וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לאמריקנים לשמוח בחג ההודיה, לנו יש את הנתח הזה עד הבית

העולה שבנה תפריט מושחת, האיטלקית שמציעה הנחות ומכרז האלכוהול שיגרום לכולם להיות שמחים יותר: החדשות הטעימות של השבוע

סופגניות רולדין חנוכה 2020/דייב שחר

אנחנו מודים, רוב כותרות האוכל שמגיעות אלינו בחודשים האחרונים הן קצת עגמומיות, אבל פה ושם בכל זאת אפשר לזהות אנרגיה, התחדשות ועקשנות מבורכת של מסעדנים, שפים וישראלים אחרים שפשוט אוהבים אוכל.

והשבוע: מנת דגל המבורגרית, עולה חדש שלא מוותר על החג הכי טעים בארצות הברית וגם הזדמנות לא רעה להצטרף בוויטרינת הגלידות הכי מפתה פה. וזה לא הכול. קבלו את החדשות הכי טעימות בישראל.

"קינמון קייטרינג", קייטרינג ירושלמי ביתי, נובמבר 2020. באדיבות נפש בנפש, מערכת וואלה
חג ההודיה, ירושלים סטייל. "קינמון קייטרינג"/מערכת וואלה, באדיבות נפש בנפש

חג ההודיה (thanksgiving) האמריקני מציג לא מעט אלמנטים חיוביים, אך התפרסם בעיקר בזכות שולחן האוכל המפואר שעומד במרכזו, ועליו מאכלים מסורתיים דוגמת נתח הודו עם רטבים שונים, פאי, מרקים ובריסקט.

מיזם ירושלמי ייחודי מבקש לפנות לכל העולים שמתגעגעים לטעמים מהבית בעזרת בן דוד, אמריקני בן 34 שעלה ארצה מארצות הברית בסיוע "נפש בנפש", ופתח יחד עם שותף ברזילאי קייטרינג ביתי שיספק אוכל מסורתי.

השניים מכינים בכל נובמבר גם את המתכונים נוסח חג ההודיה, ופותחים למשלוחים עבור העולים התגעגעים, וגם עבור אלו שרוצים להבין טוב יותר על מה מדובר.

להזמנות

עוד חדשות אוכל

הסנדוויץ' של רחל והמבורגר מפלצתי במיוחד

לכתבה המלאה
מארז אבו גוש. אבי ולדמן,
אבו גוש עד הבית/אבי ולדמן

חווית אבו גוש מגיעה כעת עד הבית עם מיטב התוצרת של המועצה המקומית.

מארז טרי ומפנק מציע את החומוס של אבו שוקרי מהמסעדה הלבנונית, סלט טחינה אסלית, סלט טבולה מרענן, לאבנה, עלי גפן, כרוב ופלפלים ממולאים של "מלכת הממולאים", מעמולים ובקלאווה פיסטוק של אבו-דאוד, בקבוק שמן זית מבית הבד של הנזירים ממנזר לטרון, טחינה מקומית וחלבה ביתית אליסמין של השף כאמל השלמון, הקפה הקלוי של בית התבלין, מארז תבלינים וזיתים ירוקים מהמטעים וכמובן פיתות טריות מהכפר.

המוצרים מוכנים ברובם בבוקר המשלוח, נארזים בצידנית ומגיעים עד הבית, לרבות אופציות טבעוניות-צמחוניות ונטולות גלוטן.

להזמנות

BUTI & CO, כיכר דיזנגוף, תל אביב. אפיק גבאי,
עד הבית, או עד הכיכר. BUTI & CO/אפיק גבאי

BUTI & CO, בית הקפה וכריכי הפרצל שהיה מראשוני כובשי כיכר דיזנגוף המחודשת, משיק בצל הקורונה את "בוטי 2", תפריט ערב ובו מנות חדשות (ואלכוהול כמלווה) שנוצרו במחשבה על הכיכר או על הבית.

בין היתר, ניתן להזמין או לאסוף מהמקום פלטת דגים כבושים עם שמנת חמוצה ולחם, פלטת גבינות, פרי, חמאה ולחם, סלטים חדשים (פסטה מוצרלה, למשל, או קינואה אדומה והדרים) וגם "פרעצל בוטי בולס", כדורי בשר בקר עם מרכיב סודי, ורוטב עגבניות עשיר.

לפרטים נוספים והזמנות

תפריט מרקים, קפה גן סיפור, נובמבר 2020. שירן שי כהן,
מרקי חום ונחמה. קפה גן סיפור/שירן שי כהן

קפה גן סיפור משיק תפריט מרקים חדש, שצפוי להתחלף מדי יום, ולחמם מעט את החורף הזה.

התפריט, שמותאם לאיסוף הביתה או לישיבה בפארקים, נוצר על ידי שף הקבוצה חגי אברהמי תוך מחשבה על חום ונחמה. הוא יציע, בין היתר, מרק מינסטרונה איטלקי, מרק קרם תרד וזוקיני עם שמנת ופרמזן, מרק וישיסואז עם טוסטוני שמנת טרטופו, מרק קרם חציל עם טחינה גולמית ומרק בטטה ופטריות שחורות.

לפרטים נוספים והזמנות

מאפייה חברתית בכפר הנוער נווה עמיאל. כפר הנוער נווה עמיאל,
מאפים למטרה טובה. כפר הנוער נווה עמיאל/כפר הנוער נווה עמיאל

המאפייה החברתית שבכפר הנוער נווה עמיאל במושב שדה יעקב יוצאת בקמפיין מימון המונים שנועד לסייע בתקצוב תוכניות העשרה שונות לתלמידים, שנמצאות כעת בסכנת סגירה.

כחלק מהתכניות הייחודיות שמפעיל הכפר, ישנה גם מגמת בישול מלונאי במסגרתה מפעילים החניכים מאפייה מקצועית ומוכרים בה עוגות, עוגיות, לחמים, קישים, פיצות ועוד לתושבי עמק יזרעאל. המאפייה המקצועית מהווה מסגרת חינוכית ייחודית המאפשרת לתלמידים ללמוד כישורי חיים שונים שלא נלמדים בכיתה ובמקביל לרכוש מקצוע מעניין, נצרך, וכמובן טעים.

ימי המכירה הקבועים הוחלפו בשל הקורונה בהזמנות ואיסוף עצמי, והנגף הוביל גם לירידה בתרומות ובתקצוב, עניין שהוליד את היוזמה הנוכחית.

לפרטים נוספים ולתרומות

מסעדת פומו (POMO), רמת החייל, תל אביב. אנטולי מיכאלו,
כולל ערכה להכנת פיצות עם הילדים. מסעדת POMO/אנטולי מיכאלו

מסעדת POMO ברמת החייל משתדרגת במערך משלוחים וטייק-אווי, עם מבחר מנות ראשונות, סלטים, פיצות, פסטות, מנות עיקריות, קינוחים, מנות ילדים, יינות משובחים וקוקטיילים (לרבות מבצע אלכוהולי מפתה).

המטבח האיטלקי מתבסס על חומרי גלם מובחרים, פסטות ופיצות בעבודת יד, והקפדה על טיפול בצקי מסור, כולל תפיחה איטית במשך שלושה ימים.

בנוסף, מציעה המסעדה הזמנה של חומרי גלם איכותיים כמו פסטות טריות, רטבים וערכה להכנת פיצות עם הילדים.

לפרטים נוספים והזמנות

גלידה אניטה. my social,
השם שלכם בוויטרינה. גלידה "אניטה"/my social

רשת הגלידריות "אניטה" חברה לבית הספר לקולינריה "בישולים" והשיקה מהלך שמאפשר לצרכנים להיות חלק מהמותג ולקבוע את הטעם החדש לחורף. הטעם הנבחר יזכה במלגת לימודים על סך 27 אלף שקלים לקורס קונדיטוריה מקצועי בבית הספר, ובערכת כלים מקצועית.

לפרטים נוספים

מסעדת "בר איטליה", נתניה. אנטולי מיכאלו,
כולל עסקיות והנחת השקה. מסעדת "בר איטליה"/אנטולי מיכאלו

מסעדת "בר איטליה" הנתניינית התאימה אף היא את עצמה למצב, והשיקה מערך משלוחים, טייק-אווי ושירות עצמי.

המהלך כולל הנחת השקה מיוחדת, מבצעים נוספים ועסקיות נדיבות. בין היתר, תוכלו למצוא כאן מבחר מנות ראשונות, סלטים, פיצות, פסטות, מנות עיקריות, קינוחים, יינות טובים וקוקטיילים מיוחדים.

לפרטים נוספים והזמנות

וויסקי בר מוזיאון, תל אביב. אנטולי מיכאלו,
מכרז פומבי. מוזיאון הוויסקי בר/אנטולי מיכאלו

מוזיאון הוויסקי בר מציע אוסף בקבוקים בלעדיים בשיטת מכרז פתוח, כולל 15 סוגי וויסקי מיוחדים ונדירים שנבחרו בקפידה מתוך האוסף הנדיר במקום.

בין הבקבוקים המוצעים, ניתן למצוא MACALLAN EDITION 3, THE NIKKA 12, HAZELBURN 10 ועוד.

לפרטים נוספים

פיצריה Se Tu, ראשון לציון. גל קולוג,
אותה פיצה, עם סיום מתוק. "סה טו"/גל קולוג

פיצריית Se Tu בראשון לציון משיקה סדרה מתוקה ומושחתת, בשיתוף פעולה עם השף אפיק רזגור.

התפריט החדש מציע את אותו בצק פיצה קלאסי, מחמצת בהתפחה של 48 שעות ואפייה של 450 מעלות בטאבון אבן אמיתי, בתוספת טופינג של כנאפה עם פיסטוקים קצוצים ורוטב שוקולד לבן-פיסטוק, צ'יזקייק עם שטרוייזל עוגיות ורוטב פירות יער, או פאדג' שוקולד לוהט עם רוטב שוקולד לבן.

לפרטים נוספים והזמנות

המבורגר של בורגרס בר. בורגרס בר,
יש מנת בית חדשה. "בורגרס בר"/בורגרס בר

רשת בורגרס בר מרעננת את התפריט, מכניסה מנות חדשות ומכריזה על מנת דגל.

הרשת, על 35 סניפיה, הכריזה על "המבורגר טלה הבית" - 220 גרם של 100% בשר טלה עשיר ואיכותי בתוספת שומן כבש בתיבול מלח ופלפל - כעל מנת דגל, והרכיבה גם תפריט סלטי בריאות עם תוספות בשריות מלמעלה.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully