינות חמד מושלמות לכל העסק הזה, וצופות לנופים המרהיבים של הגליל.

יקב הרי גליל, קיבוץ יראון. להזמנות: 04-6868748

שבוע האוכל האיטלקי 2020. בר כהן,
כולל סדנאות פיצה. שבוע האוכל האיטלקי/בר כהן

שבוע האוכל האיטלקי יתקיים ב-23-29 בנובמבר, ויציע למשתתפים עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות, של מאכלים פופולריים מהמטבח האהוב בעולם.

האירוע, ביוזמת לשכת התיירות של איטליה ושגרירות איטליה בישראל, יתקיים כאן בפעם החמישית, ויכלול הופעות אורח של שפים איטלקיים מובילים.

בין היתר, יציעו הסדנאות שיעורים בהכנת פיצה כמובן, אך גם מתכוני נוטלה, וכן "סיורי" אוכל רחוב מארץ המגף, שיועברו בשידור ישיר מאיטליה לישראל.

הסדנאות הווירטואליות יהיו פתוחות בחינם לקהל הרחב וישודרו בפייסבוק ובאינסטגרם של "שבוע האוכל האיטלקי".

דוכן בשוק האוכל, גן העיר, תל אביב. קאמיי אזולאי,
פתוח, מאוורר, מקורה. שוק האוכל בגן העיר/קאמיי אזולאי

יריד האוכל המסורתי של ימי שישי חוזר לגן העיר בתל אביב.

במרכז הקניות העירוני, הממוקם במרחב פתוח ומאוורר עם גג מקורה, חוזרים לשגרה עם פתיחה מחודשת של החנויות במתחם, וגם של יריד האוכל שמתוכנן לפעול בימי שישי, עם דוכני מזון מגוונים.

במקום יוצבו שוב דוכני המזון הוותיקים - שחרזאד, עם תבשילים ביתיים פרסיים ומאכלי עמים; דוכן לאוכל דרוזי עם פיתות ולאפות שמכינים במקום עם לבנה, שוקולד, ותוספות נוספות; וגם ג'ורג'ס, בוטיק של אוכל המציע מבחר של אוכל טבעוני - עיקריות, תוספות וסלטים.

ימי שישי, בשעות 8:00-15:00

משאית אוכל בחיפה. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה,
אוכל רחוב. מיזם משאיות האוכל בחיפה/ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

מיזם ה-FOODTRUCKS של חיפה מתרחב.

משאיות המזון שיצאו לדרך לפני כמה חודשים אמורות כעת, בעידוד העירייה, להמשיך לסייע לבעלי עסקים שנפגעו בתקופת הקורונה, ולאפשר להם לפתוח את עסקיהם מחדש במתכונת נוחה, פשוטה וזולה יותר.

על הדרך, מקווים האחראים, תועשר ותגוון הפעילות העסקית והיזמית בעיר, וזה עוד בלי שדיברנו בכלל על האוכל שמשתלט בחיוכים על הרחוב.

קסם של סופגניה, שיתוף פעולה של עמותת גדולים מהחיים עם שופרסל והוט. הילה אייזנגר,
זלילה למטרה טובה. מארז "קסם של סופגניות"/הילה אייזנגר

עמותת "גדולים מהחיים" חוברת לרשת שופרסל ו-HOT במיזם "סופגניות גדולות מהחיים" - מארז "עשה זאת בעצמך" להכנת סופגניות ביתיות, שנועד לגייס תרומות לעמותה הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

המארז "קסם של סופגנייה" יכיל 400 גרם אבקה המספיקה להכנת 12-10 סופגניות בטיגון קל ופשוט. הוא יימכר במהדורה מוגבלת בסניפי שופרסל ברחבי הארץ, במחיר של 15 שקלים, ו-5 שקלים מכל יחידה שתימכר תועבר לעמותה.

ספר מתכונים של "הרבלייף". דן פרץ,
כולל ערכים תזונתיים. "מבשלים דרך חיים"/דן פרץ

חברת "הרבלייף" משיקה את "מבשלים דרך חיים", ספר מתכונים המכיל מנות בריאות המבוססות על מוצרי התזונה של החברה.

הספר אוסף כ-80 מתכונים שפותחו בקהילת "הרבלייף", ולוו על ידי צוות מומחים מעולם התזונה, ובהם הגסטרונומית נעמי אבליוביץ' והתזונאית הקלינית מיטל עזר.

בין היתר, ניתן למצוא בו ארוחות קלות, מרקים, מנות עיקריות, שייקים, ועד קינוחים וחטיפי בריאות, כשכל מנה כוללת את הערכים התזונתיים (פחמימות, חלבונים, שומנים, מספר קלוריות למנה) המדויקים שלה, על מנת לעזור לצרכנים לבנות תפריט מאוזן ולשמור על תזונה בריאה ונכונה.

פיצה דומינוס. דן פרץ,
הסדרה התרחבה. פיצה צ'יזי קראסט של דומינו'ס/דן פרץ

דומינו'ס פיצה מרחיבה את סדרת ה- Cheesy Crust שלה עם שני טעמים חדשים - צ'יזי קראסט מוצרלה חריף וצ'יזי קראסט מוצרלה זיתים.

הטעמים החדשים ישווקו בכל סניפי הרשת, ויכללו הטבת השקה מיוחדת: משפחתית צ'יזי קראסט עם תוספת לבחירה + משפחתית 100% מוצרלה ב- 60 שקלים כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully