וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר שנים בתל אביב, ברור שיהיו ילדים: כך עושים יפני בתוך ניו יורקי בתוך ישראלי

אחד המוסדות הוותיקים ביותר בעיר הסתכל לקורונה בעיניים, והחליט דווקא להתרחב. התוצאה היא סושי מהודק וקרייב משלוחים חדש

מבחן טעימה: גלידה פיצוץ שוקולד אגוזים של מקדונלדס/שרון טרקניסקי

אם אנשי הסושיאל קלאב היו מנהלים טבלת ייאוש על אחד הקירות שלהם, כזו שסופרת את כל המסעדות והברים שנתפחו ונסגרו להם מול העינים בעשור האחרון, סביר שטבלת הייאוש הזו הייתה צריכה טבלת ייאוש משלה.

ובכל זאת, יותר מעשור של פעילות ברחבה (יש הקוראים לה פיאצה, אבל אנחנו לא מתווכי נדל"ן מוגזמים פה) נסתרת יחסית ושקטה יחסית היוצאת משדרות רוטשילד בתל אביב עשתה את שלה. כאן משיקים ופה יוצאים בהכרזות, ליד מתרעננים ומעבר לכביש רק "יוצאים לשיפוצים ומיד חוזרים". הסושיאל קלאב, עם זאת, עומד על תילו, חי, בועט ומעז אפילו להשתדרג. אולי בכל זאת יש כמה דברים טובים בתקופה הזאת.

טוקיו קלאב מבית סושיאל קלאב. אריאל עפרון,
בלי רולים עם גבינת שמנת וסלמון. טוקיו קלאב/אריאל עפרון

הטוקיו קלאב, בר הסושי החדש שהושק במקום לפני שבועות ספורים, מנסה לתווך הביתה "תפריט יפני מהודק ומדויק", כהגדרת אנשיו. כלומר, שיטות הכנה מסורתיות, חומרי גלם מובחרים, אורז איכותי, אצות ייחודיות ורטבים הום-מייד. בקיצור, בלי רולים עם גבינת שמנת וסלמון, אבל עם לא מעט דברים אחרים.

מה למשל? רול פטריות בברביקיו יפני ואבוקדו, או כזה עם בטטה, אספרגוס ומעטפת אבוקדו ברוטב ספייסי יוזו (8 יחידות ב-58 שקלים), רול סלמון מיסו (8 יחידות ב-64 שקלים), סביצ'ה המאצ'י מנגו עם חמצמצות-אומאמי שנעזר אפילו בקוקוס קלוי (68 שקלים), וכן ניגירי טורו סלמון עם איקורה ושיסו (שתי יחידות ב-46 שקלים) ופוטומקי טונה וטורו סלמון ברוטב יוזו טריאקי פיקנטי (6 יחידות ב-64 שקלים).

זאת אזעקת אמת, אבל אפשר להשתיק אותה

כך יכולים הפוליטיקאים להציל אותנו

לכתבה המלאה
טוקיו קלאב מבית סושיאל קלאב. אריאל עפרון,
קצת מכאן וקצת משם. טוקיו קלאב/אריאל עפרון

וכך, נכנסו מנהיגי התוספת האסייתית המבורכת הזאת - הסושי-מאסטר אילייה באשס (רוקה, דיינינגס), והשפים ולדימיר לזריב (דיינינגס) ואבנר עראג'י (דייניגס, הרברט סמואל) - לרחבה ישראלית קלאסית, שבתוכה פועלת מסעדה ים-תיכונית עם אפיל ניו-יורקי, והצליחו לחצוב בה אי יפני קטן, מודרני ומסקרן.

טוקיו קלאב תפעל במקביל לאחותה הסושיאלית, ובעולם מושלם ונטול נגיפים תוכלו לשלב ערב מחויך מאוד על הבר, עם קצת מכאן וקצת משם, קוקטייל ראוי ביד וזכרונות מטושטשים מהתקופה הזאת בראש.

"טוקיו קלאב" בתוך "סושיאל קלאב", שדרות רוטשילד 45, תל אביב, 03-5601114. הזמנות דרך האתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully