וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתק מושחת ועוף שהפך לנו את השניצל: מבחן טעימות מוצלח במיוחד

הקרובים המוצלחים של רבע לשבע, השאיפות הגדולות של פסק זמן וגם הרגע ההוא שבו טעמנו פרגית משופרת: חדש על המדף

מבחן טעימה: גלידה פיצוץ שוקולד אגוזים של מקדונלדס/שרון טרקניסקי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי, לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת. ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם: שוקולד מיתולוגי שלא מפסיק לחדש, וודקה שמנסה להאיר קצת את הלילה וגם עוף מוצלח במיוחד. כן, אנחנו אקלקטיים.

בתיאבון!

קפסולות של נספרסו. נספרסו,
הכי איטליה שנקבל עכשיו. נספרסו/נספרסו

תערובת קפה בהשראת המסורת האיטלקית, נספרסו

ענקית הקפסולות משיקה ארבע תערובות חדשות במהדורה מוגבלת, "בהשראת המסורת האיטלקית".

מהי אותה מסורת? מדובר בעוגיית Amaretti (אמרטי), בעוגת ה-Torta di Nocciole (אגוזי לוז) ובביסקוטי, וכן בתערובת קפה עוצמתית שאינה קשורה בהכרח לעוגיות.

ובכן, הכנסנו אחת מכל סוג למכונה, וקיבלנו את מה שציפינו לקבל - קפה טוב עם ארומה מודגשת, כמקובל במהדורות המוגבלות של נספרסו. קפסולות העוגיות היו מתקתקות-מרירות, והזכירו את איטליה כמו שכל מחשבה רנדומלית בראש מזכירה לנו אותה.

תערובת הקפה החזקה, עם זאת, עשתה עבודה יסודית הרבה יותר, ונתנה תשובה לכל מי שמחפש קצת יותר בעיטה עם קפה-המכונה שלו. חזק, מלא עוצמה ובלתי מתפשר. זה לא מתאים לכל אחד, אבל לנו כן.

עוד חדשים על המדפים

הביסלי הזה ניסה לעשות את הבלתי אפשרי. הוא כמעט הצליח

לכתבה המלאה
עוף של משק ארצי. משק ארצי,
בקיצור, חפשו את המדבקה הכתומה. עוף של משק ארצי/משק ארצי

מותג העוף הטבעי "משק ארצי" מציג "עוף צמחוני", כלומר כזה הניזון מתזונה צמחונית בלבד, ללא אנטיביוטיקה והורמונים.

המשק בעל המדבקה הכתומה דוגל בשקיפות ובגידול עופות כמו בטבע, מהלך שמוביל, לתפיסתו, לשדרוג של איכות העוף. מה זה אומר בשטח? עופות שגדלים בצפיפות נמוכה, ללא תוספת אנטיביוטיקה, ללא הורמונים וללא תוספת זרזי גדילה כימיים.

ניסינו פרגיות וחזה עוף מהמשק - בגריל וכחלק מתבשיל אסייתי עשיר, בהתאמה - ולמרות שהתקשינו להצביע בידענות על תזונת העופות והשפעתה על המנה או הביס הסופי, בהחלט הבחנו בטעם טוב יותר, טרי יותר ו"אמיתי" יותר של עוף. הנתחים היו נקיים לחלוטין, נטולי "באגים" ידועים של מארזי עופות ובשר, ובסופו של דבר עמדו היטב במבחן הצלחת. בקיצור, לכו על זה.

מהדורה חדשה של דוריטוס. דוריטוס,
הרבה יותר. דוריטוס/דוריטוס

ספייסי נאצ'ו וקרייזי גריל, דוריטוס

מותג החטיפים האנרגטי משיק שני טעמים חדשים - ספייסי נאצ'ו וקרייזי גריל - שנועדו "לקחת את חווית הטעם והסנסוריקה למקומות חדשים ומקוריים, עם משולשי תירס גדולים יותר, קראנצ'ים יותר, עבים יותר ומתובלים יותר. אבל הרבה יותר".

פתחנו שקית בלי להיסחף עד כדי כך וקיבלנו, כמעט כרגיל יש להודות, חטיף פריך מאוד, מתובל מאוד וממכר מאוד. לומר שבלוטות הטעם שלנו "הגיעו למקומות מקוריים"? לא. לומר שנשאר משהו מהשקית? גם כן לא.

תבשיל אישי, סוגת. באדיבות סוגת, מערכת וואלה!
אנחנו לא שופטים. "תבשיל אישי" מחיטה מלאה, סוגת/מערכת וואלה!, באדיבות סוגת

אטריות מחיטה מלאה, "תבשיל אישי", סוגת

סוגת מרחיבה את סדרת "תבשיל אישי" ומשלבת לראשונה בתוך מנות האינסטנט אטריות מחיטה מלאה, בשני טעמים - ירקות ועוף.

המנות - פרווה ומתאימות לצמחונים, עניין מורכב כשמדובר במנה בטעם עוף - מציעות אטריות קצרות ואריזה נוחה יחסית לז'אנר, אם כי נשאלת השאלה מתי ניגמל כבר מתוספת מזלג הפלסטיק המעט מיותרת.

והטעם? תראו, לא נבוא לכאן ונתעליין על צרכני המוצרים הללו. אנחנו לא שופטים, ולפעמים זה מה שמתאים לאכול באותו רגע, או לפחות מה שיש בהישג יד. לכן נאמר שטעם הירקות היה יעיל, מלוח ומתובל במידה, ולא מלאכותי מדי, ואילו טעם העוף היה מעט פחות מוצלח, מימש רק חלק יחסי משאיפותיו, ולא הצליח לתת יותר מארומה קלה של, ובכן, עוף. בקיצור, אחלה לרגעים מסוימים, ולפעמים גם מעבר.

פסק זמן, עלית. באדיבות עלית, מערכת וואלה!
סטטיסטיקה טובה. "סדרת הפטיסרי", פסק זמן/מערכת וואלה!, באדיבות עלית

"סדרת הפטיסרי", פסק זמן

מותג "פסק זמן" משיק את "סדרת הפטיסרי" בשיתוף דודו אוטמזגין. הסדרה כוללת שלושה טעמים חדשים בהשראת עולמות הפרלינים - שוקולד חלב עם קרם אגוזים פרלינה עשיר, שוקולד לבן עם קרם פטל ושוקולד חלב עם קרם קפה לאטה.

הודעת החברה השוקולדית מתהדרת ב"שיתוף פעולה ייחודי בין עולמות הייצור ועולמות הפטיסרי, שהפגיש באמצע חוויות של טעמים ומרקמים ייחודיים וקרמים עשירים בטעמם ובהרכבם".

בפועל, מדובר בעוד סדרה בעולם העשיר גם כך של החטיף המתוק והאהוב. זה עם קרם הפטל היה המוצלח פחות מהשלישייה, זה עם קרם הקפה לא התקרב עד כדי כך לארומה המתבקשת אבל היה טעים גם כך, ואילו זה עם קרם האגוזים הצטיין במיוחד. סטטיסטיקה טובה בכל קנה מידה.

וזה מה שהיה לשרון טרקניסקי להגיד על הפסק זמן החדש

וודקה עלית מבית סטולי. הכרם,
הביאו את האור. מהדורת הלילה של וודקה עלית/הכרם

מהדורת לילה, וודקה עלית

וודקה עלית מבית סטולי משיקה מהדורת לילה חדשה, שהיא למעשה בקבוק בעיצוב ובהשראת שברי קרח, המתאפיין בצורות גאומטריות העוטפות אותו. נורת LED בתחתיתו מאירה את הבקבוק ואת "הסדקים", ומאפשרת לאור להבהב ולבהוק החוצה.

הגימיק חמוד בהחלט, והזכיר לנו את הימים היפים שבהם באמת היו ברים בעולם, והיה בהם אלכוהול עם ערך מוסף. לגופו של טעם, אי אפשר להתלונן. מדובר באותה וודקה טובה, המזוקקת שלוש פעמים ומחליקה בפה בלי להשאיר אחריה שום מטענים. אלכוהול כזה כמעט לא צריך תוספת, אבל אנחנו לא מתלוננים.

מארז עגבניות MUTTI. MUTTI,
שיעור באיטלקית. MUTTI/MUTTI

מארז מיוחד של MUTTI

לרגל שבוע המטבח האיטלקי, מציע מותג העגבניות MUTTI מארז ובו מגוון מוצרי המותג: פחית עגבניות חתוכות דק Polpa, צמד פחיות רסק עגבניות, מחית עגבניות Passata, רסק עגבניות בשפופרת, רוטב פיצה, עגבניות מקולפות Pelati וכן חוברת מתכונים חדשה.

ובכן, לא מדובר פה במוצרים חדשים, ואנחנו האחרונים שצריך לשווק להם משהו ממותג העגבניות המושלם הזה, אבל בכל זאת כדאי להדגיש ולהמליץ - ולו רק בגלל המחיר המיוחד (55 שקלים, דרך אתר ריסטרטו), ההשראה משבוע המטבח האיטלקי, או המחשבה שישנם גולשים שעדיין לא הצטרפו לתנועת פותחני הפחיות המתרחבת הזאת.

רבע לשבע, עלית. באדיבות עלית, מערכת וואלה!
שיחוק. רבע לשבע מוס/מערכת וואלה!, באדיבות עלית

רבע לשבע מוס, עלית

המותג הוותיק והאהוב ממשיך להתרחב ומתחדש במשפחת מוצרי "רבע לשבע מוס" - גלילית וופל קראנצ'ית המדמה פרלין, ממולאת במוס חלבי ומצופה שוקולד.

שלושה טעמי הסדרה, נכון לעכשיו, הם מוס אגוזים, מוס חלבה ומוס שוקולד (במהדורה מוגבלת), ואנחנו אומרים "נכון לעכשיו" כי מדובר בשיחוק מהסוג שירוץ איתנו עוד שנים קדימה. בתקווה. כמובן.

האריזה הגדולה מטעה מעט, זה כן, כי מדובר בחטיפי שוקולד קטנים הארוזים בקפידה. יש שם לא מעט פלסטיק, אבל בואו ניגע בעיקר - מדובר בפינוק. בסוף יום עבודה, עם הקפה של ארבע אחר הצהריים, או סתם בגניבה לילית מעט מושחתת. אנחנו כבר מצפים לקרובי המשפחה הבאים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוגת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully